مقالات

پروفیل کشویی چیست

پروفیل کشویی چیست

در این مقاله سعی داریم شما را  با پروفیل کشویی چیست؟-ویژگی های پروفیل کشویی، پروفیل کشویی تک ریل، پروفیل کشویی تک ریل در وبسایت پنجره انلاین اشنا کنیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

پروفیل کشویی چیست؟

پروفیل فریم کشویی به صورت قاب ثابت در چهارچوب پنجره ها با زیرسازی استاندارد جهت تولید پنجره های کشویی مورد استفاده قرار می گیرد. این پروفیل قابلیت اتصال به قاب کوچک و بزرگ سه محفظه ای می باشد. نوار درزبندی شیشه و نوار درزگیر فرچه ای کاربرد چشمگیری دارد.

امروزه استفاده از انواع پروفیل کشویی رو به گسترش بوده و شما می توانید از این محصول برای ساخت انواع پنجره های دوجداره کشویی استفاده کنید. این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود.

 

از شما دعوت میکینم  مقالات پروفیل کتیبه کشویی و پروفیل سش( window sash) یا لنگه پنجره مطالعه فرمایید.

پروفیل کشویی چیست

پروفیل کشویی چیست

کاربرد  فریم پروفیل کشویی جفت ریل ۸۵ و ارتفاع لبه ۵۵

  •  مناسب سالن ها و اتاق های بزرگ که فضای کافی برای جابجایی ریل ها دارند.

کاربرد فریم پروفیل کشویی تک ریل باعرض ۱۰۷ خط و ارتفاع لبه داخل ۵۵

  • مناسب مکانهایی که فضای کمی برای باز و بسته کردن پنجره دارند.

کاربرد پروفیل سقف کشویی با عرض ۶۰ است و ارتفاع لبه داخل ۶۲ و ارتفاع لبه بیرونی ۸۲

  • مناسب بازسازی پنجره های قدیمی که سطح مقطع کافی برای قرارگیری فریم کشویی دارند.

 

ویژگی های پروفیل کشویی

پروفیل کشویی که برای ساخت پنجره تولید می شود باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد.همچنین بازشوی آن باید به گونه ای باشد که کار کردن با این پروفیل ساده شود. باید در نظر داشته باشید که علاوه بر پروفیل UPVC در ساخت پنجره اقدامات و متریال دیگری نیز مورد نیاز است که نیازمند تیم حرفه ای می باشد. در نظر بگیرید که امروزه انواع مختلفی از پنجره های کشویی در بازار عرضه می شود و برای هر کدام از نوع خاصی پروفیل کشویی استفاده می شود. این محصول در انواع مدل ها می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

پروفیل کشویی تک ریل

پروفیل کشویی تک ریل سری جدید، شامل 6 عدد پروفیل است.

• فریم یا چارچوب تک ریل کشویی
• لنگه
• میانی
• آداپتور لنگه کشویی
• کاورفریم
• آداپتور مقابل آداپتور لنگه کشویی

در ساختار پروفیل در و پنجره برای افزایش استحکام و استقامت محصول از گالوانیزه استفاده می‌شود. گالوانیزه‌ها کمک می‌کنند تا این ساختار تقویت شود و پروفیل بتواند وزن کل ساختار را تحمل کند. انواع مختلفی از گالوانیزه‌ها در ساختار در و پنجره استفاده می‌شوند و همین بخش می‌تواند یکی از دلایل تفاوت در و پنجره‌های مختلف و پروفیل‌های آنها باشد.
تمام این قطعات در کنار یکدیگر برای ساخت یک پنجره عایق و مرغوب لازم و ضروری هستند. لازم است مونتاژکاران و همکاران محترم هنگام خرید و تهیه محصولات به این قطعات، کاربرد و کارایی آنها، نحوه اتصال و نکات و جزئیات مربوط به آنها دقت کافی داشته باشند.

 

منابع و ماخذ:

 

SLIDING UPVC PROFILES

نویسنده: فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *