مقالات

کابینت شیشه ای آشپزخانه-5مدل پرکاربرد آن

کابینت شیشه ای آشپزخانه

در این مقاله قصد داریم به کابینت شیشه ای آشپزخانه بپردازیم و 5 مدل پرکاربرد آن از جمله شیشه های معماری شفاف یا رنگی ، شیشه های هنری رنگی یا اریب ،  شیشه آینه ای ، روکش شیشه سربی ، شیشه حکاکی شده یا سندبلاست شده را مورد بررسی قرار دهیم.

کابینت شیشه ای آشپزخانه

آیا به دنبال این هستید که به آشپزخانه خود ظاهری جدید و به روز بدهید؟ ممکن است بخواهید کابینت های شیشه ای آشپزخانه را در نظر بگیرید. کابینت های شیشه ای به یک دلیل خوب در حال تبدیل شدن به یک سبک محبوب در دکوراسیون خانه هستند . آنها می توانند ظرافت و زیبایی را به هر آشپزخانه ای اضافه کنند. در این پست مزایای کابینت شیشه ای آشپزخانه و نکاتی در مورد انتخاب سبک مناسب برای خانه شما ارائه می شود.انواع مختلفی از شیشه وجود دارد که می توانید برای درج کابینت از آنها استفاده کنید.

5 مدل پرکاربرد آن

شیشه های معماری شفاف یا رنگی

این نوع شیشه بیشتر در بیم قاب کابینت استفاده می شود. این یک لیوان با کیفیت است که برای به نمایش گذاشتن ظروف و ظروف زیبای شما عالی است . شیشه های معماری رنگی در رنگ های مختلفی از جمله برنزی، خاکستری و سبز عرضه می شوند. این می تواند ظرافت را به کابینت آشپزخانه شما اضافه کند. شیشه های شفاف معماری یک گزینه عالی برای روشن و مطبوع جلوه دادن آشپزخانه شما است.

شیشه های هنری رنگی یا اریب

اگر قاب های کابینت شما شخصیت بیشتری دارند، شیشه های رنگی یا اریب گزینه ای عالی هستند. این نوع شیشه می تواند به آشپزخانه شما رنگ بدهد و آن را منحصر به فردتر کند . اگر قاب کابینت شما عمق بیشتری داشته باشد، شیشه هنری اریب دار نیز انتخاب خوبی است. در نهایت، شیشه رنگی گزینه ای جذاب برای قاب کابینت است، اما نسبت به شیشه شفاف نیاز به نگهداری بیشتری دارد.

اگر به دنبال این هستید که کمی جلوه به کابینت آشپزخانه خود بیافزایید، شیشه های هنری رنگی یا اریب گزینه ای عالی هستند. این نوع شیشه می تواند به آشپزخانه شما رنگ بدهد و آن را منحصر به فردتر کند. اگر قاب هاب کابینت شما عمق بیشتری داشته باشد، شیشه هنری اریب دار نیز انتخاب خوبی است. با این حال، به یاد داشته باشید که شیشه های رنگی به نگهداری بیشتری نسبت به شیشه شفاف نیاز دارند.

مخاطب گرامی جهت تکمیل اطلاعات خود در زمینه متریال کابینت شیشه ای میتوانید از دیگر مقالات پنجره آنلاین مانند انواع شیشه و کاربرد های آن و تست مقاومت انواع شیشه – 4 روش ویژه آن نیز دیدن فرمایید.

 شیشه آینه ای

اگر می‌خواهید به کابینت‌های آشپزخانه‌تان رنگ لوکس اضافه کنید، شیشه‌های آینه‌ای گزینه‌ای عالی هستند. این نوع شیشه می تواند آشپزخانه شما را بزرگتر و روشن تر نشان دهد. فقط به خاطر داشته باشید که شیشه آینه ای نسبت به شیشه شفاف نیاز به نگهداری بیشتری دارد.

روکش شیشه سربی

شیشه سربی روکش شده یک گزینه جذاب برای درج کابینت است. این نوع شیشه از ذوب دو لایه شیشه ساخته می شود. شیشه روکش سربی در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شود . اگر به دنبال این هستید که کمی شخصیت به کابینت آشپزخانه خود بیافزایید، پس شیشه سربی روکش شده گزینه بسیار خوبی است. این نوع شیشه از به هم آمیختن دو لایه شیشه ساخته می شود و در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شود.

شیشه اسیدکاری شده یا سندبلاست شده

اگر می خواهید حریم خصوصی به کابینت شیشه ای آشپزخانه خود اضافه کنید، شیشه های اسیدکاری شده یا سندبلاست انتخاب خوبی هستند. این نوع شیشه در طرح های مختلف از جمله گلدار، هندسی و انتزاعی عرضه می شود . اگر می خواهید کمی حریم خصوصی را به کابینت شیشه ای آشپزخانه خود اضافه کنید، شیشه اسیدکاری شده انتخاب خوبی است. این نوع شیشه در طرح های مختلف از جمله گلدار، هندسی و انتزاعی عرضه می شود.

اگر مقداری بافت به کابینت خود اضافه کنید، شیشه سندبلاست انتخاب خوبی است. این نوع شیشه در طرح های مختلف از جمله گلدار، هندسی و انتزاعی عرضه می شود . انواع مختلفی از شیشه که می توانید به عنوان درج کابینت استفاده کنید. این به سبک شما و آنچه از نظر حریم خصوصی، نور و عمق به دنبال آن هستید بستگی دارد. اگر مطمئن نیستید که کدام نوع شیشه برای شما مناسب است، با یک متخصص صحبت کنید تا راهنمایی دریافت کنید.

از اینکه تا انتهای این مطلب با پنجره آنلاین همراه بودید از شما سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم از دیگر مقالات وبسایت مانند شیشه خم چیست؟ (10 مدل پرکاربرد آن) و 5 مزیت شیشه های رنگی نیز دیدن فرمایید.

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است”

منابع و ماخذ : Glass Kitchen Cabinets: The New Style Trend In Home Decor

نویسنده : سید سامان سیاح

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *