مقالات

قفل سرویس چیست؟

قفل سرویس چیست؟

در این مقاله از سایت به یکی از انواع قفل درب ، قفل سرویس خواهیم پرداخت . در ادامه با موضوعاتی همچون قفل سرویس چیست؟ ، عملکرد قفل سرویس ، قیمت قفل سرویس ، خرید قفل سرویس و ویژگی های قفل درب سرویس آشنایی بیشتری پیدا خواهیم کرد . پس حتما با ما همراه باشید .

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

قفل سرویس چیست؟

قفل سرویس

قفل سرویس

حریم خصوصی تمامی مکان های موجود در یک خانه مثل اتاق خواب و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است  و برای حفظ آن بایستی قفل های مناسب درون درب ها نصب شوند . قفل درب سرویس بر روی درب سرویس بهداشتی و یا درب اتاق نصب می شود . مغزی قفل درب سرویس همراه دستگیره وجود دارد و به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن جای می گیرد . با استفاده از دستگیره می توانید میله را بچرخانید و قفل را مورد استفاده قرار دهید .

عملکرد قفل سرویس

قفل سرویسی کوتاه

قفل سرویسی کوتاه

قفل درب سرویس دو زبانه دارد. زبانه ی بالا قابلیت چرخش هم به چپ و هم به راست را دارد و زبانه ی پایین قفل در یک مرحله (یک پله) به چهارچوب درب وارد می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس دو سوراخ موجود است که یکی برای نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره طراحی شده است . از دیگر ویژگی های این قفل قیمت مناسب آن می باشد . همچنین امکان نصب انواع دستگیره  درب آلومینیومی بر روی درب سرویس که از آلومینیوم ساخته می شود وجود دارد . دستگیره آلومینیومی سبک وزن بوده و قیمت ارزانی دارد .

برای خرید انواع قفل و دستگیره سرویس بهداشتی (حمام و دستشویی) با فروشگاه پنجره آنلاین تماس حاصل فرمایید .

قیمت قفل سرویس

یکی از مسائلی که در سرویس های بهداشتی اماکن عمومی مانند پارک ها، ترمینال ها، فرودگاه ها و … بسیار مورد بحث است ، قفل درب آن ها می باشد. عموما اگر درب چنین مکانی از یک قفل خوب و سالم برخوردار نباشد درکل کارایی و استفاده ی خود را از دست می دهد .

از انواع قفل هایی که می توان برای این کار استفاده کرد ، انواع قفل سرویسی می باشد. این قفل ها معمولا به صورت کشویی در بازار عرضه می شوند چراکه هم باز و بسته کردن آن ها برای فرد آسان تر انجام می شود و هم از لحاظ استقامت بسیار محکم بوده و از لحاظ امنیت بسیار ایمن می باشند .

خرید قفل سرویس

تولیدکنندگان اقدام به طراحی و تولید انواع قفل کرده اند که هر کدام برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. قفل ها شامل قفل سرویس ، قفل کلیدی ، قفل درب چوبی و … می شود. شما برای خرید قفل درب باید نوع کاربرد و استفاده قفل را بدانید و بسته به آن اقدام به خرید بفرمایید. خرید قفل سرویس یکی از اقدامات لازم برای هر ساختمانی به شمار می رود و چه بهتر شما یک قفل سرویس با کیفیت با قیمت مناسب را برای مصرف خود تهیه بفرمایید.

ویژگی های قفل درب سرویس

  • ساخته شده با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا
  • دارای زبانه تماما برنجی
  • قابل نصب بروی دستگیره های سرویس بهداشتی و حمام و مکان های مورد نیاز در منزل
  • قیمت مناسب ما در فروشگاه
  • محصول با کیفیت
  • دارای گارانتی

منبع

Types of Door Locks for Homes

نوشته مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

یک نظر در “قفل سرویس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *