مقالات

پنجره UPVC

پنجره UPVC

در مقالات قبلی راجع به پنجرهای UPVC صحبت کردیم. در ادامه به پنجره UPVC، پروفیل یو پی وی سی چیست؟- پنجره یو پی وی سی چگونه کار می کند؟- بازده حرارتی چیست؟- انواع سبک های پروفیل یو پی وی سی ( UPVC )، پروفیل پنجره (ovolo)، پروفیل پنجره (chamfered)، پروفیل پنجره( Flush) در وبسایت پنجره انلاین می پردازیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

پنجره UPVC

پنجره های یو پی وی سی (UPVC) مقرون به صرفه، بادوام و از نظر حرارتی کارآمد برای خانه شما هستند. زمانیکه که ما شروع به بررسی مزایای یو پی وی سی (UPVC) می کنیم، ارزش این را دارد که بدانیم نوآوری های مدرن یو پی وی سی چگونه کار می کنند و چه مزایایی را برای صاحبان خانه ارائه می دهند. در اینجا، ما به بررسی در مورد پنجره های UPVC می پردازیم امیدواریم از خواندن این مطالب لذت ببرید وتا انتها با ما همراه باشید.

پنجره UPVC

پنجره UPVC

پنجره یو پی وی سی چگونه کار می کند؟

فریم های (UPVC) در پنجره های دو جداره و سه جداره با تشکیل از چندین محفظه هوا در داخل قاب کار می کنند. استفاده از این محفظه ها اجازه می دهد تا گرمای بیشتری در داخل قاب محبوس شده و در نتیجه بازده حرارتی خانه شما بهبود یابد.

جهت تکمیل تر کردن اطلاعات خود از مقاله روکش پروفیل درب و پنجره UPVC و پروفیل آلومینیوم نور خطی (Led Linear Aluminium Profile) اطلاعات تخصصی که قبلاً برای شما در آن ارائه کردیم نیز استفاده فرمایید.

پروفیل یو پی وی سی چیست؟

پروفیل یو پی وی سی(UPVC) مخفف پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک است که در ابتدا به صورت پودر پلاستیک ، سپس گرم شده و به یک قالب تزریق می شود تا شکل خود را به عنوان یک نواری از پروفیل پنجره (UPVC) تشکیل دهد. هنگامی که (UPVC) خنک شد، برش داده شده و آماده مونتاژبه سایر اجزا می شود .

بازده حرارتی چیست؟

بازده حرارتی بیان می کند که یک ماده خاص تا چه حد می تواند به عنوان عایق حرارتی موثر باشد ، زیرا این بدان معناست که گرمای کمتری از قاب پنجره شما عبور می کند. این مزیت به کاهش قبض مصرفی شما کمک می کند، زیرا باید برای گرم کردن خانه خود کمترهزینه کنید.

 

انواع سبک های پروفیل یو پی وی سی ( UPVC )

3 نوع پروفیل اصلی یو پی وی سی 

  1. Ovolo
  2. Chamfered
  3. flush

 

پروفیل پنجره (OVOLO)

پروفیل های پنجره (Ovolo) برای ظاهری زیبا و سنتی با فریم های کنده کاری شده و لبه های گرد طراحی شده اند. این سبک برای کسانیکه به بدنبال ویژگی خاص در پنجره‌های خود هستند، بسیار مناسب است. مانند خانه‌های روستایی مدرن، وساختمان ها با نماهای رومی.

 

از شما دعوت میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله های  پروفیل چیست؟ و پروفیل CRP چیست؟ را نیز مطالعه فرمایید.
پروفیل پنجره (chamfered)

پروفیل پنجره های( chamfered) ، ظاهری براق و کلاسیک را به پنجره های مدرن می بخشد. این نمایه با ظاهری منظم، هر جایی که استفاده می شود، حسی شیک را در مخاطب ایجاد می کند. لبه های مسطح آن نسبت به طرح های (ovolo) حس مدرن تری دارند. طرح‌های (chamfered) هنوزهم ظاهری سنتی دارند.

 

پروفیل پنجره( Flush)

پنجره‌ها ی (Flush) ظریف و زیبا هستند که بر خلاف دیگر پنجرها در برابر طوفان مقاوم و دارای قاب همپوشانی هستند.
با خطوط براقی که در قاب پنجره قرار می‌گیرند، کاملا مشخص می‌شوند. هنگام بسته بودن ارسی پنجره با قاب بیرونی همسطح شده و خطوط بیرونی صاف و یکنواختی را ایجاد می کند.

 

در پایان از شما دعوت میکنیم مقالات درب و پنجره یو پی وی سی با کیفیت – ۴ نکته در باب انتخاب آن و مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟ مطالعه فرمایید.

 

منابع و ماخذ این مقاله:

 

UPVC Windows and Doors

Features of uPVC windows

 

نویسنده: فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *