مقالات

5 کاربرد مهم پنجره های لولایی

در این مقاله به شما میگوییم پنجره های لولایی چیست؟، 5 کاربرد پنجره لولایی و انواع پنجره لولایی را مورد بررسی قرار میدهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید متشکریم.

پنجره های لولایی چیست؟

این مدل پنجرها در اصل پنجره ای است که توسط دو یا چند لولا به قاب خود متصل می شود و معمولاً به صورت تکی یا جفتی در یک قاب مشترک استفاده می شود. اصطلاحات متفاوتی برای اشاره به پنجره های محفظه با لولای بالایی و لولای پایینی وجود دارد. به پنجره هایی که در بالا لولایی دارند، پنجره های سایبان و به پنجره هایی که در پایین قرار دارند قیف می گویند. پنجره های محفظه ای با استفاده از گیره سیمانی باز نگه داشته می شوند. هنگامی که به صورت جفت در یک قاب مشترک استفاده می شود، پنجره های قاب اغلب به بیرون لولا هدایت می شوند.

در خانه های امروزی ضروری است که پنجره تزئین شده با طرح پنجره روز مطابقت داشته باشد . با در نظر گرفتن نکات فوق، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد تزئین پنجره های خود در نظر بگیرید. شما باید نوع پنجره، تعمیر و نگهداری آن، باز کردن یا بسته شدن آسان و موارد دیگر را در نظر بگیرید. پس از در نظر گرفتن تمام این نکات لازم، می توانید به انتخاب تزیینات پنجره خود اقدام کنید.

اهمیت پنجره در دکوراسیون منزل

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی که اغلب انتخاب می‌شود، پنجره‌های بزرگ است که با تمام الزامات بالا مطابقت دارد و می‌تواند یک دکوراسیون ایده‌آل باشد. اگر شما هم پنجره های لولایی انتخاب کرده‌اید، باید این محصول را بشناسید و بدانید چه گزینه‌هایی در مورد پنجره‌ها در اختیار دارید. دراین مقاله راهنمای نحوه تزئین پنجره‌های خود را با گزینه‌های پنجره‌های لولا دار مرور خواهید کرد.

5 کاربرد مهم پنجره های لولایی

اکنون که می‌دانید پنجره‌های بزرگ چیست، مهم است که بفهمید چرا هنگام تزئین پنجره‌ها یا بازسازی خانه‌تان، آن‌ها انتخاب محبوبی هستند. استفاده از پنجره‌های دیواری مزایای زیادی دارد. برخی از دلایل محبوبیت گزینه‌های پنجره‌های بزرگ به شرح زیر است :

1 . پنجره های محفظه ای بدون مانع برای منظره ای شفاف و محسور کننده ایجاد میکند.

 

2 . با گرفتن برودت هوای تازه، پنجره اتاق شما همیشه با هوای تازه تهویه می شود.

 

3 . پنجره های محفظه دارای قفل و یراق آلات سختی هستند که به راحتی شکسته نمی شوند. این باعث می شود تا آنجا که به ایمنی مربوط می شود، انتخاب خوبی باشند.

 

4 . پنل‌های شیشه‌ای بدون مانع از پنجره‌های محفظه‌ای نیز اجازه می‌دهد تا نور زیادی وارد آن شود که باعث می‌شود اتاق شما همیشه روشن بماند. شما می‌توانید پنجره‌های دیواری را به‌گونه‌ای طراحی کنید که متناسب با دکوراسیون خانه‌تان باشد و ظاهر کلی داخلی خود را بهبود بخشد.

 

5 . تمیز کردن و نگهداری پنجره ها بسیار آسان است که باعث سهولت و راحتی استفاده می شود.

انواع پنجره های لولایی

پنجره های تک قاب

محبوب ترین گزینه پنجره ی قاب، پنجره ی تک قاب است. دارای یک قاب و یک قاب پنجره است که می توان قاب آن را در سمت چپ یا راست قاب قرار داد. شما می توانید از این قاب تک قاب در خانه خود یا یک محیط تجاری کوچک استفاده کنید.

پنجره های دو جداره

پنجره های دو جداره معمولاً در تنظیمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این پنجره‌ها از دو طرف لولا شده‌اند و می‌توانند به سمت بیرون چرخیده و در وسط به هم برسند. پنجره‌ های دو جداره از نظر طراحی ظریف‌تر هستند و واقعاً می‌توانند یک افزودنی ایده‌آل به دکوراسیون منزل شما ایجاد کنند.

پنجره رو به بیرون

گزینه های طراحی فراوانی برای پنجره رو به فضای بیرون وجود دارد. این بدان معنی است که شما می توانید هر طرحی را که به بهترین وجه برای شما مناسب است انتخاب کنید. استفاده از این پنجره ها نیز بسیار آسان است.

 

نکته پایانی

اکنون که همه چیز را در مورد پنجره های دیواری خوانده اید و اینکه چگونه آنها می توانند گزینه بسیار شگفت انگیزی در تزئین پنجره های شما باشند. پس از مطالعه این مقاله، اگر شما هم احساس می کنید دانش روشنگری به دست آورده اید، می توانید ادامه دهید و شروع به تزئین پنجره های خود با پنجره های محافظ کنید و انتخاب مناسبی را انتخاب کنید. همچنین این راهنما به شما کمک می‌کند تا مزایای استفاده از پنجره‌ها را درک کنید و به تصمیم درست کمک کنید.

 

از اینکه تا انتهای این مطلب با پنجره آنلاین همراه بودید از شما سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم از دیگر مقالات و لولای افست چیست؟ what is offset hinges  و لولای بشکه ای یا استوانه ای چیست؟ what is Barrel Hinges  پنجره آنلاین دیدن فرمایید.

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است.”

 

منبع : A Guide to Decorate Your Windows 

نویسنده : سید سامان سیاح
به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *