مقالات

بست نگهدارنده شیشه چیست؟

بست نگهدارنده شیشه

در مقالات پیشین سایت پنجره آنلاین به انواع یراق آلات همچون انواع دستگیره ها ، انواع لولا ها و انواع قفل ها پرداختیم . حال در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از انواع یراق آلات به نام بست نگهدارنده شیشه بپردازیم در ادامه با موضوعاتی همچون بست نگهدارنده شیشه چیست؟ ، انواع بست نگهدارنده شیشه ( بست آتاژور مناسب طبقات افقی ، بست نگهدارنده آینه با مهار 360 درجه ، پایه نگهدارنده شلف برای نصب طبقات افقی ، بست خار طبقه کابینت، ساده‌ترین بست شیشه و چوب ) و قیمت پایه نگهدارنده شیشه آشنا خواهیم شد . با ما همراه باشید .

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

بست نگهدارنده شیشه چیست؟

بست نگهدارنده‌ شیشه روی میز از انواع یراق آلات می باشد که برای اینکه بتوان شیشه را بر روی چوب یا متریال دیگر نگه داشت مورد استفاده قرار می گیرد .  البته نگهدارنده ی شیشه و چوب جهت ایجاد فاصله بین شیشه و سطوح دیگر هم عملکرد دارد .

انواع بست نگهدارنده شیشه

نگهدارنده شیشه روی میز که به نام بست نیز شناخنه می شود برای وسایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع متفاوتی در بازار موجود است . برای مثال بست نگهدارنده شیشه در ارتفاع های متفاوتی تولید می شود تا برای وسایلی که قصد دارید بین شیشه و میز بگذارید ، فضای کافی موجود باشد .

انواع بست شیشه به چوب با توجه به کارکرد هایشان با نام‌های متفاوتی عرضه می شوند و اگر قصد خرید نگهدارنده‌ دارید جهت انتخاب صحیح بایستی با انواع این بست‌ ها آشنایی لازم را پیدا کنید .

بست آتاژور مناسب طبقات افقی

بست آتاژور برای استفاده در طبقات افقی مثل طبقات جلوی آینه، طبقات داخل فروشگاه و یا دکور های خیلی لوکس بسیار مناسب است. بست آتاژور در سایز های مختلفی به در بازار موجود است تا برای همه ی طبقات افقی با هر سایزی مورد استفاده قرار گیرند.

بست نگهدارنده آینه با مهار 360 درجه

پایه نگهدارنده آینه رومیزی یا بست آینه، آینه را به‌ صورت‌ عمودی حفظ می کند و از سه جهت پایین، بالا و کنار آن را نگه می دارد .

پایه نگهدارنده شلف برای نصب طبقات افقی
پایه نگهدارنده شلف

پایه نگهدارنده شلف

بست شلف یکی از بهترین راه های نصب طبقات افقی روی دیوار ها می باشد که در پشت تخته ی مورد نظر مخفی می شود و اثری از آن به جای نمانده و از بیرون به هیچ وجه دیده نمی شود . بست شلف در مدل های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شود که البته بهترین آن، نگهدارنده شلف توکار شناخته شده است .

بست خار طبقه کابینت، ساده‌ترین بست شیشه و چوب

ساده‌ ترین بست شیشه و چوب، خار طبقه می باشد. خار طبقه‌ ها که در مدل‌ های شیشه ای، اورینگی و مکنده تولید می شوند و در بازار موجود هستند ، عموما برای نگهدارنده طبقه شیشه ای یا داخل کابینت‌ های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد .

قیمت پایه نگهدارنده شیشه

قیمت بست طبقه شیشه ای و چوب با توجه به نوع، مدل و جنس نگهدارنده متفاوت است . شما می توانید در تجهیز یراق با هزینه‌ ای مناسب نگهدارنده شیشه روی میز را در انواع مختلفی انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

منبع

Tumbler holder, With glass, for screw fixing or glue fixing

نوشته مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *