مقالات

نحوه اندازه گیری چهارچوب درب

نحوه اندازه گیری چهارچوب درب

در این مقاله قصد داریم به طور تخصصی به نحوه اندازه گیری چهارچوب درب بپردازیم و تمام مراحل آن از جمله مرحله اول عرض درب را اندازه گیری کنید ، مرحله دوم ارتفاع درب را اندازه گیری کنید ، مرحله سوم ضخامت درب را اندازه گیری کنید را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم.

نحوه اندازه گیری چهارچوب درب

راهنمای ما را در مورد نحوه اندازه گیری چهارچوب درب جدید دنبال کنید تا مطمئن شوید که محصولی را که برای موقعیت شما ایده آل نیست به دست نمی آورید. لطفا توجه داشته باشید که اگر قصد خرید درب های جایگزین را دارید، درب موجود را اندازه گیری نکنید. شما باید همیشه اندازه های خود را بر اساس چارچوب درب قرار دهید.

یک اصطلاح رایج در بین سازندگان درب و پنجره وجود دارد که میگوید “دوبار اندازه گیری، یک بار برش”، پس لطفا این را در نظر داشته باشید . یکی دیگر از مواردی که در هنگام ثبت اندازه گیری درب باید به آن توجه داشت، نحوه باز شدن درب است. جلوی در بایستید، طوری که از شما باز شود، و یادداشت کنید که لولاها در سمت راست یا چپ در هستند. لولاهای سمت چپ به این معنی است که درب به سمت چپ باز است، در حالی که لولاهای سمت راست به این معنی است که درب از سمت راست باز است.

مرحله اول عرض درب را اندازه گیری کنید

یکی از نحوه اندازه گیری چهارچوب درب این است که باید سه اندازه در داخل چهارچوب درب انجام دهید در بالا، وسط و پایین. وسیع ترین اندازه گیری عرض درب را تعیین می کند . برای درک عرض سه ناحیه چهارچوب در از یک متر استفاده کنید. متر نوار را در امتداد عرض چهارچوب از چپ به راست بکشید و این اعداد را ثبت کنید.

مخاطب گرامی جهت تکمیل اطلاعات خود در زمینه درب میتوانید از مقالات دیگر پنجره آنلاین مانند ایمنی درب و پنجره یو پی وی سی-6 نکته در باب آن و درب های کشویی یو پی وی سی و 3 مزیت برتر آن نیز دیدن فرمایید.

مرحله دوم ارتفاع درب را اندازه گیری کنید

داخل هر ضلع عمودی چهارچوب را اندازه بگیرید. طولانی ترین طول ارتفاع مورد نیاز را تعیین می کند. به یاد داشته باشید که برای هر گونه پوشش کف در نظر بگیرید . برای درک ارتفاع چهارچوب درب از یک متر استفاده کنید. نوار را از گوشه بالا به گوشه پایین در هر طرف بکشید و تعداد طولانی ترین طول را ثبت کنید . به یاد داشته باشید که که این کار مستلزم این است که بر روی چهارپایه یا صندلی بایستید تا به بالای چهارچوب برسید، و حتما مطمئن شوید یکی از اعضای خانواده یا دوستان هنگام انجام این کار به شما کمک کند.

مرحله سوم ضخامت درب را اندازه گیری کنید

اگر به دنبال خرید درب‌های جایگزین و حفظ چارچوب‌های مشابه هستید، باید درب با ضخامت مشابه خریداری کنید، بنابراین حتما این اندازه‌گیری را نیز انجام دهید . از یک متر برای درک ضخامت درب موجود استفاده کنید. متر نوار را در امتداد لبه درب بکشید و اندازه گیری ضخامت را ثبت کنید . شما همچنین باید ضخامت را در چهارچوب نیز اندازه گیری کنید، جایی که درب هنگام بسته شدن قرار می گیرد.

از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید از شما سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات وبسایت پنجره آنلاین مانند تعمیر درب چوبی باد کرده – بهترین روش ها و  انتخاب درب انبار منزل – 3 نکته در باب انتخاب درب استاندارد  و انواع درب های شیشه ای نیز دیدن فرمایید.

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است”

منابع و ماخذ : How to Measure Up for a New Door Size

نویسنده : سید سامان سیاح
به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *