مقالات

بهترین شرکت شیشه دوجداره در انگلستان 2022

بهترین شرکت شیشه دوجداره در انگلستان

در مقالات پیشین سایت به مقوله ی شیشه از جهات مختلف و همچنین شیشه های دو جداره پرداختیم . حال قصد داریم به بهترین شرکت تولید شیشه دوجداره در کشور انگلستان در سال 2022 بپردازیم. در ادامه با موضوعاتی چون چرا شیشه دوجداره؟، Anglian Home Improvements بهترین شرکت شیشه دوجداره در انگلستان،ویژگی های شرکت Anglian Home Improvements،مزایای شرکت Anglian Home Improvements،قیمت محصولات شرکت Anglian Home Improvements، چرا شرکت Anglian Home Improvements؟خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید .

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

چرا شیشه دوجداره؟

ملزومات شیشه-دوجداره

چرا شیشه دوجداره؟

شیشه دوجداره می تواند قبض های انرژی شما را کاهش دهد، ارزش ملک شما را افزایش دهد، سر و صدا را کاهش دهد و حتی امنیت و حفاظت بیشتری را به خانه شما ببخشد. با این حال، همه شرکت‌های شیشه دوجداره همان ویژگی‌ها، سبک‌ها یا حتی ضمانت‌هایی را که ممکن است به دنبالش باشید ارائه نمی‌دهند. ما در ادامه بهتربن شرکت شیشه دوجداره در صنعت به طور کلی را به شما معرفی خواهیم کرد . اگر به دنبال نصب پنجره جدید هستید، اینجا بهترین مکان برای شروع است.

Anglian Home Improvements بهترین شرکت شیشه دوجداره در انگلستان

این شرکت که قبلاً با نام تجاری Anglian Windows شناخته می شد، از دهه 1960 فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان یک رهبر بازار شناخته می شود و هر سال بیش از نیم میلیون محصول را نصب می کند. Anglian همچنین بر پایداری اقتصادی و زیست محیطی تأکید دارد. همه محصولات دارای نشان ساخت بریتانیا هستند و این شرکت بخشی از ابتکار Recovinyl Plus است که بر بازیافت PVC تمرکز دارد.

ویژگی های شرکت Anglian Home Improvements

گزینه های گارانتی

10 سال گارانتی ارائه شده در کلیه قطعات و کار، 15 سال ضمانت ارائه شده برای پنجره های گازدار
محدوده قیمت از 250 پوند تا 910 پوند برای هر پنجره

رتبه بهره وری انرژی

A++ در تمامی پنجره های یو پی وی سی

ایمن شده با رتبه طراحی

دارای تاییدیه SBD در پنجره های Tilt and Turn، Casement و Sliding Sash

مزایای شرکت Anglian Home Improvements

Anglian رتبه برتر ما را به عنوان بهترین شرکت شیشه دوجداره به دلایلی دریافت کرد. Anglian انواع سبک‌ها و مواد (از جمله UPVC در تعدادی از روکش‌ها، چوب و آلومینیوم)، گزینه‌های شیشه‌ای تزئینی و ویژگی‌های ایمنی بسیار خوب، از جمله قفل‌های پیچ و مهره، دستگیره‌های قفل کلید، دستگاه‌های حذف کننده، و قفل‌های چند نقطه‌ای را ارائه می‌دهد.

گزینه‌های پرداخت منصفانه، گزینه‌های طراحی سفارشی، تأییدیه‌های چشمگیر و بررسی‌های بسیار مثبت ما را بر آن داشت تا به این شرکت امتیازهای برتر را به عنوان شیشه‌های دوجداره بدهیم.

قیمت محصولات شرکت Anglian Home Improvements

Anglian لیست قیمت عمومی ارائه نمی دهد. با این حال، طبق تحقیقات ما، هزینه متوسط یک پنجره 60 در 90 سانتی متر به شرح زیر است:

یو پی وی سی 250 – 570 پوند
آلومینیوم 500 – 605 پوند
کامپوزیت 575 پوند – 625 پوند
چوب 845 پوند – 910 پوند

چرا شرکت Anglian Home Improvements؟

تخصص واقعی Anglian سفارشی سازی و محصولاتی با طراحی زیبا برای خریداران نقدی در سبک های مختلف است. آن‌ها برخی از شرایط اعتباری را ارائه می‌کنند، اما APR 9.9 درصدی، به اندازه برخی از رقبایشان مطلوب نیست (مخصوصاً مارک‌هایی مانند Safestyle و Britannia که شرایط بدون بهره و برنامه‌های Buy Now , Pay Later را روی میز می‌آورند).

خریدارانی که به امنیت بالا اهمیتی زیادی می دهند ویژگی‌های ایمنی Anglian ، به‌ویژه سیستم‌های قفل آن‌ها و اعتبار بسیار مطلوب Secured by Design (SBD) آن را دوست خواهند داشت. شیشه دوجداره Anglian به دلیل تطبیق پذیری، قیمت، گزینه های پرداخت و ضمانت های محکم، بهترین گزینه کلی ما است. داوران به این شرکت و نصب کنندگان آن امتیاز بالایی می دهند.

 در این مقاله به ویژگی ها و مزایای یکی از بهترین شرکت های تولید شیشه ی دوجداره به نام شرکت انگلستانی Anglian Home Improvements پرداختیم . امیدوار هستیم این مطلب باعث افزایش اطلاعات شما در این زمینه شده باشد. در مقالات بعدی سایت به بهترین شرکت های شیشه دوجداره از جهات مختلف خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید . .

منبع

The Best UK Double Glazing Companies in 2022

نوشته مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *