مقالات

قفل پنجره کشویی برند مومنتوم چیست؟

قفل پنجره کشویی برند مومنتوم

قفل پنجره کشویی برند مومنتوم Momentum : در مقالات پیشین سایت پنجره آنلاین به یراق آلات پنجره  و انواع آن مثل انواع قفل پنجره و انواع دستگیره پنجره دوجداره  پرداختیم . حال در این مقاله قصد داریم درمورد یکی از مشهورترین برندهای یراق آلات و به ویژه قفل پنجره کشویی به نام قفل پنجره کشویی برند مومنتوم Momentum صحبت کنیم. برای این امر به شرح این موضوعات خواهیم پرداخت قفل پنجره کشویی برند مومنتوم چیست؟، مشخصات قفل پنجره کشویی برند مومنتوم ، مزایای قفل پنجره کشویی برند مومنتوم و معایب قفل پنجره کشویی برند مومنتوم  .

حتما با ما همراه باشید.

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

قفل پنجره کشویی برند مومنتوم چیست؟

قفل پنجره کشویی برند مومنتوم

قفل پنجره کشویی برند مومنتوم

مجموعه قفل پنجره کشویی برنده مومنتوم Momentum بهترین استفاده از پنجره های کشویی را برای شما تنظیم می کند که حداکثر محافظت را برای خانواده شما به خصوص برای فرزندان شما ارائه می دهد. این قفل ها ساخته شده از مواد با کیفیت بالا بوده که آن ها را محکم و بادوام می کند. قفل پنجره کشویی آلومینیومی . قابلیت نصب سریع 3 مرحله ای. بدون نیاز به ابزار یا کلید. این ها ویژگی هایی هستند هم باعث کم شدن هزینه های شما و هم فراهم کردن امنیت و محافظت بیشتری برای خانواده ی شما می شوند.

مشخصات قفل پنجره کشویی برند مومنتوم

جنس: آلومینیوم

اگر به دنبال یک راه حل امنیتی مقرون به صرفه، با استفاده آسان و کارآمد برای پنجره های کشویی خود هستید، این مجموعه ساده اما موثر از قفل ها می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد! این طراحی سنتی و ساده برای پنجره های کشویی عمودی و افقی کاملاً کار می کند و از دوام و مقاومت استثنایی برخوردار است. به این ترتیب، می‌تواند حتی سرسخت‌ترین مزاحمان را نیز بازدارد، و همچنین از مداخله جوانان شما در پنجره‌ها جلوگیری می‌کند. این طرح به گونه ای ساخته شده است که روی ریل پنجره می لغزد و با کمک پیچ موجود در آن محکم بسته می شود.

البته، قفل ها از یک آلیاژ آلومینیوم سخت ساخته شده اند که واقعاً می تواند ضربه بخورد و محکم در جای خود بماند. علاوه بر این، اگر فکر می کنید به ایمنی و استحکام بیشتری نیاز دارید، همیشه می توانید به جفت کردن دو قفل روی یک پنجره تکیه کنید. این فقط یکی از جذابیت های این طراحی فوق العاده همه کاره است!

مزایای قفل پنجره کشویی برند مومنتوم

12 قفل در یک بسته
استفاده و نصب آسان
محکم
کاربردهای چند منظوره
می توان برای استحکام بیشتر ترکیب کرد

معایب قفل پنجره کشویی برند مومنتوم

پیچ ها ممکن است به مرور زمان شل شوند
فقط برای عرض قاب پنجره خاص

اگر به دنبال چیزی ساده و مقرون به صرفه به عنوان یک اقدام ایمنی اولیه هستید، می توانید کاملاً به این طراحی سنتی قفل پنجره اعتماد کنید. آرامش فوق العاده با برچسب قیمت سبک وزن!

منبع

Best Sellers in Window Locks & Latches

نوشته مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *