مقالات

دستگیره درب سرویس آلومینیومی

دستگیره درب سرویس آلومینیومی

در مقالات پیشین سایت درمورد انواع دستگیره های درب و پنجره یوپی وی سی مانند  دستگیره مخفی پنجره و دستگیره اسپانیولت صحبت کردیم . حال قصد داریم به یکی از پر کاربردترین دستگیره های موجود در بازار که برای درب های سرویس آلومینیومی استفاده می شود به نام دستگیره درب سرویس آلومینیومی بپردازیم. در ادامه با موضوعاتی همچون دستگیره درب آلومینیومی-کاربرد دستگیره درب آلومینیومی-قیمت قفل و دستگیره درب آلومینیومی-دستگیره آلومینیومی کابینت-درب آلومینیومی آشنا خواهیم شد . پس حتما با ما همراه باشید. 

دستگیره درب آلومینیومی

دستگیره درب سرویس آلومینیومی

دستگیره درب سرویس آلومینیومی

دستگیره درب یکی از مهم ترین یراق آلاتی است که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. همان گونه که درب های ساختمانی انواع، مدل ها و کاربرد های متفاوتی دارند برای هر یک از این درها متناسب با نوع طراحی و کاربردی که دارند دستگیره مختص آن طراحی و ساخته می شود.

یکی از انواع دستگیره های موجود در بازار، دستگیره درب سرویس آلومنیوم است. همان طور که از نام این آن پیداست این مدل از دستگیره ها برای نصب بر روی درب های سروس آلومینیومی تولید و به بازار عرضه می شوند. برخی از مدل های دستگیره سرویس آلومینیومی را می توان به عنوان دستگیره پنجره هم مورد استفاده قرار داد.

مدل های متنوع دستگیره درب مانند دستگیره سوییچی فیلپر  را می توانید با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه یراق آلات خریداری نمایید.

کاربرد دستگیره درب آلومینیومی

دستگیره های آلومینیومی (Aluminum door handle) را می توانید برای درب های حمام، سرویس و همچنین درب تراس که از جنس آلومینیوم هستند نصب و استفاده کنید. این دستگیره ها دارای وزن بسیار سبکی بوده و به راحتی با استفاده از آن ها قادر به باز و بسته نمودن درب می شوید. دستگیره درب سرویس آلومینیومی از مدل های جدید بازار است که از ظاهری شیک تر و جذاب تر نسبت به مدل های قدیمی برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت و سفارش این محصول وارد قسمت دستگیره درب آلومینومی  شوید.

قیمت قفل و دستگیره درب آلومینیومی

دستگیره درب سرویس آلومینیومی

دستگیره درب سرویس آلومینیومی

هر مدل از دستگیره و قفل برای نوع خاصی از درب و پنجره مناسب بوده و قابل استفاده است، برای مثال دستگیره های قابل نصب بر روی درب چوبی برای درب های آلومینیومی و فلزی مناسب نبوده و نتیجه ی خوبی نخواهد داشت. دستگیره های فلزی رنگ های مختلفی دارند و به واسطه نوع رنگ آن ها مانند کوره ای الکترو استاتیک، آندایز و… قیمت های آن ها متفاوت از یکدیگر می باشد و برای خرید دستگیره درب سرویس آلومینیومی و پنجره باید بهای متفاوتی پرداخت شود.

شما می توانید جدیدترین مدل های قفل و دستگیره درب آلومینومی را از قسمت یراق آلات سایت تهیه نمایید. برای استعلام قیمت و موجودی کالا ها از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگیره آلومینیومی کابینت

دستگیره کابینت یکی از یراق آلات مهم و کاربردی مانند دستگیره درب سرویس آلومینیومی است که در آشپزخانه ها می باشد که دارای طرح و مدل های مختلفی است. یکی از انواع دستگیره کابینت می توان به دستگیره آلومینومی کابینت اشاره نمود. این محصولات دارای قیمت بسیار مناسب و وزن سبکی هستند. دستگیره کابینت آلومینیومی دارای مدل های روکار و مخفی می باشد.

درب آلومینیومی

آلومینیوم یک ماده به رنگ نقره ای است که دارای وزن بسیار سبکی است. دستگیره های ساخته شده از آلومینیوم نیز بسیار سبک هستند. این ماده در برابر خوردگی مقاوم می باشد. فلز آلومینیوم جهت ساخت درب های املاک تجاری و مسکونی (انواع درب ورودی و درب داخلی) مورد استفاده قرار میگیرند. این درب ها در اندازه ها و شکل های مختلف و معمولا با شیشه ترکیب و ساخته می شوند. درب های آلومینیومی دارای پوششی بر روی سطح خود هستند تا از خراشیدگی و از بین رفتن رنگ سطح جلوگیری به عمل آید.

همچنین از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با انواع دستگیره در مقاله ی دستگیره در چیست؟ انواع دستگیره در را مطالعه فرمایید .

منبع : How to Make Aluminum Handle Hardware

نویسنده مهنوش بهرام آبادی  
به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *