مقالات

درب یو پی وی سی-درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای

درب یو پی وی سی-درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای

در مقالات پیشین سایت موضوع یو پی وی سی و دلایل برتری آن به خصوص در پنجره های یو پی وی سی پرداختیم. حال قصد داریم کمی مفصل تر چیستی و ویژگی های آن به خصوص در درب یو پی وی سی و درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای را برای شما شرح دهیم. در ادامه با موضوعاتی همچون یو پی وی سی چیست؟-مزایای یو پی وی سی-چرا درب یو پی وی سی بهترین انتخاب شماست؟-درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای-ویژگی های کلیدی درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای (صرفه جویی در فضا-یکپارچه فضای باز را به داخل می آورد-محافظت در برابر آلودگی-نور طبیعی-دسترسی آسان-کاربردهای متنوع) آشنا خواهید شد . با ما همراه باشید.

یو پی وی سی چیست؟

یکی از مصالح ساختمانی محبوب در دنیای معماری که جایگاه خود را به دست آورده است پنجره و درب یو پی وی سی UPVC می باشد. UPVC مخفف پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک است.درواقع نوعی پلاستیک می باشد که کاملاً سخت و غیر قابل انعطاف است. به دلیل همین کیفیت است که یو پی وی سی به عنوان پی وی سی سخت نیز شناخته می شود.

کلمه “unplasticised” به این معنی است که هیچ ماده افزودنی یا نرم کننده ای در طول فرآیند تولید آن اضافه  نمی شود. به دلیل مزایای بی شمار و جذابیت بصری، یو پی وی سی نه تنها می تواند پنجره ها و درهای شما را چند منظوره کند، بلکه زیبایی ظاهر  آنها را نیز افزایش می دهد.

مزایای یو پی وی سی

یو پی وی سی UPVC مزایایی را ارائه می دهد که شامل نگهداری آسان، بهره وری انرژی و دوام است. با توجه به این مزایا، یو پی وی سی به طور گسترده در صنعت معماری استفاده می شود.

چرا درب یو پی وی سی بهترین انتخاب شماست؟

پنجره ها و درب یو پی وی سی علاوه بر ویژگی های کاربردی بسیار، به راحتی می توانند به عنوان درب داخلی یا خارجی نصب شوند. می توانید به راحتی از آنها برای ورودی های جلویی و پشتی استفاده کنید. اکثر مردم فکر می کنند که درب های یو پی وی سی فقط می توانند سفید باشند، اما این یک فرض اشتباه است. درب یو پی وی سی در طیف گسترده ای از رنگ ها و پرداخت ها موجود است. آنها همچنین در طیف گسترده ای از سبک ها در دسترس هستند، که آنها را انتخابی عالی برای خانه یا محل کار شما می کند.

درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای

درب یو پی وی سی-درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای

درب یو پی وی سی-درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای

درب های کشویی یو پی وی سی UPVC درهایی هستند که می توانند به صورت افقی با حرکت در امتداد یک مسیر، معمولاً به موازات دیوار باز شوند. این درها را می توان بر روی یک مسیر یا زیر آن نصب کرد یا حتی به گونه ای نصب کرد که هنگام باز شدن در دیوار محو شوند. بسیاری از مردم درهای کشویی را انتخاب می کنند. درب کشویی شیشه ای با دو صفحه شیشه ای مجزا در قاب های یو پی وی سی ساخته می شوند.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه درب هاب کشویی مقاله ی درب های کشویی یو پی وی سی و 3 مزیت برتر آن و همچنین برای آشنایی با پنجره های کشویی مقاله ی پنجره کشویی چیست؟ را مطالعه کنید.

همچنین جهت اطلاع از قیمت و سفارش انواع درب و پنجره یو پی وی سی  UPVC وارد بخش فروشگاه سایت شوید.

ویژگی های کلیدی درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای

صرفه جویی در فضا

همانطور که یکی از شیشه ها روی دیگری می لغزد، درهای کشویی فضای زیادی را اشغال نمی کنند. آنها ورودی های بزرگتری را در مقایسه با درهای لولایی معمولی ایجاد می کنند و از این رو برای فضاهای کوچکتر و پیچیده تر ایده آل هستند.

یکپارچه فضای باز را به داخل می آورد

از آنجایی که این درهای کشویی از شیشه‌ تشکیل شده‌اند، نمای بیرونی بدون مانعی را برای شما فراهم می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل ساختار و طراحی خود، جریانی بدون درز بین داخل و خارج ایجاد می‌کنند و مناظری پانوراما را ارائه می‌دهند.

محافظت در برابر آلودگی

درب های کشویی یو پی وی سی شیشه ای، هوابند هستند و به همین دلیل از فضای داخلی ملک شما در برابر آلودگی هوا و صدا محافظت می کنند.

نور طبیعی

شیشه های فوق العاده بزرگ درب کشویی یو پی وی سی شیشه ای که از بالا به پایین اجرا می شوند، اجازه می دهند مقدار کافی نور طبیعی به فضاها وارد شود.

دسترسی آسان

درب های کشویی یو پی وی سی را می توان به راحتی تنها با یک فشار ملایم باز کرد و پس از باز شدن، دسترسی آسان و بدون مانع را به فضای باز ارائه می دهد.

کاربردهای متنوع

درهای کشویی یو پی وی سی برای کمد دیواری در راهروها، لابی ها و اتاق های کنفرانس، سرویس های بهداشتی بیماران، اتاق های کوچکتر در ساختمان های مسکونی و تجاری، اتاق هایی که به پاسیو، حیاط خلوت و تراس باز می شوند، مناسب هستند.

منبع

Different Types of uPVC Doors and Their Key Features

نویسنده مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *