مقالات

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

دراین مقاله به پروفیل کشویی UPVC جفت ریل، پنجره یو پی وی سی تک حالته، پنجره لولایی تک حالته UPVC، یراق آلات پنجره UPVC تک حالته که در سایت پنجره انلاین است می پردازیم تا انتها با ما همراه باشید.

 

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

فریم پنجره دوجداره کشویی جفت ریل از دو ریل تشکیل شده است. عرض سطح مقطع فریم کشویی جفت ریل برابر با 8.5 سانتی متر بوده و دارای 3 حفره می باشد. لنگه کشویی استفاده شده در هر دو سری پنجره کشویی یکسان بوده و عرض 6 سانتی تری دارد.

از شما دعوت میکنیم مقاله پروفیل کشویی UPVC در این وبسایت مطالعه فرمایید.

تمامی لنگه ها چه بصورت بازشو و ثابت بر روی این دو ریل سوار می شود. یکی از مزیت های پنجره دوجداره کشویی جفت ریل، امکان باز شدن و متحرک بودن هر دو لنگه کنار هم می باشد. که البته با درخواست مشتری انجام می پذیرد.

بدلیل آنکه لنگه بازشو با استفاده ازغلطک بر روی ریل قرار می گیرد، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی دو ریل کاهش می یابد. کاهش عایق بندی در هر دو لنگه بازشو و ثابت صورت می گیرد.

با این حال میزان عایق بندی پنجره دوجداره کشویی جفت ریل نسبت به پنجره های قدیمی(چوبی و آهنی) بسیار بیشتر است. همچنین با توجه به موقعیت پنجره، باید از پنجره کشویی استفاده کنید.

بطور مثال در پنجره هایی که در جلوی سینک ظرفشویی قراردارد، شیرآلات مانع از باز شدن کامل پنجره دوجداره می گردد، پس بهترین حالت استفاده از پنجره دوجداره کشویی است.
در قسمت های مختلف پنجره دوجداره کشویی از نوار مویی و لاستیک هایی برای افزایش عایق بندی استفاده می گردد.

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

پنجره یو پی وی سی تک حالته

در این نوع پنجره‌ها، یراق در ارتفاع بازشو نصب می‌شود.پنجره یو پی وی سی تک حالته از لحاظ میزان عایق بودن در برابر سرما و گرما و آلودگی‌های صوتی با پنجره دو جداره ثابت کاملا مشابه است. تفاوت اصلی این نوع پنجره با پنجره‌های ثابت استفاده از یراق آلات است. در تمامی در و پنجره‌ها اگر لولا سمت راست باشد پنجره راست بازشو است، در غیر این صورت چپ بازشو و به دلیل استفاده از یراق قیمت این پنجره نسبت به حالت ثابت تغییر می‌کند.

پنجره لولایی تک حالته UPVC

پنجره ای است که بر روی یک محور خود که به صورت افقی باشد بازشو دارد . پروفیل پنجره لولایی مناسب جهت پروژه های انبوه سازی و با توجه به رعایت استانداردهای کیفی محصول کاملا مقرون به صرفه می باشد. بازشو این پنجره بصورت تک حالت بازشو می باشد.

یراق آلات پنجره UPVC تک حالته

پنجره ی تک حالته خصوصیتی دارد که می توان در آن از یراق آلات مختلفی استفاده نمود و در واقع یراق آلاتی که در آن به کار گرفته می شود، به خوبی روی پروفیل upvc سوار می شود.

نکته ای که در این خصوص قابل ذکر است منظور از یراق آلاتی که در پنجره UPVC استفاده می شود، تنها یک عدد قفل داخلی و دستگیره نمی باشد، بلکه یراق آلات پنجره دوجداره UPVC دارای بیش از ۶۰ قطعه می باشد که در تمامی پنجره به کار گرفته می شود که یکی از دلایل امنیت این مدل از پنجره ها همین موضوع می باشد.

 

پروفیل کشویی چه ویژگی دارد؟

پروفیل کشویی که برای ساخت پنجره تولید می شود باید حتما از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد و همچنین امکان بازشوی آن باید به گونه ای باشد که کار کردن با این پروفیل ساده شود.

همچنین باید در نظر داشته باشید که علاوه بر پروفیل در ساخت پنجره اقدامات و متریال دیگری نیز مورد نیاز هست و از این روی باید حتما کار تولید را به تیم های حرفه ای ساخت پنجره انلاین بسپارید.

در نظر بگیرید که امروزه انواع زیادی از پنجره های کشویی در بازار عرضه می شود و برای هر کدام از نوع خاصی پروفیل کشویی استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که این محصول در انواع مدل ها می تواند گزینه ای خوب برای شما باشد و شما می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

با توجه به مطالب که بیان شده می توان گفت که امروزه انواع پروفیل کشویی در مدل های زیادی تولید می شود و شما می توانید بر این اساس نسبت به خرید انواع این محصول اقدام کنید.

در صورتی که سوالی در خصوص پروفیل کشویی داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

منابع و مواخذ این مقاله :

UPVC Sliding Systems

UPVC Profiles

نویسنده: اشکان مستوفی کارشناس سئو و تولید محتوا

 

امیدوارم این مقاله مفید واقع شده باشه.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *