مقالات

5 ایده جذاب برای خرید پنجره های رنگی

5 دلیل مهم برای انتخاب پنجره فرانسوی

در این مقاله قصد داریم به 5 ایده جذاب برای خرید پنجره های رنگی  بپردازیم و به بررسی کامل آنها نیز خواهیم پرداخت. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

5 ایده جذاب برای خرید پنجره های رنگی

نقش کلیدی پنجره این است که خانه شما را گرم، ایمن نگه دارد و اجازه دهد نور طبیعی شگفت انگیز به اتاق شما سرازیر شود. پنجره های شما کار مهمی برای تکمیل جذابیت و شخصیت خانه شما نیز انجام می دهند. با وجود رنگ‌ها، سبک‌ها، پوشش‌ها و سخت‌افزارهای بسیار قابل توجه، ما کاملاً متوجه می‌شویم که هنگام انتخاب پنجره‌های جایگزین از کجا شروع کنید. اما جای نگرانی نیست ما 5 ایده برای پنجره‌های رنگی برای الهام بخشیدن به پیشرفت‌های آینده خانه شما گردآوری کرده‌ایم.

پنجره های سبز رنگupvc

اگر به دنبال رنگی هستید که پررنگ نباشد اما جلوه ای ظریف و کلاسیک به خانه شما بدهد رنگ سبز انتخابی عالی است. قاب‌های رنگی به دلیل رنگ‌های سرد و خنثی، مناسب مبلمان پنجره‌های نقره‌ای و طلایی هستند و در انتخاب دستگیره‌ها به شما آزادی واقعی می‌دهند. این سایه آرام برای پنجره‌های ارسی و کشویی سنتی در خانه‌های قدیمی یا کلبه‌های جنگلی گزینه ای عالی است.

پنجره های آلومینیومی خاکستری

تقاضا برای پنجره های آلومینیومی خاکستری  در چند سال گذشته افزایش یافته است. خاکستری  یک سایه عمیق با ته رنگ سبز و آبی رشک برانگیز است که هنگام قرار گرفتن در معرض نور طبیعی آشکار می شود. خاکستری آنتراسیت یک انتخاب رنگی مد روز است که برای طرح های مدرن مانند ارسی یا پنجره های دیواری ایده آل است. با این حال مهم نیست که چه سبک پنجره ای را انتخاب می کنید، قاب های مدرن خاکستری آنتراسیت به زیبایی هر دو نمای سیاه و سفید را تکمیل می کنند.

پنجره کرم رنگ upvc

پنجره های رنگ کرم نیز یک انتخاب رنگ فریم شیک است که تعادل کاملی از استایل های مینیمالیستی و سنتی را ارائه می دهد. به نظر نمی رسد این روند به جایی برسد، زیرا کرم همچنان رنگ انتخابی برای دکوراسیون داخلی، اکسسوری ها، لباس ها و پنجره ها است. پنجره‌های ارسی UPVC کرم  می‌توانند خانه‌های سنتی را جوان کنند و به آن‌ها یک پیچ و تاب مدرن ظریف ببخشند و ویژگی‌های قرن بیست و یکمی را با جذابیت جاودانه ترکیب کنند.

پنجره های یو پی وی سی بلوطی انگلیسی

برای قرن ها، بلوط یک مصالح ساختمانی محبوب بوده است، با خانه های سنتی بی شماری در سراسر بریتانیا که دارای تیرهای بلوط داخلی زیبایی است که صدها سال دوام آورده است. با این حال، پنجره‌ها، درها، و سایر نازک‌کاری‌های بیرونی کیفیت طولانی مدت مشابهی را ارائه نکرده‌اند. حفظ درخشش طلایی زیبا بسیار دشوار است و ممکن است در نهایت موفقیت آمیز نباشد.

با این حال، UPVC نوآورانه این چالش قدیمی را حل کرده است! اگر زیبایی‌شناسی پنجره‌های بلوط اصیل را دوست دارید، اما مایل به تعمیر و نگهداری نیستید، پنجره‌های کلاسیک UPVC با رنگ های بلوطی و یا روکش لمینیتی ما فقط این را به شما ارائه می‌دهند، به علاوه تمام مزایایی که یک خانه مدرن به آن نیاز دارد. مانند راندمان انرژی با کارایی بالا و کاهش نویز. برای کسانی که در خانه‌های اپارتمانی شلوغ یا مناطق نزدیک به خیابانها و مناطق شلوغ اما سرسبز زندگی می‌کنند، ما همچنین پنجره‌های وسوسه‌انگیز را با پنجره های چوبی جایگزین در  مجموعه خود  ارائه می‌دهیم.

پنجره های آلومینیومی آبی تیره

اگر به دنبال چیزی متفاوت، چیزی غیرعادی هستید، پنجره‌های آلومینیومی آبی تیره می‌توانند همان چیزی باشند که نیاز دارید. قاب‌های آلومینیومی نه چندان پررنگ، اما مطمئناً معمولی نیستند، به خانه شما ویژگی منحصر به فرد و به یاد ماندنی می‌دهد. آنها را با طرح‌های ارسی یا پنجره‌های دیواری ست کنید و مطمئناً مدرن‌ترین پنجره‌ها را در محله خود خواهید داشت.

سخن پایانی

در این مطلب با 5 ایده جذاب برای خرید پنجره های رنگی آشنا شدیم و هر کدام را مانند پنجره های سبز یو پی وی سی ، پنجره های آلومینیومی خاکستری  ، پنجره کرم رنگ یو پی وی سی ، پنجره های یو پی وی سی بلوط انگلیسی ، پنجره های آلومینیومی آبی تیره را نیز مورد بررسی قرار دادیم که با توجه به تکنولوژی جدیدرنگ در پنجره آنلاین میتوان طیف های رنگی ذکر شده و یا حتی هر طیف رنگی مورد نظر خود را، چه بر روی پنجره های ,upvc و چه بر روی آلومنیومی داشته باشین.

از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

منبع : 5 Attractive Trim Colors for Windows

به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

یک نظر در “5 ایده جذاب برای خرید پنجره های رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *