مقالات

پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

در این مقاله به پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب، مزایای پنجره دوجداره UPVC لمینت طرح چوب، روش نگهداری پنجره دوجداره UPVC لمینت طرح چوب در وبسایت پنجره انلاین می پردازیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب براساس روکش لمینت که پوشیده می شود، قیمت نصب پروفیل پنجره دوجداره UPVC لمینت طرح چوب تعیین می شود.

پروفیل های مصرفی در این نوع پنجره ها، از جمله پروفیل فریم، سش یا لنگه، مولیون و زهوار مورد استفاده متفاوت است.

در پنجره لمینت با استفاده از ماشین آلات خاص، روکش لمینت روی پروفیل چسبانده می شود و برای افزایش کیفیت محصول، از پروفیل هایی با رنگی نزدیک به رنگ روکش لمینت استفاده می شود.

 

پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

 

تنوع رنگ و طرح در پنجره دوجداره UPVC لمینت زیاد است ولی روکش ها، براساس تقاضا و سلیقه مشتریان اجرا می شود. طرح بلوطی روشن و بلوطی تیره از طرح های رایج و پرطرفدار در بسیاری از ساختمان ها هستند.

پروفیل های لمینت از لحاظ نوع پوشش به سه دسته بیرون لمینت، داخل لمینت، دوطرف لمینت تقسیم بندی می شوند.

پروفیل مغز قهوه ای در لمینت داخلی و بیرونی از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در پروفیل های دو رو لمینت باید از پروفیل مغز قهوه ای یا همرنگ لمینت استفاده شود.

در پروفیل های مغز رنگی با خراشیده شدن سطح روکش، چون رنگ روکش و پروفیل مخصوص مشابهند، محسوس نیست اما در پروفیل های سفید رنگ قابل مشاهده است.

در نقاط جوش و اتصال پنجره های ساخته شده از پروفیل های تک رو لمینت، رنگ سفید پیداست که باید از رنگ برای پوشاندن آن استفاده شود.

 

مزایای پنجره دوجداره لمینت UPVC  طرح چوب

مزایای پنجره دوجداره UPVC این است که جایگزین پنجره های فلزی و آلومینیومی قدیمی است، دارای تنوع در طرح و نوع بازشو با توجه به کاربرد و سلیقه افراد بوده و به ترمیم رنگ پروفیل UPVC نیازی نیست. یکی دیگر از مزایای پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب این است که می توان به راحتی با نمای داخلی خانه و مبلمان آن را هماهنگ کرد و برای هر سبکی مناسب است.

برای ساخت پنجره دوجداره لمینت UPVC بیرون و داخل از لمینت سفید و برای دو طرف لمینت، از پروفیل های قهوه ای یا رنگ چوب استفاده می شود.

در تولید پنجره دوجداره UPVC لمینت طرح چوب از پروفیل های لمینت یا روکش دار استفاده می شود. این نوع پروفیل مانند پروفیل سفید رنگ ‏تولید می شود.

برای ترکیب مواد اولیه پنجره دوجداره UPVC رنگدانه های همرنگ روکش طرح چوب به آن اضافه می شود ‏تا پروفیل رنگی شبیه به رنگ روکش داشته باشد.

در مرحله بعدی تولید پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب روکش لمینت به وسیله موادی خاص و با فشار زیاد ‏روی پروفیل چسبانده می شود.‏

 

روش نگهداری پنجره دوجداره لمینت UPVC  طرح چوب

در ابتدا باید بدانید که برای حفظ هر چه بیشتر لمینت که بر روی پنجره های دوجداره کار شده است، محیط داخلی نباید بیش از اندازه مرطوب باشد. در واقع شما باید حواستان به تنظیم دمای داخلی باشد.

لمینت قسمت بیرونی پنجره های UPVC با دستگاه های فشار و حرارت با مقاومت بالایی ساخته می شوند. همین امر تا حدود زیادی طول عمر آن را تا دو سال بالاتر می برد. بحث بعدی که در حفظ ماندگاری این نوع پنجره ها تاثیر گذار است؛ نحوه صحیح استفاده و نصب درست در ابتدای کار می باشد.

حتما دقت کنید که بحث رگلاژ و تنظیم قطعات و یراق آلات نیز باید به درستی اجرایی شود تا با اعمال فشار نامتعارف رو به رو نشوید. شیشه ها نیز نقش کلیدی در حفظ لمینت پنجره های دوجداره ایفا می کنند، به گونه ای که در صورت غیر استاندارد بودن وزن شیشه، می تواند موجب خم شدن پروفیل و در نتیجه آسیب به رویه آن شود.

 

منابع و ماخذ در این مقاله:

 

UPVC & Aluminium Windows with Double Glazing

 

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *