مقالات

5 دلیل مهم برای انتخاب پنجره فرانسوی

5 دلیل مهم برای انتخاب پنجره فرانسوی

در این مطلب قصد داریم تا به 5 دلیل مهم برای انتخاب پنجره فرانسوی بپردازیم و آنها را مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

5 دلیل مهم برای انتخاب پنجره فرانسوی

پنجره‌ها عناصر اصلی معماری هستند و در عین حال جذاب ترین بخش یک ساختمان بشمار میروند. آنها به اتصال فضای داخلی و  شکوه بیرونی کمک می‌کنند. هدیه رایگان نور طبیعی را به ارمغان می‌آورند، تهویه مناسب را تسهیل می‌کنند و اولین تاثیر ماندگار را ایجاد می‌کنند. و امروزه تعداد زیادی از گزینه های پنجره برای شخصی سازی و زیباسازی فضاها در دسترس هستند. در میان آنها، پنجره های فرانسوی کلاسیک روز به روز محبوب می شوند. با ما همراه باشید تا 5 دلیل مهم برای انتخاب پنجره فرانسوی به شما ارائه دهیم.

پنجره فرانسوی چیست؟

پنجره فرانسوی یک پنجره دولایه است که به جای حرکت کشویی یا تاشو که در سایر پنجره ها استفاده می شود، هم به سمت داخل و هم به بیرون باز می شود. این شامل دو پنل است که با لولا در گوشه به چارچوب متصل می شود. پنل ها دارای دستگیره هایی هستند که به قفل و باز کردن پنجره کمک می کند. بیشتر اوقات، پنجره ها و درهای فرانسوی به دلیل راحتی به سمت بیرون باز می شوند.

هر دو پنل یک پنجره فرانسوی دارای بخش های متعددی هستند که به عنوان ارسی پنجره نیز شناخته می شوند. تعداد این ارسی ها به اندازه عمودی پنجره بستگی دارد. شیشه روی آن چسبانده شده است و با جلوه ای زیبا در طول روز، دیوارها را جذاب می کند. طراحی پنجره فرانسوی دارای ویژگی های درخشانی است که آن را برای املاک مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می دهد. بیایید در مورد پنج دلیل اصلی برای انتخاب درب و پنجره فرانسوی صحبت کنیم.

معماری و زیبایی شناسی برتر

علاوه بر این، پنجره‌ها و درهای فرانسوی فضای کافی برای شیشه‌ها باقی می‌گذارند تا جادوی زیبایی‌شناختی خود را اعمال کنند. ابزاری را که همراه با آن ارائه می‌شود فراموش نکنید – انبوهی از نور طبیعی، گردش هوای مناسب، و اتصال یکپارچه بین فضای باز و داخل خانه. این همچنین باعث می‌شود که مراقبت از بچه‌ها یا حیوانات خانگی که در حیاط خلوت یا پاسیو بازی می‌کنند راحت‌تر باشد.

ممکن است شما معتقد باشید که پنجره های فرانسوی به تنهایی در فضاهای مسکونی اولویت دارند، اما هیچ چیز نمی تواند دور از واقعیت باشد. آن‌ها حتی در ساختمان‌های شرکتی و سایر موسسات تجاری، به نور طبیعی، هوای تازه و بهره‌وری کمک می‌کنند. علاوه بر این، پنجره‌های فرانسوی در انواع قاب‌ها، بافت‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌ها در دسترس هستند که آنها را بسیار متنوع و قابل تنظیم می‌کند.

استحکام و دوام عالی

نسبت شیشه به فریم درب‌ها و پنجره‌های فرانسوی بسیار زیاد است، که می‌تواند شما را مجبور کند باور کنید که ممکن است از نظر دوام یا استحکام بهترین نباشند. اما، به لطف راه حل های شیشه ای مدرن مانند شیشه های ایمنی سخت شده یا چند لایه، مطمئناً اینطور نیست. چنین شیشه هایی پنج تا شش برابر قوی تر از شیشه های معمولی هستند و می توانند ضربه های سنگین را تحمل کنند. علاوه بر این، ماهیت کم تعمیر و نگهداری شیشه تضمین می کند که این پنجره ها برای چندین دهه بدون از دست دادن درخشش یا عملکرد خود دوام می آورند.

خروجی های ایمنی

با در نظر گرفتن تصور در مورد شیشه، هر کسی می تواند فرض کند که پنجره های فرانسوی ایمن نیستند. برعکس، یک پنجره فرانسوی می‌تواند ضربه‌های سنگین را تحمل کند و اغلب دارای مکانیسم‌های قفل چند نقطه‌ای است تا اطمینان حاصل شود که به راحتی وارد آن نمی‌شوند.

اما اگر آنها از نفوذ خارجی در امان هستند، در مورد شرایط اضطراری داخلی چطور؟ درب و پنجره های فرانسوی فاقد میله های عرضی عمودی یا افقی هستند، به همین دلیل می توانید آنها را به عنوان یک خروجی ایمنی در مواقع بروز بلایا در نظر بگیرید. همچنین می‌توان از آن‌ها به‌عنوان ورودی عالی برای انتقال اجسام بزرگ مانند جعبه، هدایا، لوازم خانگی و غیره استفاده کرد.

تهویه پیشرفته

با ارسی های پهنی که در هر دو جهت بیرون زده اند، پنجره ها و درهای فرانسوی تسهیل کننده خوبی برای تهویه هستند. این به ویژه در صورتی مفید است که خانه شما در میان طبیعت واقع شده باشد. هوای تازه برای افزایش رفاه حیاتی است و پنجره های فرانسوی اطمینان حاصل می کنند که مقدار زیادی از آن را دریافت می کنید.

سازگاری با محیط زیست بهبود یافته است

تکرارهای سنتی پنجره های فرانسوی برای ارائه عایق صفر استفاده می شود. با این حال، چنین ناراحتی‌هایی با راه‌حل‌های شیشه‌ای نوآورانه مانند شیشه Low E یا شیشه بازتابنده حرارت از بین رفته است. چنین شیشه هایی در طول سال دمای بهینه را در داخل خانه حفظ می کنند. و چه چیزی بیشتر این است که در حالی که گرمای ناخواسته مسدود می شود، نور طبیعی اجازه نفوذ به فضای داخلی را دارد. این به کاهش مصرف انرژی و در نتیجه قبض انرژی کمک می کند.

سخن پایانی

در این مقاله با 5 دلیل مهم برای انتخاب پنجره فرانسوی آشنا شدیم و تمام آنها را مورد بررسی قرار دادیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

منبع : french door

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *