مقالات

مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟

مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟

در این مقاله به مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟- انواع پنجره های یو پی وی سی, پنجره تک جداره, پنجره دوجداره, پنجره casement, مزایای پنجره های Casement که در سایت پنجره انلاین قید شده است می پردازیم.لطفا تا انتها همراه ما باشید.

پنجره های یو پی وی سی تعمیر و نگهداری پایینی دارند.یکی از مزایای انتخاب پروفیل های UPVC این است که وقتی پنجره خود را نصب کردید، دیگر نگران نگهداری از آنها نخواهید بود.

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟

پنجره یو پی وی سی UPVC یک ماده ضد زنگ است که فقط باید هر چند وقت یکبار با یک دستمال مرطوب کمی پاک شود تا ظاهری جدید داشته باشد. پنجره های چوبی، علیرغم زیبایی طبیعی و ظاهری جذاب، به دلیل تراکم ، مستعد پوسیدگی و تاب خوردگی هستند ونیاز به رنگ آمیزی و تمیز کردن مرتب دارند.

پنجره های یو پی وی سی ما در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله سبز ، قرمز تیره و خاکستری آنتراسیت در دسترس هستند. همچنین می توانید گزینه دو رنگ را انتخاب کنید تا فضای داخلی پنجره های شما با دکوراسیون خانه شما مطابقت داشته باشد و همچنین قاب بیرونی به زیبایی نمای بیرونی خانه شما کمک شایانی کند.

مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟

مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟

پنجره های یو پی وی سی دو یا سه جداره تفاوت قابل توجهی در راحتی خانه شما ایجاد می کند، اتلاف گرما را کاهش می دهد و آن را گرمتر و عایق تر نگه می دارد.برای شکاف بین شیشه های دو یا سه جداره ،گاز آرگون تزریق می شود . گاز آرگون انتقال گرما را از طریق پنجره ها و درها کند می کند. از آنجایی که بسیار چسبناک است، به عنوان یک مانع حرارتی فوق العاده عمل می کند. حرکت مولکولی در داخل گاز بسیار محدود است، بنابراین گرمای کمتری منتقل می‌شود و اتلاف حرارت بسیار کمتری رخ می‌دهد. پنجره های یو پی وی سی بسیار امن هستند.

پنجره های یو پی وی سی دارای قفل های موثری هستند که از خانه شما در برابر نفوذ محافظت می کند. این قفل ها به صورت مهره داخلی در برابر ورود مقاوم هستند. مهره به بخشی از قاب اشاره دارد که شیشه را در جای خود نگه می دارد و معمولاً یک نوار پلاستیکی در لبه شیشه است که به طور ایمن به داخل فرورفتگی می چسبد.

یکی از بزرگترین مزایای مهره های داخلی این است که خطر بسیار کمی از خارج شدن آن از بیرون وجود دارد. برای از بین بردن مهره، یک مهاجم باید شیشه را بشکند و دستش را وارد کند، که به احتمال زیاد باعث مزاحمت شما می شود یا احتمالاً زنگ هشدار را دربه صدا در می اورد.

چه نوع پنجره های UPVC  پیشنهاد می شود ؟

برای خانه های مدرن و سنتی، پنجره های یو پی وی سی در طیف وسیعی از سبک ها از جمله قاب ، شیب و چرخش ، ارسی و شکل سفارشی موجود هستند .شما می‌توانید تقریباً هر طرح شیشه‌ای را برای پنجره‌های خود داشته باشید، از جمله پنجره های هادی یا شیشه‌های مات .

انواع زیادی از ابزارهای قابل تنظیم موجود است تا بتوانید پنجره های رویاهای خود را ایجاد کنید. با سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای، دستگیره‌های سنتی، و شاخ‌های ارسی موجود، ایجاد پنجره‌های عالی راحت‌تر از همیشه است.

انواع پنجره های یو پی وی سی

  • تک جداره 
  • دوجداره
پنجره تک جداره

پنجره های تک جداره دارای یک لایه شیشه ای برای جدا کردن یک محیط از محیط دیگر می باشند.آن صفحه شیشه ای دارای قطر 3 تا 10 میلی متر است که عایق کافی محسوب نمی شود. یک پنجره تک جداره تا 20 برابرکمتر از یک دیوار عایقی در اتلاف انرژی را داراست.

پنجره دوجداره

یک پنجره دو جداره دارای دو صفحه شیشه ای در داخل یک قاب به همراه گاز برای ایجاد یک اتاق بهترعایق بندی شده است.

پنجره های دو جداره در حال حاضر برای پنجره های جدید و جایگزین استاندارد هستند.
اگرچه شیشه تک جداره به خودی خود یک عایق حرارتی نیست، اما می تواند شیشه را از بیرون آب بندی و حفظ کند. پنجره‌های دوجداره مزایای قابل‌توجهی را در مورد بهره‌وری انرژی خانه ها ارائه می‌کنند، و مانع بهتری در برابر دمای بیرون نسبت به پنجره‌های تک جداره می‌شوند.

پنجره casement

هر پنجره ای که توسط یک یا چند لولا به قاب آن وصل شده است یک پنجره Casement است. به طور خاص ، پنجره های متصل به قاب در اصل مانند درها هستند ، فقط به جای باز کردن با یک دستگیره که با میل لنگ باز می شوند.

مزایای پنجره های Casement
  • جریان هوای بهتر
  • تمایز معماری 
  • ضریب امنیتی بالا
  • افزایش بهره وری انرژی

 

منابع و مواخذ این مقاله :

UPVC Profiles

UPVC Sliding Doors 

 

نویسنده: فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

 

به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *