مقالات

درب و پنجره فایبرگلاس چیست؟

در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم درب و پنجره فایبرگلاس چیست؟ و موضوعاتی مانند آیا درب های فایبرگلاس ایمن هستند؟ ، آیا فایبرگلاس به اندازه فولاد قوی است؟ را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

درب و پنجره فایبرگلاس چیست؟

درب و پنجره فایبرگلاس جایگزین قوی برای درب ها و پنجره های چوبی هستند. درب و پنجره فایبرگلاس مدرن در تقلید ظاهر و احساس درب های چوبی واقعی بدون خطرات مشابه تاب خوردگی، پوسیدگی، جمع شدن یا متورم شدن به خوبی عمل کرده اند. درب های فایبرگلاس سه جزء اصلی دارند: چارچوب، هسته و پوسته.

قاب معمولاً از چوب یا یک ماده کامپوزیت با استحکام بالا ساخته می شود. هسته با یک فوم عایق پلی اورتان برای هر دو عایق و عایق صدا پر شده است. نمای بیرونی در با فایبر گلاس قالب‌گیری شده با فشار بالا ساخته شده است.

مخاطب گرامی از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات مهم پنجره آنلاین مانند پنجره دوجدراه در کرج-معتبرترین برند ها کدامند؟ و پنجره دوجداره در تهران نیز دیدن بفرمایید.

فایبرگلاس چیست؟

بیایید از ابتدا شروع کنیم، الیاف شیشه الیاف نخ مانند یا تکه های شیشه هستند. این ماده ای است که در طول تاریخ در صنعت تولید آزمایش شده است.

فایبرگلاس یک ماده پلاستیکی تقویت شده است که در یک ماتریس رزین تعبیه شده است. ارزان، قوی است و می توان آن را به اشکال پیچیده درآورد. فایبرگلاس در عایق ها، قایق ها، لوله ها، قطعات بدنه خودرو و تعدادی دیگر از اشیاء از جمله درب استفاده شده است.

چه چیزی درب های جلو فایبرگلاس را گزینه خوبی می کند؟

محبوبیت درب و پنجره فایبرگلاس نزد صاحبان خانه رو به افزایش است زیرا آنها جایگزینی کاربردی برای درب های چوبی هستند و به همان اندازه خوب به نظر می رسند.

آیا درب های فایبرگلاس ایمن هستند؟

کاملا. قرار نیست کسی بتواند یک درب و پنجره فایبرگلاس را سوراخ کند. درب، چارچوب و سخت افزار همگی در امنیت ورودی درب شما نقش دارند. استحکام درب زمانی که صحبت از امنیت به میان می‌آید اهمیت خواهد داشت، بنابراین هنگامی که به تولیدکنندگان نگاه می‌کنید، این را در نظر داشته باشید.

آیا فایبرگلاس به اندازه فولاد قوی است؟

فایبرگلاس در مقایسه با فولاد چگونه است؟ درب های فولادی مستعد فرورفتگی و خراش هستند که می تواند منجر به زنگ زدگی شود. فایبرگلاس مانند فولاد دچار فرورفتگی یا خراش نمی شود، همچنین مانند آنچه در سطح لایه لایه فولادی می بینید، پوسته یا تراشه نمی شود.

آیا فایبرگلاس سبکتر از فولاد است؟

درب و پنجره فایبرگلاس سبک تر از چوب یا فولاد هستند اما بسیار بادوام هستند. درب های فولادی سنگین و محکم هستند. آنها از خانه شما در برابر مزاحمان محافظت می کنند، اما آنها فقط کمی قوی تر از درب های فایبرگلاس پیشرفته هستند و طول عمر کمتری نسبت به درهای ورودی چوبی و فایبرگلاس دارند.

آیا می توان یک درب فایبرگلاس را برش داد؟

بله گاهی اوقات متوجه می‌شوید که یک در باید بریده شود تا به درستی در دهانه قرار گیرد یا تصمیم می‌گیرید که می‌خواهید یک بازشو اضافه کنید و باید درب موجود خود را برش دهید. می‌خواهید دوبار با سازنده چک کنید که درب را می‌توان برش داد، اما در بیشتر موارد، درب‌های فایبرگلاس را می‌توان برش داد. اگر می خواهید درب فایبرگلاس خود را برش دهید باید حتما از یک ماسک تنفسی و عینک برای محافظت از ریه ها و چشمان خود استفاده کنید.

آیا درب های فایبرگلاس را می توان رنگ کرد؟

بله، درب و پنجره فایبرگلاس قابل رنگ آمیزی هستند. اگر درب بافت داشته باشد، می توان آن را رنگ کرد یا لکه کرد. اگر درب فایبرگلاس سطح صافی داشته باشد، فقط می توان آن را رنگ کرد. صاحبان خانه اغلب ترجیح می دهند به جای رنگ آمیزی درب های بافت دار خود را لکه دار کنند. در حالی که رنگ سطح در را می پوشاند، یک لکه ویژگی های دانه چوب در در را نشان می دهد.

نکته : برای اطمینان از بهترین کیفیت رنگ و لکه، درب خود را از طریق کارخانه های تولیدی تخصصی فایبرگلاس سفارش دهید. درب های تولید شده کارخانه گارانتی بهتری درصورت بروز مشکل و خرابی خواهند داشت.

منابع : Fiberglass Doors

به این مقاله امتیاز دهید

یک نظر در “درب و پنجره فایبرگلاس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *