مقالات

پروفیل آلومینیوم نور خطی (Led Linear Aluminium Profile)

در این مقاله شما را با پروفیل آلومینیوم نور خطی(Led Linear Aluminium Profile)- عوامل تاثیر گزار در قیمت پروفیل، کاربرد آلومینیوم در پروفیل نور خطی، پارامترهای مورد استفاده در پروفیل های نور خطی، منبع نور پروفیل های نور خطی، موارد انتخاب پروفیل،تنوع رنگ پروفیل خطی از مقالات وبسایت پنجره انلاین اشنا کنیم لطفا با ما همراه باشید.

 

پروفیل آلومینیوم نور خطی(Led Linear Aluminium Profile)

پروفیل های نور خطی براساس اشکال و مدل های مختلف، رنج قیمتی متفاوتی دارند.

 

عوامل تاثیر گزار در قیمت پروفیل نور خطی
  1. عرض
  2. ارتفاع
  3. کیفیت رنگ
  4. نوع آلیاژ آلومینیوم
  5. مقدار وزن
پروفیل های نور خطی

پروفیل های نور خطی

 

 

کاربرد آلومینیوم در پروفیل نور خطی

آلومینویم به دلیل وزن سبک و توان حرارتی بالایی که نسبت به دیگر آلیاژها دارد، به ماندگاری پروفیل نور خطی کمک می کند و در برابر شرایط محیطی مختلف مقاوم می باشد.

 

پارامترهای مورد استفاده در پروفیل های نور خطی

اگر شما پروفیل های نور خطی را برای استفاده از محیط مورد نظرتان انتخاب کرده اید باید پارامترهایی از قبیل: رنگ نور، شدت نور، هماهنگی نورپردازی، نوع استفاده ، عرض و ارتفاع پروفیل و محلی که برای استفاده از آن را در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید.

 

منبع نور پروفیل های نور خطی

منبع نور پروفیل خطی ال ای دی (LED) می باشد. به دلیل استفاده از منبع نور ال ای دی (LED) و استفاده از درپوش پی وی سی برای پوشش آن، نه تنها نور را به صورت یکنواخت و هماهنگ پخش می کند بلکه با کمترین میزان برق مصرفی که دارد، بیشترین بازدهی نور را دارا می باشد.

 

پروفیل های نور خطی(Led Linear Aluminium Profile)

پروفیل های نور خطی(Led Linear Aluminium Profile)

به دلیل شرایط مختلفی ممکن است نور طبیعی به افراد نرسد از این رو باید از نورهای مصنوعی مناسبی استفاده کرد که نه تنها برای انسان ضرری نداشته باشند بلکه تاثیر مستقیمی بر روی سلامت انسان داشته باشد.

نورپردازی به واسطه پروفیل های نور خطی مانع از حس خستگی، خواب آلودگی و سردرد می شود و کارایی افراد را در طولانی مدت افزایش می دهد از این رو نه تنها پروفیل های نور خطی برای سلامتی انسان خطری ندارد بلکه تاثیر مثبتی بر سلامت و انگیزه افراد ایجاد می کند.

موارد انتخاب پروفیل نور خطی

مدل توکار نور خطی برای سقف ها، دیوارها و کف مناسب است و اگر به لوستر علاقه دارید انتخاب مدل آویز بهترین گزینه خواهد بود، هم چنین مدل روکار محدودیتی در محیط های مختلف ندارد و برای هر مدل و سبک خانه یا اداره ای انتخاب مناسبی می باشد.

از پروفیل های نور خطی برای نورپردازی بخش هایی نظیر سایبان، پنجره، راهرو، بخش های مخفی سقف و دیوار و … مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع رنگ پروفیل خطی

رنگ هایی مانند طلایی، سیلور، شامپاینی یا پوشش رنگ های پودری با افکت های مختلف را پوشش می دهد.

 

منابع و ماخذ:

led linear light aluminum profile

Surface LED profiles

 

نویسنده: فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *