مقالات

4 نقش پنجره در دکوراسیون خانه

در این مقاله قصد داریم تا به نکات مهم در زمینه نقش پنجره در دکوراسیون خانه بپردازیم و موارد مختلفی در این زمینه را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

 

نقش پنجره در دکوراسیون خانه

نقش پنجره در دکوراسیون خانه

 

نقش پنجره در دکوراسیون خانه

نقش پنجره ها در دکوراسین خانه را از نظر معماری برسی میکنیم بهار و یا تابستان بهترین زمان برای تغییر سبک خانه شماست. با طرح رنگی جدید، چند مبلمان جدید یا چند اکسسوری شیک به فضای خود ظاهری تازه ببخشید. با گرم‌تر شدن هوا، اکنون زمان بسیار خوبی برای باز کردن پنجره های خانه و اجازه دادن مقداری نور طبیعی است. در اینجا بهترین نکات ما برای تجدید خانه بهاری و تابستانی است.

اهمیت میزان نور: با باز کردن پنجره های خود از روزهای طولانی تر و هوای گرم تر استفاده کنید. اگر پرده دارید، سعی کنید آنها را عقب بکشید تا نور بیشتری وارد شود.

اهمیت رنگ ها: با افزودن رنگ های تابستانی به خانه خود کمی زندگی ببخشید. می توانید این کار را با گل، نقاشی یا حتی بالش و کوسنهای رنگارنگ انجام دهید.

نکته: بهار و تابستان زمان خوبی برای خلوت کردن خانه است. چیزهای خود را مرور کنید و از شر هر چیزی که دیگر نیاز ندارید یا استفاده نمی کنید خلاص شوید. این به فضای شما کمک می کند تا فضای شما بازتر ودلنشین تر و مطبوع تر شود.

اهمیت وجود گیاه در محیط خانه:

با افزودن چند گیاه ، به خانه خود فضای بیرون را وارد کنید. آنها نه تنها عالی به نظر می رسند، بلکه می توانند به تصفیه هوا نیز کمک کنند.

یک فضای مطالعه ایجاد کنید:

با ایجاد یک مکان دنج برای مطالعه، از روزهای تابستان نهایت استفاده را ببرید. یک مکان آفتابی در خانه خود پیدا کنید و یک صندلی راحت با بالش ها و پتوهای فراوان بچینید.

ساماندهی وسایل:

از ساعات اضافی روز برای سازماندهی خانه خود استفاده کنید. این می تواند به معنای هر چیزی باشد، از شلوغ کردن کمدها تا سازماندهی مجدد کابینت آشپزخانه.

رنگ آمیزی دیوار ها:

یک لایه رنگ جدید می تواند هر اتاق خانه شما را روشن کند. رنگ های تابستانی مانند آبی روشن یا زرد را انتخاب کنید تا به فضای شما حالت تابستانی بدهد.

وسایل روشنایی خود را به روز کنید:

با تغییر وسایل روشنایی خود به خانه خود یک به روز رسانی فوری بدهید. برای داشتن ظاهری تابستانی به دنبال مواردی باشید که با مواد طبیعی مانند بامبو یا چوب خیزران ساخته شده اند.

نقش پنجره ها :

پنجره هایی با ابعاد شیشه های بزرگ استفاده کنین تا بتوانین چشم انداز بیشتری را ببینین. همچنین میتوانین در طراحی پنجره هااز پنجره های قدی استفاده کنین . اگر در مناطق اقلیمی سرد سیر میتوانین نور بیشتری وارد محیط خود بکنین و اگر در مناطق سردسیر زندگی میکنین میتوانینبا استفاده از شیشه های رنگی ویا شیشه های low Eو از ورود اشعه های مضر ویا گرمای بیش از حد نور خورشید بدون کم کردن نور محیط استفاده کنین.

با استفاده از پنجره های دوجداره میتوانین از شر پرده های ضخیم کتان و پرده های سنگین و ضخیم پتویی راحت شوید و برای زیبایی از پرده های حریر استفاده و نگران تبادل حرارت از سمت پنجره ها نباشین.

 

 

نقش پنجره در دکوراسیون خانه

نقش پنجره در دکوراسیون خانه

اهمیت پنجره های رنگی در دکوراسیون:

قابلت استفاده از پنجره های رنگی و یا روکش دار در پنجره آنلاین برای محیط و معماری شما محیاست . تا باسلیقه شما و طراحی و معماری شما و رنگ امیزی داخلی و یا محیط بیرون و نمای شما زیبایی دو چندان را فراهم اورد.گستره طیف رنگی مختلف و همینطور روکشهای لمینیت با تنوع بالا این امکان را میدهد که با همرنگ شدن پنجره ها و شیشه ها مقدار زیادی به طراحی کمک کرد و همینطور از یکنواختی خارج شد و سبکهای جدید طراحی و نما را به زیبایی اجرا کرد و این نگرانی را از بابت طراحی و اجرا از ذهن طراح و مجری برداشت.

 

 

 

 

استفاده از توری های پشه بنددر پنجره ها

از توری های پشه بند در پشت پنجره های خود استفاده کنین تا با خیالی اسوده بتوانین انها را باز کنین و اجازه دهید هوای تازه وارد شود و بهترین تهویه هوای طبیعی را تجربه کنین. و از ورود هرگونه حشره به داخل محیط جلوگیری کنین. و با استفاده از توری های پشهبند پلیسه ای میتوان در زمان بسته بودن پنجره ها انها را بسته و دید کامل خود را بصورت کامل داشته باشین که با تنوع رنگی و با تنوع بازشو موجود در پنجره آنلاین میتوانین به طراحی معماری و با همرنگ شدن با محیط و پنجره ها کمک کنیم.

منبع و ماخذ : پنجره انلاین

& 9 Top Tips for a Summertime Home Makeover

نویسنده : مهران
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *