مقالات

پروفیل کشویی UPVC

پروفیل کشویی UPVC

در این مقاله قصد داریم شما را با پروفیل کشویی UPVC، پروفیل کشویی UPVC جفت ریل، پروفیل کشویی UPVC تک ریل، مزایای پروفیل کشویی تک ریل و درب کشویی UPVC از مقالات پنجره انلاین آشنا کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

فریم پنجره دوجداره کشویی جفت ریل از دو ریل تشکیل شده است. عرض سطح مقطع فریم کشویی جفت ریل برابر با 8.5 سانتی متر بوده و دارای 3 حفره می باشد. لنگه کشویی استفاده شده در هرپنجره کشویی یکسان بوده و عرض 6 سانتی تری دارد.

بدلیل آنکه لنگه بازشو با استفاده از غلطک بر روی ریل قرار می گیرد، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی دو ریل کاهش می یابد. کاهش عایق بندی در هر دو لنگه بازشو و ثابت صورت می گیرد.

تمامی لنگه ها چه بصورت بازشو و ثابت بر روی این دو ریل سوار می شود. یکی از مزیت های پنجره دوجداره کشویی جفت ریل، امکان باز شدن و متحرک بودن هر دو لنگه کنار هم می باشد. که البته با درخواست مشتری انجام می پذیرد. با این حال میزان عایق بندی پنجره دوجداره کشویی جفت ریل نسبت به پنجره های قدیمی(چوبی و آهنی) بسیار بیشتر است; و اگر با توجه به موقعیت پنجره، از پنجره کشویی استفاده کنید، نسبت به انجام آن تردید نکنید.

 در پنجره هایی که در جلوی سینک ظرفشویی قراردارد، شیرآلات مانع  باز شدن کامل پنجره دوجداره می گردد، پس بهترین حالت استفاده از پنجره دوجداره کشویی است.

در قسمت های مختلف پنجره دوجداره کشویی از نوار مویی و لاستیک هایی برای افزایش عایق بندی استفاده می گردد.

 

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

پروفیل کشویی UPVC جفت ریل

پروفیل کشویی UPVC تک ریل

پروفیل کشویی تک ریل دارای سطح مقطع ۱۰۸ میلیمتری می باشد که از لحاظ آب بندی فوق العاده قوی می باشد. قطعات مخصوصی از قبیل درپوش پشت لنگه درپوش روی مولیون و پروفیل پوششی روی فریم در آن استفاده می گردد.

 

پروفیل کشویی UPVC تک ریل

پروفیل کشویی UPVC تک ریل

 مزایای پروفیل کشویی تک ریل

یکی از مزایای بسیار عالی در پروفیل کشویی تک ریل نسبت به کشویی دو ریل مولیون کتیبه کشویی ان بوده است. این تقسیم برای کتیبه پایین و کتیبه بالا قابل استفاده می باشد و دیگر نیازی نیست ماننده پنجره کشویی دوریل فریم جداگانه ای برای اجرای کتیبه ساخته شود.

پروفیل دوجداره کشویی تک ریل با توجه به درپوش های مخصوص روی لنگه پنجره و تقسیم میانی که به صورت نر و مادگی داخل هم درگیر شده و از لحاظ درزبندی پشت لنگه کاملا پوشش می دهد، همینطور بر روی فریم درپوشی طراحی گردیده که باعث می شود فضای خالی بین لنگه و فریم را کاملا آب بندی شود.

علاوه بر این مزیت تقسیم بندی می توان لنگه کشویی را در قسمت وسط تعبیه نمود. در پنجره های کشویی دوریل نمیتوان لنگه بازشو را وسط قرارداد.

 

درب کشویی UPVC

 درب کشویی UPVC دری است که می تواند به صورت افقی معمولاً به موازات دیوار باز شود. درهای کشویی را می توان یا بر روی یک مسیر مخفی نصب کرد یا آن را از یک مسیر مخفی در بالا آویزان کرد. سازندگان درهای کشویی برای باز شدن فضای بیشتری را به داخل می دهند.

درهای کشویی دارای حداکثر 6 عنصر متحرک هستند و می توانند مطابق با نیازهای خانه سازماندهی شوند. استفاده از غلتک های نایلونی امکان لغزش روان و بدون زحمت را فراهم می کند. درهای کشویی به دلیل توانایی خاص خود در اتصال یکپارچه بیرون و داخل شهرت دارند.

ویژگی های عایق صدا حداکثر عایق صوتی را ممکن می کند. همچنین چندگانه حداکثر ایمنی و امنیت را تضمین می کند. درب های کشویی UPVC به دلیل کشویی صاف، کشویی چند مسیره، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر گرد و غبار و تهویه بهبود یافته شناخته شده اند.

 

منابع و ماخذ:

UPVC Sliding Systems

Hard pvc profile

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *