مقالات

قیمت پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

قیمت پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

در مقاله قبلی به پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب پرداختیم. در این مقاله به قیمت پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب، تغییر رنگ پروفیل لمینت UPVC، تفاوت انواع پروفیل لمینت UPVC در وبسایت پنجره انلاین می پردازیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

قیمت پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب ابتدا باید به نوع لمینت آن توجه نمود. در بیرون لمینت از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در دو طرف لمینت از پروفیل های قهوه ای و یا هم رنگ با روکش لمینت استفاده می شود. علاوه بر این کیفیت روکش بکار رفته و جنس یراق آلات بکار رفته نیز حائز اهمیت می باشد.

 

تغییر رنگ پروفیل لمینت UPVC

بله، به دلیل اینکه برخی از پروفیل ها با شرایط آب و هوایی ایران تطابق ندارند و مناسب آب و هوای گرم و خشک ایران نیستند، ممکن است در دراز مدت و به خصوص پس از شستشو با مواد حاوی اسید یا قلیای قوی مثل انواع شوینده ها و پاک کننده ها لایه سطحی آنها آسیب ببیند و در معرض تابش شدید آفتاب زرد رنگ شود. پس بهتر است مدرکی ارائه گردد که پروفیل UPVC مورد استفاده مطابق با شرایط جوی ایران تولید می شود.

قیمت پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

قیمت پنجره دوجداره لمینت UPVC طرح چوب

 

درصد و نوع اکسید تیتان بکار رفته در پروفیل های یو پی وی سی عاملی بسیار تعیین کننده در تغییر و یا عدم تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی می باشد. سعی شود از پروفیل های یو پی وی سی کلاس A ساخت داخل استفاده گردد.

پروفیل لمینت UPVC را می توان در رنگهای مختلف و همچنین با طرح چوب (لمینت) طبق پسند و سلیقه مشتری آماده کرده، درب و پنجره با طرح دلخواه مشتری تولید نمود تنوع طرح و رنگ پروفیل ها طیف گسترده ای دارد.

 

تفاوت انواع پروفیل لمینت UPVC

پنجره‌های دو رو لمینت، دو طرف درب یا پنجره را شامل می‌شوند و پروفیل و روکش آن هم رنگ می‌باشند. به طور مثال شما طرح بلوطی تیره را برای روکش پروفیل خود انتخاب می‌کنید، کارخانه از پروفیل مغز قهوه‌ای که مطابق با طرح شماست برای تولید پنجره استفاده می‌کند.

مزیت پنجره دو رو لمینت در این است که اگر به هر شکلی پنجره روکش شده شما خراشیدگی عمیق پیدا کرد، به جای اینکه گوشته پروفیل سفید دیده شود، رنگی مطابق با همان طرح اولیه نمایان می‌شود و این گونه هیچ مشکلی در نما برای شما به وجود نخواهد آمد.

در پنجره لمینت با استفاده از ماشین آلات خاص روکش لمینت روی پروفیل چسبانده و برای افزایش کیفی محصول، از پروفیل‌های رنگی که نزدیک به رنگ روکش لمینت باشد استفاده می‌شود. که پروفیل مغز قهوه‌ای نامیده می‌شود.

 

تفاوت مغز سفید با مغز رنگی پروفیل لمینت UPVC

در پروفیل‌های مغز رنگی به دلیل نزدیکی رنگ روکش و پروفیل مخصوص، خراشیده شدن سطح روکش محسوس نیست و چندان قابل مشاهده نیست. اما در پروفیل‌های سفید رنگ قابل مشاهده است.
در پروفیل‌های تک رو لمینت نقاط جوش و اتصال پنجره‌های ساخته شده، رنگ سفید نمایان می‌شود. که باید از رنگ برای پوشاندن آن استفاده شود.

 

منابع و ماخذ در این مقاله :

Double Glazed Windows

Double Pattam UPVC Window

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *