مقالات

بهترین شیشه دوجداره از جهت مقرون به صرفه بودن کدام است؟

بهترین شیشه دوجداره

در مقالات پیشین سایت به انواع شیشه و کاربرد های آن ها. همچنین نحوه ساخت شیشه دو جداره پرداختیم. حال در این مقاله قصد داریم به برند شیشه دوجداره و بهترین شیشه دوجداره از جهت مقرون به صرفه بودن بپردازیم. در ادامه با موضوعاتی همچون برند شیشه دوجداره-بهترین شیشه دوجداره از جهت مقرون به صرفه بودن-قیمت شیشه دوجداره mywin آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

برند شیشه دوجداره-Double glazed glass

برند شیشه دوجداره

برند شیشه دوجداره

به منظور شناخت بهترین شیشه دوجداره (Double glazed glass)، بایستی با انواع برندهای تولید کننده این محصول آشنایی کامل پیدا کرد و روی آن ها بررسی کامل انجام داد. انواع مختلفی از برند شیشه دوجداره در تولید پنجره دوجداره در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی های خاصی داشته و دارای قیمت های متفاوتی هم هستند. انواع برند شیشه دوجداره بایستی به گونه ای عملیات طراحی و تولید را انجام دهد که نهایت طول عمر را داشته و با گذشت زمان دچار فرسایش، پوسیدگی و اکسیداسیون نشود.

علاوه بر این در خرید هر برندی از پنجره دوجداره بایستی به اجزای این محصول که شامل یراق آلات، شیشه و پروفیل است، توجه ویژه ای کرد. یراق آلات یکی از مهمترین قسمت های پنجره دوجداره می باشد که در درزگیری و آب بندی پنجره نقش تعیین کننده ای را داراست. برای انتخاب یراق آلات بایستی توجه کنید که برند مناسبی را خریداری فرمایید.

بیشترین بخش از یک پنجره دوجداره  شامل شیشه آن می شود. بنابراین در خرید شیشه بایستی دقت کنید که از برندی با کیفیت و از شیشه های درجه یک و با گرید A، خرید کنید. همچنین در انتخاب برند شیشه دوجداره بایستی به نکات مختلفی توجه کرد. مواد تشکیل دهنده در قسمت های مختلف پنجره، روش تولید در هر برند و جزئیات تولید از مواردی اند که باید در انتخاب برند و خرید بهترین شیشه دوجداره به آن ها توجه زیادی داشت.

همچنین از شما دعوت می کنیم از مقاله ی تعویض لولای پنجره مرحله به مرحله نیز دیدن فرمایید.

بهترین شیشه دوجداره از جهت مقرون به صرفه بودن

بهترین شیشه دوجداره

بهترین شیشه دوجداره

شیشه دوجداره می تواند قبض های انرژی شما را کاهش دهد، ارزش ملک شما را افزایش دهد، سر و صدا را کاهش دهد و حتی امنیت و حفاظت بیشتری را به خانه شما ببخشد. با این حال، همه شرکت‌های شیشه دوجداره همان ویژگی‌ ها، سبک‌ ها یا حتی ضمانت‌ هایی را که ممکن است به دنبالش باشید ارائه نمی‌دهند.

در ادامه بهتربن شیشه دوجداره به نام شرکت mywin در صنعت از جهت مقرون به صرفه بودن را معرفی خواهیم کرد.

  • مقرون به صرفه ترین: mywin
  • گزینه های گارانتی: 10 سال ضمانت قابل انتقال
  • محدوده قیمت: از 300 هزار تومان تا 1 میلیون تومان برای هر پنجره
  • رتبه بهره وری انرژی: A++ در پنجره های سه جداره استاندارد
  • ایمن شده توسط رتبه بندی طراحی: دارای اعتبار SBD نیست
  • با داشتن تنوع شیشه های دو و چند جداره
  • و با قابلیت شیشه های ساده، لمینیت و سکوریت می باشد.

mywin بیش از 15سال است که در تجارت شیشه دوجداره بوده است. این شرکت با نصب پنجره‌های دو و سه جداره به‌عنوان استاندارد، تمرکز قابل توجهی بر امنیت و بهره‌ وری انرژی داشته است. اعتبار این شرکت شامل بیمه و ضمانت برای نصب پنجره است.

شفافیت قیمت mywin جایگاه ویژه ای برای این برند در میان برند های شیشه های دوجداره اختصاص داده است. هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد و قیمت ها همیشه با مالیات بر ارزش افزوده و مناسب ارائه می شود. شرکت پنجره آنلاین اغلب اشاره کرده است که mywin چقدر مقرون به صرفه تر بوده، چراکه هم از نظر قیمت گذاری و هم از نظر صرفه جویی در انرژی به صرفه است.

قیمت شیشه دوجداره mywin

قیمت‌گذاری به صورت آنلاین در دسترس نیست، اما ما قیمت‌گذاری را از چندین سایت مقایسه بررسی کرده‌ایم تا یک مقدار متوسط را به دست آوریم که به شرح زیر می باشد.

  • یو پی وی سی: 850هزار- 2 میلیون تومان
  • آلومینیوم: 2 میلیون تومان – 4 میلیون تومان
  • شیشه دوجداره: 350 هزار تومان – 1/5 میلیون تومان

برای اطلاع از قیمت و سفارش انواع شیشه و پنجره دوجداره وارد لینک فروشگاه سایت شوید.

توصیه ما

پنجره mywin گزینه خوبی برای خریدارانی است که دارای محدودیت نقدی هستند و خواهان قیمت گذاری و نصب ساده می باشند. قیمت شیشه دوجداره mywin رقابتی و شفاف است و تصمیم گیری را آسان تر می کند. برخلاف برخی از رقبای خود، mywin به دلیل تاکتیک‌ های فروش ساده و سرراست خود توسط خریداران مورد تحسین قرار می‌گیرد. پس از نصب از طریق بهره وری بیشتر انرژی نیز از صرفه جویی در هزینه برخوردار می شود.

جنبه منفی، mywin این است که گزینه های پرداخت زیادی را ارائه نمی دهد، اما گزینه تامین مالی ماهانه آن بسیار منصفانه است.

منبع

Which is the best type of double glazing?

نویسنده مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *