مقالات

نحوه معکوس کردن درب توری

معکوس کردن درب توری

در این محتوا با نحوه معکوس کردن درب توری آشنا می شوید. در مقالات قبلی با پروفیل توری پلیسه ای مشکی و پروفیل توری پلیسه ای سفیدآشنا شدید و در این مقاله با نکاتی همچون مراحل معکوس کردن درب توری آشنا خواهید شد.

از این که با ما همراهید سپاسگزاریم.

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

نحوه معکوس کردن درب توری

هنگام ورود یا خروج از سازه هیچ چیز ناخوشایندتر از این نیست که درب توری از سمت مخالف در اصلی باز شود. به نظر نادرست می آید ، حس در هم و برهمی منتقل می کند و اکثر اوقات نیاز به دو دست برای باز کردن آنها وجود دارد. خواه درب توری دار از ابتدا نادرست نصب شده باشد یا سمت باز شدن درب را تغییر داده باشید، بسیاری از طرح های درب توری را می توان معکوس کرد. اجازه دادن به درب توری دار شما برای باز شدن در همان جهتی که درب شما باز می شود، عملکرد را کاربردی تر می کند و ظاهر در شما را تا حدودی کمتر مزاحمت آمیز و بی حساب و کتاب می کند . طراحی درب های توری می تواند بسیار متفاوت باشد، اما روش اصلی نصب و معکوس کردن برای اکثر آنها صادق است.

نحوه معکوس کردن درب توری

نحوه معکوس کردن درب توری

مراحل معکوس کردن درب توری

1.در صورت وجود، لولای تثبیت کننده پنوماتیک درب توری دار را با باز کردن قلاب یا باز کردن انتهای متصل به چارچوب درب باز کنید. سخت افزار را در یک مکان نزدیک برای مونتاژ مجدد کنار بگذارید.

2.لولاهای درب توری دار را از چارچوب در باز کنید و آنها را به درب توری متصل کنید. پیچ های شل را برای استفاده ی مجدد در همان نزدیکی کنار بگذارید.

3.درب توری را از چارچوب در خارج کنید. اگر طراحی درب از بالا به پایین متقارن است و دارای دستگیره هایی از بالا تا پایین یکسان است، مانند دستگیره سنتی D شکل، به سادگی درب صفحه را وارونه کرده و کنار بگذارید.

4.ابزاآلات روی درهای توری که دستگیره ها جهت بالا یا پایین مشخصی دارند را بردارید. مجموعه دستگیره ها را در طرف مقابل چارچوب در، در همان ارتفاع و فاصله از لبه درب توری دوباره وصل کنید.

5.قفل درب توری را از موقعیت قبلی روی قاب درب بردارید. گیره و پیچ ها را کنار بگذارید.

6.درب توری و لولای متصل را در مرکز قاب درب نگه دارید. بررسی کنید که درب در قاب همسطح باشد. سوراخ های لولا را با مداد روی قاب درب علامت بزنید.

7.یک بار دیگر درب توری را کنار بگذارید و سوراخ‌های کوچکی را در قاب درب در مرکز هر یک از علامت‌های مدادی ایجاد کنید.

8.درب توری را به سمت قاب در وسط قرار دهید و پیچ های لولا را که قبلاً برداشته اید از سوراخ لولا و داخل سوراخ های راهنمای جدید وارد کنید. این کار را برای هر لولا تکرار کنید تا زمانی که درب در قاب ثابت بماند.

9.قفل درب توری را مجدداً در طرف مقابل قاب درب به همان روش، با علامت گذاری و سوراخ کردن سوراخ های پایلوت، پیچاندن گیره در همان جهت، هم راستا با قسمت چفت ثابت روی درب، نصب کنید.

10.لولای پنوماتیک یا فنری را، در صورت وجود، با چسباندن بست درب صفحه با پیچ به چارچوب در یا جلوی در، مانند قبل اما در طرف مقابل، دوباره وصل کنید.

11.تمام سوراخ های قدیمی قاب در و یا جلوی در را با یک محصول چوبی و یک چاقوی بتونه پر کنید. قبل از رنگ آمیزی مجدد برای استتار سوئیچ، اجازه دهید پرکننده چوب کاملا خشک شود.

 

منبع

How to Reverse a Screen Door

نوشته ی مهنوش بهرام آبادی
به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *