مقالات

پروفیل الومینیوم شیاردار صنعتی

پروفیل شیاردارپروفیل الومینیوم شیاردار صنعتی صنعتی چیست؟

در این مقاله شما را با پروفیل الومینیوم شیاردار صنعتی، ساخت انواع فریم و پایه های مختلف، سایز پروفیل شیاردار صنعتی، آلومینیوم مورد استفاده در اکسترود پروفیل شیاردار در وبسایت پنجره انلاین اشنا می کنیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

پروفیل الومینیوم شیاردار صنعتی چیست؟

پروفیل الومینیوم شیاردار صنعتی از آن دسته پروفیل های آلومینیوم است طرفداران خاص خود را دارد. این پروفیل آلومینیوم در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت خام وجود ندارند و یا نیازهای ما را به طور کامل رفع نمیکنند. یکی دیگر از مشکلات صرف زمان و هزینه هنگفت برای یافتن محصول مناسب است که بتواند کلیه این نیاز ها را رفع کند.
ضمنا محصولاتی که از بازار خریداری شده است بعد از گذشت مدت زمانی از چرخه تولید خارج می شوند که این امرباعث می شود برای یافتن و خرید دوباره این محصول به همان شکل در آینده دچار مشکل شویم.

پروفیل شیاردار صنعتی دارای طراحی های ویژه سطح مقطع در سایز های مختلف می باشد که با استفاده از یراق آلات و اتصال آن ها تنها با برش پروفیل آلومینیومی بر طبق سفارش مشتری انجام می گیرد.

 

ساخت انواع فریم و پایه های مختلف

ساخت این نوع پروفیل آلومینیوم بسیار راحت است و نیاز به تخصص خاص و یا ابزار مخصوص برای سر هم بندی ندارند.
بنابراین می توان به هر طرحی به آسانی جامه عمل پوشاند.

  • استفاده از مواد اولیه دست اول ودرجه۱
  • قالب اکسترودی با فولاد مناسب و ساخت عالی
  • کنترل کیفیت هنگام تولید و مراحل بعدی
  • بسته بندی و حمل مناسب
پروفیل الومینیوم شیاردار صنعتی

پروفیل الومینیوم شیاردار صنعتی

این موارد پروفیل شیاردار را به یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات اکسترود آلومینیومی تبدیل کرده است.
پروفیل شیاردار آلومینیوم معمولا دارای حداقل پیچیدگی و تابیدگی در سطح مقطع و طول می باشد و با توجه به ویژگی های دارای سختی بالا ،‌خواص مکانیکی مناسب و جلوه آنادایز خوب و خاصیت ماشین کاری و سوراخ کاری، این پروفیل های آلومینیومی استحکام و قابلیت تحمل وزن بالا نیز دارند.

 

سایز پروفیل شیاردار صنعتی

پروفیل های آلومینیوم مهندسی دارای سایز های مختلف سطح مقطع از سایز های پایین مانند سایز۲۰ *۲۰ میلیمتر ، برای فریم های کوچک و یا شاسی های کم استحکام،‌ تا سایز های بزرگ ۴۵*۱۸۰ و ۹۰*۱۳۵میلیمتر با استحکام و تحمل وزن بسیار بالا صورت می گیرد.

 

آلومینیوم  مورد استفاده در اکسترود پروفیل شیاردار

خواص آلیاژ  آلومینیوم ، به پروفیل های اکسترودی آلومینیومی ویژگی منحصر به فرد و رضایت بخشی داده است که آنها را به یکی از پر کاربرد ترین محصولات در صنعت دنیا تبدیل کرده است .
یکی از پروفیل های اکسترود پر مصرف و کاربردی در صنعت ، پروفیل های شیاردار صنعتی یا پروفیل های مهندسی می باشند. در بسیاری از موارد زیبایی و شکیل بودن فریم ساخته شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پروفیل های شیاردار مهندسی آنادایز شده با رنگ دلخواه و با کیفیت بالا عرضه می شود. با توجه به نیاز مشتریان میتوان نمای پروفیل را به رنگ های مختلف ازطیف های رنگهای شامپاینی و برنز تا مشکی نیز تغییر داد، که البته نیاز به صرف زمان و هزینه بیشتری نسبت به رنگ نقره ای آن ،که به صورت متداول استفاده می شود دارد.

درپایان از شما دعوت می کنیم مقالات انواع پروفیل الومینیوم قوطی و پروفیل قوطی مطالعه بفرمایید.

 

منابع و ماخذ:

Custom Kinds Of Industrial Aluminum Profile

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *