مقالات

انواع پنجره های طرح کلاسیک

انواع پنجره های طرح کلاسیک

در این مقاله تخصصی قصد داریم به معرفی انواع پنجره های طرح کلاسیک بپردازیم و مواردی دیگر پیرامون عنوان این مطلب را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

انواع پنجره های طرح کلاسیک

انواع پنجره های طرح کلاسیک یک سبک نوستالژی و شیک از پنجره است که در اقصی نقاط کشور یافت می شود. چه به دنبال جایگزینی پنجره باشید یا بخواهید جذابیت نمای خانه خود را با این سبک همیشگی افزایش دهید، پنجره آنلاین می تواند طیف وسیعی از پنجره های طرح کلاسیک چوبی  را به شما ما زیبایی سنتی را با راندمان حرارتی مدرن، ضد آب و هوا و امنیت ترکیب کنید.

پنجره های ارسی چوبی سه جداره در بازار و دو جداره را با عنوان U-value ارائه می شود تا خانه شما را به خوبی عایق بندی کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی کند. پنجره‌های طرح کلاسیک دوجداره راهی عالی برای ارتقای پنجره‌های ارسی قدیمی‌تر و کم مصرف با طرح‌هایی هستند که هنوز با سبک سنتی مطابقت دارند.

پنجره های ارسی کشویی چوبی

پنجره های ارسی کشویی چوبی در مجموعه ای از چوب ها موجود است. چوب به عنوان یک ماده عایق سنتی و طبیعی، انتخابی جذاب و کاربردی برای پنجره ها و قاب های شماست. اگر عاشق لوکس بودن پنجره‌های ارسی کشویی چوبی هستید، می‌توانیم گزینه‌هایی مانند بلوط و چوب‌های قرمز را به شما پیشنهاد دهیم. ما همچنین پنجره های ارسی کشویی را در چوب نرم مهندسی شده بدون گره تولید می کنیم. شخصی سازی بیشتر با طیف گسترده ای از گزینه های رنگ رنگ همراه است. ما پنجره های چوبی کاملاً تمام شده را در هر رنگ RAL و همچنین رنگ آمیزی دوگانه با سایه های مختلف داخلی و خارجی ارائه می دهیم.

سبک های پنجره ارسی کشویی چوبی

پنجره های چوبی ارسی ما را می توان به صورت سفارشی در اندازه های اندازه گیری کرد، بنابراین شما می توانید پنجره ای را انتخاب کنید که کاملاً با اموال شخصی شما مطابقت داشته باشد. اگر مالک یک ملک دوره‌ای یا خانه‌ای در منطقه حفاظت‌شده هستید، انتخاب پنجره‌ای که با میراث و سبک ساختمان مطابقت داشته باشد بسیار مهم است.

وقتی نوبت به مکانیزم باز شدن پنجره‌های ارسی کشویی چوبی شما می‌رسد، هم پنجره‌های ارسی با سیم و وزنه سنتی و هم پنجره‌های ارسی تعادل مارپیچی را میتوانید انتخاب کنید. اگر به دنبال حفظ ظاهر سنتی پنجره‌های ارسی جعبه‌ای هستید، شاید در ساختمان‌های فهرست‌شده یا در مناطق حفاظت‌شده، باید پنجره‌های ارسی با سیم و وزنه‌های معتبر را انتخاب کنید. این مکانیزم سنتی پنجره ارسی است که آن را برای تعویض پنجره های دلسوز در ویژگی های دوره ایده آل می کند. برای چیزی کمی مدرن تر، یک پنجره ارسی تعادل مارپیچی که از فنر به جای سیم و وزنه استفاده می کند، انتخاب عالی است.

پنجره های ارسی گرجستانی، ویکتوریایی و ادواردی

طیف گسترده ای از سبک های مختل پنجره های سش چوبی در بازار وجود دارد  از جمله پنجره هایی با اشکال مختلف ضخامت قاب متنوع، اندازه آستانه و گزینه های سخت افزاری همچنین طیف وسیعی از طرح های میله و شاخ ارسی را میتوانید به فریم پنجره خود اضافه کنید. میله‌های شیشه‌ای ما شامل بارهای محبوب ویکتوریایی، بارهای گرجستانی، و بارهای حاشیه‌ای است. بنابراین، چه به دنبال پنجره‌های ارسی سفید کلاسیک گرجستانی باشید، چه به‌دنبال پنجره‌های ارسی ویکتوریایی با شیپوری شکوفه، یا 6 تا 2 پنجره ارسی کلاسیک می‌توانید پنجره‌ دلخواه خود را که خواسته‌های شما را برآورده کند پیدا کنید.

ما تمام پنجره‌های ارسی چوبی خود را با استفاده از فناوری مدرن تولید می‌کنیم تا تمام مقررات و استانداردهای ساختمانی لازم را رعایت کند و در عین حال طراحی کلاسیک را حفظ کند. با کیفیت بالا ساخته شده برای اندازه گیری پنجره ارسی کشویی، می توانید پنجره ای عالی برای خانه خود ایجاد کنید.

 سخن پایانی

در این مقاله با انواع پنجره های طرح کلاسیک آشنا شدیم و همه آنها را مورد بررسی قرار دادیم. از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات مهم پنجره آنلاین مانند پنجره دوجدراه در کرج-معتبرترین برند ها کدامند؟ و شیشه Low-E چیست؟ نیز دیدن فرمایید.

منبع : All types of Classic Window

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *