مقالات

پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی چه کاربردی دارند؟

پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی

در مقالات پیشین سایت به پروفیل چیست؟و انواع پروفیل های آلومینیومی پرداختیم . در این مقاله قصد داریم به کاربرد پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی بپردازیم . در ادامه با موضوعاتی همچون پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی چه کاربردی دارند؟ ، نگاهی کلی به بازار پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی ، تأثیر COVID-19  بر صنعت پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی ، خوراکی های کلیدی ، تجزیه و تحلیل بخش بازار پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی – بر اساس برنامه آشنا خواهید شد . با ما همراه باشید .

پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی چه کاربردی دارند؟

پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی

پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی

پروفیل‌های ‌‌‌آلومینیومی‌ شامل قطعات، اتصالات انعطاف‌پذیرد ‌و ‌دستیارهایی هستند که‌ اجازه می‌دهند لبه‌های کل از قطعات بدون نیاز به حفاری یا ماشین‌کاری ساخته شوند.
پروفیل های آلومینیومی به عنوان گزینه ای برای قاب های فولادی جوش داده شده استفاده می شوند که می توانند هزینه های مواد را کاهش دهند، انعطاف پذیری را بهبود بخشند و زمان مونتاژ را کاهش دهند.

نگاهی کلی به بازار پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی

پس از رشد 3.8 درصدی استفاده از پروفیل‌ها و اتصالات آلومینیومی در موارد مختلف مانند درب‌های ساختمان، سازه‌های ساختمانی، اجزای هوافضا و موارد دیگر ، طی‌ سال‌های 2021-2026، پیش‌بینی می‌شود که بازار آنها تا سال 2026 به 2.1 میلیارد دلار برسد.
رشد سریع ساختمان و ساخت و سازصنعت تقاضا برای مواد آلومینیوم را افزایش داده است. در نتیجه به رشد بازار دامن می زنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که صنعت حمل‌ونقل در حال شکوفایی در طول دوره پیش‌بینی، صنعت پروفیل‌ها و اتصالات آلومینیوم را به طور قابل‌توجهی هدایت کند.

تأثیر COVID-19  بر صنعت پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی

در این دوران که همه‌گیری COVID-19 صنایع مختلف را فلج می‌کند، ساخت و ساز عمومی یکی از معدود صنایعی بوده است که تا حدودی حفظ شده است. در حالی که احتمالاً این عملیات در کوتاه مدت ادامه خواهد داشت، انتظار می رود به دلایل متعددی از جمله اختلال در زنجیره تامین، کمبود پیمانکاران فرعی و مواد و فسخ قراردادهای مدیریت هزینه، کار به زودی متوقف شود.

فعالیت های ساختمانی و ساختمانی در مناطق مختلف به طور موقت متوقف شده است. به عنوان مثال، تولید ساخت و ساز در بریتانیای کبیر در سه ماهه دوم (آوریل تا ژوئن) 2020 در مقایسه با سه ماهه اول (ژانویه تا مارس) 2020 به میزان 35.0 درصد کاهش یافت. این کاهش ارزش به دلیل همه گیری ویروس کرونا بود. با کاهش عملیات ساختمانی و ساخت و ساز، تقاضا برای مصالح آلومینیوم به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

خوراکی های کلیدی

آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش فعالیت های ساخت و ساز در APAC به دلیل ابتکارات مختلف دولت مانند “100 شهر هوشمند” و “مسکن برای همه تا سال 2022” بر بازار پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی تسلط دارد.

پروفیل آلومینیوم و لوازم جانبی اتصالات عمدتاً در صنعت ساختمان و ساخت و ساز برای نصب سطوح و سازه های مختلف بر روی دیوار مانند کابینت ها، جداکننده ها، درب های ساختمان، سازه های ساختمانی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. پیش بینی می شود که این کاربردهای پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی رشد بازار را افزایش دهد.

با افزایش مهاجرت مردم به سمت مناطق شهری، نیاز شدیدی به توسعه منازل مسکونی وجود دارد که تأثیر مثبتی بر صنعت ساخت و ساز خواهد داشت و در نتیجه تقاضا برای پروفیل‌ها و یراق آلات آلومینیومی را در دوره پیش‌بینی تسریع می‌بخشد.

تجزیه و تحلیل بخش بازار پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی – بر اساس برنامه

پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی

پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی

بخش ساخت و ساز جدید بیشترین سهم را در بازار پروفیل ها و اتصالات آلومینیومی در سال 2020 داشت و به دلیل افزایش فعالیت های ساختمان های جدید در مناطق مختلف نسبت به فعالیت های تعمیر و بازسازی، با 4.1٪ در طول سال های 2021-2026 در حال رشد است. در بریتانیای کبیر، تولید ساخت و ساز در سه ماهه چهارم (اکتبر تا دسامبر) 2019 نسبت به سه ماهه سوم (ژوئیه تا سپتامبر) 0.5 درصد افزایش یافته است. این امر ناشی از افزایش 0.8 درصدی در اشتغال جدید بود که کاهش 0.1 درصدی در توسعه تعمیر و نگهداری را جبران کرد.

تعمیر و نگهداری در سه ماهه چهارم 2019 0.1 درصد کاهش یافت که به دلیل کاهش 2.9 درصدی در تعمیر و نگهداری مسکن خصوصی بود. با این حال، تعمیر و نگهداری مسکن غیرمسکونی و عمومی به ترتیب 1.6 درصد و 0.9 درصد افزایش یافتند.

منبع

What is aluminum profile? aluminum profile description

نوشته مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *