مقالات

روش ساخت درب یو پی وی سی

روش ساخت درب یو پی وی سی

در این مطلب به طور خلاصه به روش ساخت درب یو پی وی سی ، تقویت‌کننده فلزی(Metal reinforcement) ، مونتاژ دستی ،  کنترل کیفیت قوی(Quality Control) ، استانداردهای درب های یو پی وی سی با کیفیت اشاره و نکاتی در باب آن مطرح خواهیم کرد. از اینکه با پنجره آنلاین همراه هستید از شما متشکریم.

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

روش ساخت درب یو پی وی سی

اگر متوجه شوید که درب های یو پی وی سی بیشتر از تولید انبوه هستند، شگفت زده خواهید شد. از اندازه‌گیری درب‌ها تا نصب نهایی، هر مرحله از تکمیل ایده‌آل شما که برای اندازه‌گیری درب ساخته شده است، نیازمند مهارت و مهارت با بالاترین استاندارد است. در این مقاله، ما مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک درب ورودی فوق‌العاده یو پی وی سی را بررسی می‌کنیم.

درب های یو پی وی سی از پروفیل های UPVC ساخته شده است که جزء ساختار اصلی ساخته شده از PVC سفت و سخت اکسترود شده است.این پروفیل است که استحکام، یکپارچگی و دوام را به درب شما می بخشد. پروفیل ها بسته به نوع سازه ها متفاوت هستند و باید با استانداردهایی مطابقت داشته باشد که شامل تعداد اتاق ها و ضخامت دیواره های آن میشود. دیوارهای ضخیم تر و محفظه های متعدد نمایه قوی تری ایجاد می کنند. پروفیل ها همچنین از نظر دوام و مقاومت در برابر آب و هوا ازمایش شده اند.

تقویت‌کننده فلزی(Metal reinforcement)

مرحله مهم بعدی در ساخت درب یو پی وی سی، افزودن فلز به پروفیل یو پی وی سی است. تقویت فلزی یو پی وی سی دارای مزایای زیر است:

  •  به درب کمک می کند شکل مشخص خود را بگیرد.
  •  از انبساط و تاب برداشتن قاب جلوگیری می کند و به درب کمک می کند تا شکل خود را حفظ کند.
  •  ساختاری را برای اتصال مکانیزم قفل درب شما فراهم می کند.

نکته : بسته به ترجیح سازنده درب، فولاد یا آلومینیوم به حفره پروفیل یو پی وی سی اضافه می شود.
طراحی و ساخت پیشرفته به کمک کامپیوتر به این معنی است که درب شما مطابق با اندازه گیری ها و مشخصات دقیق شما ساخته میشود. پروفیل‌های UPVC با افزودن پایه های فولادی لازم که توسط پیچ‌ها در موقعیت خود قرار می‌گیرند، به اندازه مورد نظربرش داده می‌شوند.

مخاطب گرامی جهت تکمیل اطلاعات خود درباره درب و پنجره یو پی وی سی میتوانید از دیگر مقالات پنجره آنلاین مانند مزایای پنجره یو پی وی سی چیست؟ و درب و پنجره یو پی وی سی با کیفیت – 4 نکته در باب انتخاب آن نیز دیدن فرمایید.

مونتاژ دستی

یک تیم مونتاژ اختصاصی مهارت و تخصص لازم را دارد تا اطمینان حاصل کند که هر درب یو پی وی سی به درستی مونتاژ شده است و می تواند سال ها خدمات قابل اعتماد را به شما ارائه دهد. مراحل متوالی فرزکاری، جوشکاری و پرداخت، قاب درب یو پی وی سی را ایجاد می کند که می تواند مکانیسم های قفل، دستگیره ها و لولاهای مربوطه را به داخل پیچ کند. واشرهای لاستیکی برای ایجاد یک مهر و موم عایق به درب اضافه می شوند. هم درب و هم قاب مکمل آن به این ترتیب مونتاژ می شوند و طرح لعاب انتخابی به عنوان آخرین مرحله اضافه می شود.

کنترل کیفیت قوی(Quality Control)

هنگامی که درب به طور کامل مونتاژ شد، هنوز باید از مراحل تست محصول و کنترل کیفیت عبور کند تا از مناسب بودن آن برای استفاده اطمینان حاصل شود.این بدان معنی است که هیچ دری بدون رعایت استانداردهای دقیق کیفیت و ایمنی کارگاه را ترک نمی کند.

استانداردهای روش ساخت درب یو پی وی سی با کیفیت

  • استحکام – قدرت
  • عملکرد حرارتی مناسب
  • عملکرد مناسب مکانیسم های امنیتی
  • ایمنی و مقاومت در برابر آتش و ضربه

نکته : توجه به جزئیات در هر مرحله به این معنی است که درب های یو پی وی سی شما یک دهه یا بیشتر دوام خواهند آورد.هر مرحله از طراحی و ساخت درب ورودی یو پی وی سی شما از دهه ها تخصص و نوآوری در صنعت استفاده می کند.درب‌های یو پی وی سی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که در برابر هر چیزی که محیط به سمت آن‌ها پرتاب می‌کند، مقاومت می‌کند و آنها را به سرمایه‌گذاری ایمن و مطمئن برای خانه شما تبدیل می‌کند.

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است”

از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید از شما سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم از دیگر مقالات وبسایت مانند ایمنی درب و پنجره یو پی وی سی-6 نکته در باب آن و پنجره های یو پی وی سی طرح چوبی و 3 شاخصه برتر آنها دیدن فرمایید.

منبع و ماخذ روش ساخت درب یو پی وی سی : How uPVC doors are made

نویسنده : سید سامان سیاح

به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *