مقالات

نحوه شستشوی پنجره دوجداره

نحوه شستشوی پنجره دوجداره

در این مطلب قصد داریم به نحوه شستشوی پنجره دوجداره بپردازیم و موارد متعدد شستشو مانند روش مناسب شستشو ، تمیز کردن قاب های پنجره ، تمیز کردن بین شیشه ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مطلب انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم.

نحوه شستشوی پنجره دوجداره

آب و هوای معتدل و اوقات فراغت فراوان در این بخش از سال برای تمیز کردن خانه مناسب است. نور زیاد خورشید همچنین باعث می‌شود که پنجره‌های دوجداره زیبای ما هر ذره کثیفی را نشان دهند. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه به درستی از پنجره های یو پی وی سی مراقبت کنید. هنگامی که نصب و تعبیه شیشه دوجداره به درستی انجام شود، می تواند ارزش ملک را بهبود بخشد. بهره وری انرژی را بهبود می بخشد، هزینه های گرمایش و آلودگی های صوتی محیط خارج از خانه را کاهش می دهد. بنابراین نحوه شستشوی پنجره دوجداره نکته ای کلیدی در طولانی کردن دوام پنجره خانه شما است.

ثانیاً، این امر باعث می شود که خانه شما ظاهری بهتر و پویا تر داشته باشد. اما با این حال، اگر می‌خواهید آن‌ها جدید به نظر برسند، باید از پنجره‌های دوجداره تان به خوبی مراقبت کنید. با کمال تعجب، بسیاری از مردم از آسیب دیدن پنجره‌های یو پی وی سی خود می‌ترسند، بنابراین به هیچ وجه آن‌ها را تمیز نمی‌کنند یا فقط گهگاه به آن‌ها ضربه می‌زنند. اما مطمئن باشید، پنجره‌های دوجداره شما به اندازه‌ای مقاوم هستند که در هر روز تمیز کردن خوب را تحمل کنند.

روش مناسب شستشو

وقتی نوبت به نحوه شستشوی پنجره دوجداره شما می‌رسد، این روش اساساً برای هر نوع سطح شیشه‌ای دیگر است و محدودیتی ندارد. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از یک پارچه و یک محصول تمیز کننده پنجره یا فقط آب صابون ساده است. اگر یک فنجان سرکه سفید به آب اضافه کنید، وقتی سطح خشک می‌شود، می‌توانید به شیشه ای بدون رد لک برسید. اگر شیشه های پنجره طرح دار دارید، از یک برس نرم استفاده کنید تا کثیفی ها را از روی شکاف ها پاک کنید. پس از شستن آنها، آب باقیمانده را با استفاده از یک نوار لاستیکی برای جلوگیری از ایجاد رد لک بردارید.

تمیز کردن قاب های پنجره

پس از اتمام تمیز کردن شیشه ها و نحوه شستشوی پنجره دوجداره، باید از قاب های پلاستیکی نیز مراقبت کنید. تمیز کردن آنها بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. پنجره خود را باز کنید و از ضمیمه برس بر روی جاروبرقی خود استفاده کنید تا گرد و غبار و زباله هایی که ممکن است در گوشه ها و شکاف ها جمع شده باشند را بردارید.

پس از آن قاب را با استفاده از یک اسفنج و آب گرم صابون پاک کنید. از استفاده از قسمت زبر اسفنج خودداری کنید زیرا می تواند پلاستیک را خراش دهد. خشک کردن قاب را با استفاده از یک پارچه نرم، رول آشپزخانه، حوله میکروفیبر یا چرم بابونه ادامه دهید.

مخاطب گرامی جهت تکمیل اطلاعات خود در زمینه پنجره های دو جداره میتوانید از مقاله های پنجره کشویی چیست؟ و  معیارهای تعیین قیمت پنجره دوجداره نیز دیدن فرمایید.

نکته : در حالی که آب صابون می تواند قاب پنجره شما را تمیز کند، گاهی اوقات پنجره های حرارتی دوجداره شما با قاب سفید نشانی از کثیفی ندارند. در این صورت، می‌توانید از برخی از پاک‌کننده‌های برند اختصاصی که مخصوصاً برای پنجره های UPVC طراحی شده‌اند، استفاده کنید و از تمیز کردن پدها با محصولاتی که حاوی سفیدکننده، حلال‌ها یا اجزای ساینده هستند، خودداری کنید.

تمیز کردن بین شیشه ها

اگر رطوبت یا کثیفی بین دو شیشه شروع به جمع شدن کند، این نشان می دهد که مهر و موم هوا که خاصیت عایق بودن آن را به پنجره می دهد شکسته است. اگرچه روش های موقتی برای تمیز کردن فضای داخلی وجود دارد، اما تمیز کردن واقعی مستلزم جدا کردن پنجره است. این قطعاً باعث شکستن مهر و موم می شود، ضمانت نامه را باطل می کند و آب بندی مجدد شیشه ها بدون استخدام متخصصان امکان پذیر نیست.

از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات وبسایت مانند  پنجره های دو جداره و معیارهای تعیین قیمت پنجره دوجداره  و انواع دستگاه شیشه شوی صنعتی نیز دیدن فرمایید.

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است.”

منبع و ماخذ : Proper Ways to Clean Double Glazed Windows

نویسنده : سید سامان سیاح
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *