مقالات

پروفیل UPVC چیست؟

پروفیل UPVC چیست

در این مقاله شما را با پروفیل UPVC چیست؟- پارامترهای مورد استفاده در پروفیل UPVC، افزودنی های پروفیل‌ UPVC در وبسایت پنجره انلاین اشنا می کنیم از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

پروفیل UPVC چیست؟

پروفیل UPVC اساساً پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک شده است که به عنوان پلاستیک مهندسی شده نیز شناخته می شود که برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. مواد اولیه پروفیل UPVC ترکیبی ثابت از رزین پی وی سی، تثبیت کننده ها، اصلاح کننده های ضربه و مواد افزودنی است که برای ایجاد بخش های پروفیل UPVC پایدار و مستحکم در کنار هم قرار می گیرند.

از این مقاطع پروفیل UPVC برای ساخت تمامی ابعاد پروفیل پنجره یو پی وی سی و درب ها  استفاده می شود. به دلیل برتری عملکردی که این مقاطع دارند به سرعت جایگزین جایگزین هایی مانند درب و پنجره های چوبی و آلومینیومی شده اند.

ما به دلیل تلاش مداوم خود برای ارائه بهترین پروفیل پنجره و درب UPVC به مشتریان کانال خود، از بین بسیاری از برندهای پروفیل UPVC متمایز هستیم. بخش های پروفیل UPVC با توجه دقیق به دقت ابعاد، ثبات رنگ و ویژگی های طراحی قانع کننده تولید می شوند.

پروفیل UPVC قاب یا ساختاری است که با آن پنجره یا درب UPVC ساخته می شود. هر دو بخش پروفیل UPVC از نظر ابعادی متفاوت هستند و با محفظه های متعددی ساخته می شوند که خواص عایق و محفظه تقویت فولاد را فراهم می کنند.

 

پروفیل UPVC چیست؟

پروفیل UPVC چیست؟

پروفیل درب UPVC از کشورآلمان در اوایل دهه 1970 به عنوان نیاز به محافظت از محیط زیست در برابر جنگل زدایی در مقیاس بزرگ متولد شد و از آن زمان به بعد مورد توجه در سراسر جهان قرار گرفت.

مقدار مناسب دی اکسید تیتانیوم که برای تولید پروفیل های ما استفاده می شود و از بهترین تامین کنندگان در جهان تهیه می شود. Eumax را به یکی از 10 تولید کننده برتر پروفیل UPVC در هند تبدیل می کند که جزء معتبرترین برندهای پروفیل UPVC می باشد. دی اکسید تیتانیوم پروفیل UPVC را در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش تثبیت و محافظت می کند و رنگ سفید بکر خود را به آن می بخشد.

 

پارامترهای مورد استفاده در پروفیل UPVC

تامین کنندگان پروفیل UPVC در سراسر کشور سعی کرده اند پارامترهای مختلف را متمایز کنند. مارک های پروفیل UPVC چینی اقتصادی و ارزان قیمت که به طور گسترده در دسترس هستند از نظر کیفیت به شدت در معرض خطر هستند و عمر طولانی ندارند. بهترین پروفیل UPVC، پروفیلی است که با علم اکستروژن و فرمولاسیون شیمیایی مناسب با نیازهای اقلیمی منطقه تقویت شده باشد.

تامین کنندگان پروفیل UPVC   از بهترین ترکیب مواد اولیه سازگار با محیط زیست را تولید می کنند که شامل رزین PVC، تثبیت کننده ها، مواد افزودنی و بسیاری از مواد شیمیایی کاتالیزور دیگر است که از بهترین منابع در جهان تهیه می شود. آنها بر روی ماشین های پیشرفته ما با دقت ابعادی دقیق اکسترود می شوند.

پروفیل یو پی وی سی توسط آژانس‌های آزمایشی پیشرو تایید شده و توسط تضمین‌ها و ضمانت‌های محصول ایمن پشتیبانی می‌شوند.

 از شما دعوت می کنیم مقالات پروفیل پنل UPVC چیست؟ و پروفیل لمینیت UPVC مطالعه فرمایید.

 

افزودنی های پروفیل‌ UPVC

تثبیت کننده های حرارتی (Stabilizers)

تثبیت کننده های حرارتی مقاومت پروفیل را در برابر حرارت افزایش داده و باعث جلوگیری از آسیب دیدن درب و پنجره ها در مجاورت هوای آزاد و حرارت حاصل از تابش خورشید می شوند.

 

تثبیت کننده های رنگی

تثبیت کننده های رنگی مقاومت پروفیل را در برابر تغییرات رنگ و خراب شدن پروفیل های درب و پنجره در برابر اشعه ی ماورا بنفش خورشید افزایش می دهند.

پر کننده ها (Fillers)

پرکننده ها یا fillers باعث افزایش مقاومت با افزایش خاصیت الاستیسیته در محصولات PVC می شوند. بنابراین این خواص از چروکیدگی محصول جلوگیری و سایر خواص محصول نهایی را تحت تاثیرقرار می دهند.

مقاوم کننده ها در مقابل ضربه (Impact Modifier)

این مواد باعث افزایش مقاومت پروفیل در برابر ضربه و انعطاف پذیری بیشتر میشود. دی اکسید تیتانیوم علاوه بر تنظیم شفافیت رنگ پروفیل، موجب بازتابش پرتوهای ماورا بنفش در پروفیل ها و محصولات میشود.

مواد اولیه روانساز ها (Lubricants)

روان سازها جهت آسان سازی حرکت مواد در قالب ها به مواد اضافه می شوند. بنابراین در زمان عملیات اکستروژن باعث ایجاد سطح صیقلی و شفاف در پروفیل تولید شده میشوند.

 

منابع و ماخذ در این مقاله :

What Is UPVC Profile

 

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *