مقالات

قفل امنیتی پنجره کشویی چیست؟

قفل میله ای امنیتی پنجره

در مقالات پیشین سایت پنجره آنلاین درمورد انواع قفل پنجره صحبت کردیم . در این مقاله قصد داریم به یکی از انواع قفل محافظتی برای پنجره به نام قفل امنیتی پنجره کشویی بپردازیم . در ادامه با موضوعاتی همچون قفل امنیتی پنجره کشویی چیست؟ Security Window Lock Bar ، ویژگی های قفل امنیتی پنجره کشویی (قابلیت اجرا بر روی هر نوع درب و پنجره ، باز دارنده ی بصری ، ساخت محکم و ارتفاع راحت ) آشنا خواهید شد . با ما همراه باشید .

قفل امنیتی پنجره کشویی چیست؟ Security Window Lock Bar

قفل میله ای امنیتی پنجره

قفل میله ای امنیتی پنجره

هنگامی که صحبت از تطبیق پذیری و تنظیم به میان می آید ، طراحی قفل امنیتی پنجره کشویی Security Window Lock Bar حرف اول را می زند . چرا که چندین جنبه این قفل ها را از طرح های دیگر متمایز می کند . در این مقاله قصد داریم چند مورد از این ویژگی ها که باعث برتری آن ها نسبت به قفل های دیگر می شود همچون قابلیت اجرا بر روی هر نوع درب و پنجره ای، باز دارنده ی بصری ، قابلیت تنظیم و نصب آسان ، ساخت محکم  را برای شما بازگو کنیم . با ما همراه باشید .

ویژگی های قفل امنیتی پنجره کشویی

قفل میله ای امنیتی پنجره

قفل میله ای امنیتی پنجره

قابلیت اجرا بر روی هر نوع درب و پنجره

پنجره های کشویی می توانند هم عمودی و هم افقی باشند. بسته به نسخه ای که دارید، پیدا کردن قفلی که برای هر دو موثر باشد ممکن است دشوار باشد. خوشبختانه، قفل امنیتی پنجره کشویی مانند این طراحی ایده آلی است که هر دو نسخه را ایمن نگه می دارد. این تطبیق پذیری تقریباً برای هر نوع پنجره یا دری مناسب است. این نوار امنیتی بسیار بادوام و با طراحی مدرن بسیار آسان تنظیم شده و بر روی هر نوع پنجره کشویی قابل استفاده است.

البته، برای اطمینان از تناسب مناسب، 3 اندازه مختلف برای انتخاب وجود دارد. بنابراین می توانید بدون توجه به اندازه پنجره ای که دارید، قفل امنیتی خود را در عرض چند دقیقه با حداقل تلاش تنظیم کنید.

باز دارنده ی بصری

همان طور که گفته شد طراحی ظاهر قفل امنیتی پنجره کشویی به طور موثر به عنوان یک بازدارنده بصری برای هر مزاحم احتمالی عمل می کند . هنگامی که آن را در موقعیت خود ببینند، به سرعت متوجه خواهند شد که تلاش های دزدی آنها بیهوده خواهد بود.

قابلیت تنظیم و نصب آسان

ساخته شده از آلومینیوم، این قفل پنجره کشویی به راحتی از 10.6 تا 16.625 اینچ می لغزد و بدون برش قابل نصب است. به پنجره اجازه می دهد تا در حین ایمن شدن تا حدی باز شود.
واحدهای تهویه مطبوع داخل پنجره را نصب کنید یا پنجره را تا حدی باز بگذارید تا تهویه شود، در حالی که پنجره خود را در یک موقعیت امن قفل کنید.

ساخت محکم

زین ها را می توان در قاب پنجره و پروفیل پیچ کرد یا با نوار دو طرفه قوی 3M (شامل) نصب کرد، برخلاف میله های نصب شده تحت فشار که می توانند شل شوند و بیفتند، محافظت قابل اعتمادی را ارائه می دهند.

ارتفاع راحت

این و قفل پنجره در هر نقطه از نمای پنجره نصب می شود به شما امکان می دهد آن را دور از دسترس کودکان نصب کنید.

در کل میله های امنیتی نمونه ای عالی از این است که چگونه یک طراحی ساده و محکم می تواند بسیار کارآمد باشد. و همان طور که گفته شد این محصول بر روی هر نوع پنجره کشویی به خوبی کار می کند و مشکلات شما را با مزاحمان احتمالی حل می کند.

در این مطلب سعی شد شما را با قفل امنیتی پنجره کشویی Security Window Lock Bar آشنا کنیم . چرا که اگر به دنبال قفل مناسبی برای پنجره هایتان هستید که از همه لحاظ ، از اندازه و تناسب با نوع پنجره ی شما گرفته تا امنیت و استحکام و حتی تنظیم و نصب آسان ، این نوع قفل گزینه ی مناسبی خواهد بود .

منبع :

Best Sliding Window Locks

نوشته ی مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *