مقالات

پروفیل فریم کشویی چیست؟

پروفیل فریم کشویی

در این مقاله به پروفیل فریم کشویی که یکی از مقالات پنجره انلاین است می پردازیم تا انتها مارا همراهی کنید. امروزه استفاده از انواع پروفیل فریم کشویی رو به گسترش بوده و شما می توانید از این محصول برای ساخت انواع پنجره های دوجداره کشویی استفاده کنید. این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود. عرض فریم پروفیل کشویی جفت ریل ۸۵ و ارتفاع لبه ۵۵ می باشد که مناسب سالن ها و اتاق های بزرگ که فضای کافی برای جابجایی ریل ها دارند.

پروفیل فریم کشویی چیست؟

پروفیل UPVC فریم کشویی به صورت قاب ثابت در چهارچوب پنجره ها با زیرسازی استاندارد جهت تولید پنجره های کشویی مورد استفاده قرار می گیرد.  این پروفیل قابلیت اتصال به قاب کوچک و بزرگ سه محفظه ای می باشد. نوار درزبندی شیشه و نوار درزگیر فرچه ای کاربرد چشمگیری دارد.

ابعاد پروفیل کشویی

فریم پروفیل کشویی تک ریل باعرض ۱۰۷ خط و ارتفاع لبه داخل ۵۵ و ارتفاع لبه بیرون ۷۵ مناسب مکانهایی که فضای کمی برای باز و بسته کردن پنجره دارند.

پروفیل سقف کشویی با عرض ۶۰ است و ارتفاع لبه داخل ۶۲ و ارتفاع لبه بیرونی ۸۲ مناسب بازسازی پنجره های قدیمی که سطح مقطع کافی برای قرارگیری فریم کشویی دارند.

 ویژگی های پروفیل کشویی :

پروفیل کشویی که برای ساخت پنجره تولید می شود بایداز بهترین مواد اولیه تولید شده باشد.همچنین بازشوی آن باید به گونه ای باشد که کار کردن با این پروفیل ساده شود. باید در نظر داشته باشید که علاوه بر پروفیل در ساخت پنجره اقدامات و متریال دیگری نیز مورد نیاز است که نیازمند تیم حرفه ای می باشد. در نظر بگیرید که امروزه انواع مختلفی از پنجره های کشویی در بازار عرضه می شود و برای هر کدام از نوع خاصی پروفیل کشویی استفاده می شود. این محصول در انواع مدل ها می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

انواع پروفیل کشویی

  • پروفیل کشویی تک ریل
  • پروفیل کشویی جفت ریل
 پروفیل کشویی تک ریل

پروفیل کشویی تک ریل سری جدید، شامل 6 عدد پروفیل است.

  • فریم یا چارچوب تک ریل کشویی
  • لنگه
  • میانی
  • آداپتور لنگه کشویی
  • کاورفریم
  • آداپتور مقابل آداپتور لنگه کشویی

 

پروفیل فریم کشویی تک ریل

پروفیل فریم کشویی تک ریل

پروفیل کشویی جفت ریل

پروفیل قاب جفت ریل : از این پروفیل برای ایجاد قاب یا چارچوب در پنجره های کشویی استفاده می شود . این پروفیل دارای دو ریل بوده که امکان حرکت دو لنگه در راستای یکدیگر را فراهم می کند .

 

پروفیل فریم کشویی جفت ریل

پروفیل فریم کشویی جفت ریل

در ساختار پروفیل در و پنجره برای افزایش استحکام و استقامت محصول از گالوانیزه استفاده می‌شود. گالوانیزه‌ها به این ساختار  کمک می کنند تا تقویت شوندکه پروفیل بتواند وزن کل ساختار را تحمل کند. انواع مختلفی از گالوانیزه‌ها در ساختار در و پنجره استفاده می‌شوند و همین بخش می‌تواند یکی از دلایل تفاوت در و پنجره‌های مختلف و پروفیل‌های آنها باشد.

تمام این قطعات در کنار یکدیگر برای ساخت یک پنجره عایق و مرغوب لازم و ضروری هستند. لازم است مونتاژکاران و همکاران محترم هنگام خرید و تهیه محصولات به این قطعات، کاربرد و کارایی آنها، نحوه اتصال و نکات و جزئیات مربوط به آنها دقت کافی داشته باشند.

منابع و مواخذ مقاله پروفیل کشویی:

ALUMINIUM FRAME PROFILES FOR SLIDING WINDOW

 نویسنده: فرشید پارسین – کارشناس سئو و تولید محتوا
5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *