مقالات

اجزای پنجره دوجداره upvc لمینت

اجزای پنجره دوجداره UPVC لمینت

در این مقاله شما را با اجزای پنجره دوجداره UPVC لمینت در وبسایت پنجره انلاین اشنا می کنیم. قطعات و تعمیرات شیشه دوجداره یک تجارت قدیمی است که بیش از 50 سال است که ریشه در صنعت شیشه دو جداره دارد.  بسیاری از محصولات از دستگیره درها تا دریچه های پنجره از جمله مبلمان درب، لولا، قفل و سیلندر در بازار عرضه میشود. محصولات ما مانند سیستم های قفل، پایه های اصطکاکی، دستگیره ها و محصولات شیشه ای با بالاترین کیفیت و قیمت های عالی هستند. لطفا وبسایت پنجره انلاین را دنبال بفرمایید.

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

اجزای پنجره دوجداره UPVC لمینت

پنجره لمینت رنگی با تغییر رنگ پروفیل در دکوراسیون داخلی یا نما تنوع ایجاد می کند. پروفیل upvc مهمترین اجزای پنجره دوجداره upvc به رنگ سفید است اما با استفاده از لمینت رنگی یا روکش چوبی می توان طرح و رنگ های متفاوتی ایجاد کرد.

شیشه لمینت UPVC چیست؟

شیشه لمینت از یک لایه نازک شیشه ساخته شده است که توسط ماده ای به نام لایه نیکل الکترولس به یکدیگر متصل شده است. نتیجه یک صفحه شیشه ای است که محافظت در برابر رطوبت و سایر آلاینده های موجود در هوا را فراهم می کند، حالتی که به عنوان شیشه سکوریت شناخته می شود. اندازه استاندارد برای شیشه های لمینت بین 5 تا 9 میلی متر ضخامت در مقایسه با شیشه های معمولی 3-4 میلی متر است. در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شیشه های لمینت و سخت شده کسب کنید.

شیشه لمینت UPVC چیست؟

شیشه لمینت UPVC چیست؟

مزایای استفاده از شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت دارای خواص عایق حرارتی عالی است که به شما امکان می دهد از صرفه جویی بالقوه در هزینه های گرمایش/سرمایش استفاده کنید. اگر به دنبال بهبود ظاهر خانه خود در عین صرفه جویی در مصرف انرژی هستید، می توانید به راحتی این کار را با تغییر به شیشه های لمینت انجام دهید.

 

برای تولید پنجره دوجداره upvc لمینت از انواع مرغوب پروفیل که اصلی ترین اجزای پنجره است و یراق آلات، براساس سلیقه سفارش دهنده استفاده می شود.

 

از دیگر اجزای پنجره دوجداره upvc لمینت رنگی، شیشه دوجداره است که به صورت وکیوم در کارخانه تولید شده و گازی بی اثر در آن ها تزریق شده، کنترل کیفیت می شود.

 

شیشه دوجداره تولید شده به مدت ۵ سال در برابر بخار زدگی توسط شرکت گارانتی می شود. تیم اجرایی متخصص، نصب محصول در و پنجره یو پی وی سی را در بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان تضمین می کند.

 

از اجزای پنجره دوجداره upvc فریم اصلی به عنوان قاب پنجره است و یراق آلات، شیشه دوجداره، نوار درزبند و تقویت کننده فولادی دارای اهمیت است.

 

ماخذ و منابع در این مقاله:

Design Your Home With Aesthetically Breathtaking Laminated uPVC Windows & Doors

Laminated profile for PVC windows

 

نویسنده: فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *