مقالات

پروفیل لمینیت UPVC

پروفیل لمینیت UPVC

در این مقاله قصد داریم به پروفیل لمینیت UPVC، پنجره دوجداره لمینت UPVC، پروفیل های UPVC چند لایه، مزایای پروفیل لمینیت UPVC، از مقالات پنجره انلاین می پردازیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

پروفیل لمینیت UPVC

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان، تولیدکنندگان درب و پنجره اقدام به تولید لمینت در و پنجره دوجداره نموده اند. درب و پنجره upvc لمینت شده، پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در فرآیندی خاص و به واسطه ماشین آلات مربوط به این کار، روی آن ها به شکلی جدایی ناپذیر چسبانده و از این طریق امکان تولید رنگ های مختلفی از پنجره برای خریداران از جمله آرشیتکت ها فراهم می شود.

پروفیل لمینیت UPVC

پروفیل لمینیت UPVC

پنجره دوجداره لمینت UPVC

با توجه به پیشرفت های عظیم در علم معماری و همینطور علاقه و سلیقه متفاوت افراد، تنوع رنگ در کلیه مصالح ساختمانی بسیار مورد نظر مهندسین معماری، طراحان دکوراسیون و مالکین واحد های مسکونی قرار گرفته است.

از آنجایی که درب و پنجره به عنوان عنصری مهم در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها بسیار حائز اهمیت است، بنابراین استفاده از پروفیل لمینت در پنجره دوجداره روشی بسیار مناسب و کاربردی در زمینه نمای ساختمان می باشد. درب ها و پنجره های دوجداره با نمای چوب کمک بسیاری به زیبایی بنا و محیط زندگی می نماید، ولی تهیه درب ها و پنجره های چوبی و یا رنگی بسیار گران است و مقرون به صرفه نیست.

پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره های دوجداره با طرح چوب ساخته شده اند که شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند و علاوه بر زیبایی، امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام دارند و به راحتی نظافت می شوند.

پروفیل های UPVC چند لایه

پروفیل های UPVC چند لایه با روکش چوب برای بالا بردن جذابیت بصری برای هر زیرساخت ایده آل هستند. رنگ‌های اصلی با دانه‌های چوب ترکیب شده‌اند که ظاهری درخشان را به نمایش می‌گذارد و مطابق با الزامات طراحی همه است. دانه های چوب در پروفیل های چند لایه یو پی وی سی به آن ظاهر و حسی از چوب 100% طبیعی می دهد.

پروفیل های لایه لایه یو پی وی سی عبارتند از: چوب ماهون، گردو، بلوط طلایی، بلوط تیره و بلوط روستایی. در کنار این گزینه‌ها، پروفیل‌های لمینت‌شده UPVC بیشتری در دسترس ما هستند.

 

مزایای پروفیل لمینیت UPVC

1. از نظر بصری دلپذیر

هر ساختار معماری با پروفیل های یو پی وی سی رنگی و لمینت شده بسیار متفاوت به نظر می رسد و نسبتاً تحسین برانگیزتر است. این پروفیل‌های بافت‌دار یو پی وی سی به غیر از نمایاندن پوشش چوبی طبیعی، ظاهر هر مکانی را زیبا می‌کند. آنها ظاهری بزرگ و بسیار عالی ارائه می دهند. پروفیل های چند لایه یو پی وی سی ما بسیار براق هستند و برای جلب توجه چشم ها طراحی شده اند.

2. تعمیر و نگهداری کم

تمام پروفیل های یو پی وی سی دارای سطح عالی هستند که به دلیل استفاده از مواد اولیه برتر در ترکیب ترکیبی آنها است. از این رو به سختی نیاز به نگهداری وجود دارد. براقیت عالی خود را حفظ می کند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارد. این نگرانی در مورد پروفیل های چند لایه یو پی وی سی که نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارند را کاهش می دهد.

3. دوام بی نظیر

تمام پروفیل های چند لایه یو پی وی سی ما ضد آب هستند. آنها در برابر آب مقاوم هستند و تضمین می کنند که هیچ آب، گرد و غبار و کثیفی وارد خانه شما نمی شود. آنها می توانند در شرایط آب و هوایی شدید بدون فرورفتگی مقاومت کنند و پروفیل های چند لایه یو پی وی سی را مخدوش کنند. آنها همچنان به خوبی ظاهر جدید خواهند بود.

4. سازگار با محیط زیست

همه پروفیل‌های UPVC سازگار با محیط زیست هستند و همچنین بدون سرب هستند. ما معتقدیم که زمین را کمی سبزتر نگه داریم و از این رو به سختگیرانه ترین استانداردهای خط سبز اروپایی پایبند هستیم.

 

منابع وماخذ:

PVC Window Door Profile Lamination

German Laminated UPVC door and window profiles

 

نویسنده: فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *