مقالات

پروفیل توری پلیسه ای مشکی

پروفیل توری پلیسه ای مشکی

در این مقاله سعی داریم شما را با پروفیل توری پلیسه ای مشکی، انواع توری پلیسه و انواع بسته بندی پروفیل توری مشکی در سایت پنجره آنلاین آشنا کنیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

کاربرد پروفیل توری پلیسه ای مشکی

برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم در ساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه و پاک لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع از پروفیل توری پلیسه ای مشکی می توانید در منزلتان استفاده کنید .

پروفیل توری پلیسه ای مشکی

در این مواقع توری پلیسه ای توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز،  مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابر نور خورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.

توری پلیسه پنجره UPVC با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود می باشد. این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.

از شما دعوت میکنیم مطلب زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

پروفیل شش پر یا شش گوش

توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

پروفیل توری پلیسه ای مشکی

پروفیل توری پلیسه ای مشکی

انواع توری پلیسه

  • توری پلیسه ای آلفا
  • توری پلیسه ای بتا

توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود که وزن سبکی دارند.

توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد.

همچنین این توری ها بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند. دقت کنید که نصب توری پلیسه ای پنجره UPVC و الومینیومی باید توسط تعمیرکار انجام شود تا از ایرادات و مشکلاتی پیش امده جلوگیری شود و طول عمر توری افزایش یابد.

 تمیز کردن هر ساله توری پلیسه برای حفظ و کیفیت و شفافیت توصیه می‌شود. برای شستن و تمیز کردن توری پلیسه لازم است تا فریم آن از قاب پنجره کاملا خارج شود. مشکل‌ترین بخش این کار جدا کردن فریم از قاب است. برای این کار توصیه میشود به دست تعمیرکار انجام شود.

ملزومات پروفیل توری پلیسه ای مشکی

این ملزومات شامل پروفیل ارتفاع توری پلیسه، پروفیل متحرک توری پلیسه ، یراق آلات با جنس ای بی اس،تورپلیسه، تسمه پی وی سی، نوار مویی، لاستیک کف ریل ، نخ، مگنت ، پرچ و …. می باشد.

پروفیل پلیسه مشکی

پروفیل پلیسه مشکی

انواع بسته بندی پروفیل توری مشکی
  1. پروفیل آلومینیومی ارتفاع: هر بسته شامل 12 شاخه 6 متری می باشد.
  2. پروفیل آلومینیومی متحرک:هر بسته شامل 10 شاخه 6 متری می باشد.
  3. یراق آلات: هر کارتن 50 ست کامل می باشد که در رنگ های سفید ، قهوه ای و مشکی می باشد.
  4. تور پلیسه در سایز های 120-140-160-180-200-220-240-260و300 سانتی 
  5. نوار مویی به سایز900-48 و 700-48 هر کارتن 1200متر
  6. تسمه پی وی سی سفید درجه 1 هر رول 100 متر و هرکارتن 500 متر می باشد
  7.  لاستیک کف ریل هر حلقه حدود 10 کیلوگرم می باشد.
  8. نخ کرد هر دوک 500 متر می باشد.

منابع و مواخذ:

Pleated UPVC Mesh Window

نویسنده: اشکان مستوفی کارشناس سئو و تولید محتوا

 

امیدوارم این مطلب مفید واقع شده باشه.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *