مقالات

فرایند خم کردن پروفیل پیش گرم

فرایند خم کردن پروفیل پیش گرم

در این مقاله به فرایند خم کردن پروفیل پیش گرم، پروفیل گلخانه ای، سایز لوله پروفیل گلخانه ای در وبسایت پنجره انلاین می پردازیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. و از مقاله فرایند خم کردن پروفیل سرد دیدن فرمایید.

 

فرایند خم کردن پروفیل پیش گرم

این فرایند برای محصولاتی با مشخصات بیش از 40 میلی متر انجام می شود. ماسه درون لوله ریخته می شود ، و شاخه های چوبی در انتهای آنها نصب می شود. مواد فله اجازه می دهد فلز در تمام طول گرمایش یکنواخت دریافت کند. در یکی از شاخه ها ، برای باز کردن گازهای حاصل از گرمایش ، دهانه های مخصوصی ساخته می شود.

شن و ماسه برای پر کردن مشخصات فلزی تمیز شده با دانه متوسط \u200b\u200b استفاده می شود. در صورت وجود هیچ موادی از ماسه سنگ حیاط نیز مناسب است که باید از قبل تهیه شود.در فرایند بالا از طریق یک الک که دارای سلول های بیش از 2.5 میلی متر نیست برای ریختن سنگریزه ها و ماسه های کوچک ریخته می شود.

برای به دست آوردن یک پرکننده با کیفیت بالا ، علاوه بر این از طریق سلولهایی با اندازه تا 0.7 میلی متر عبور می کند. این فرآیند پخت و پاشیدن اجزاء گرد و غبار در ماسه را هنگام گرم کردن از بین می برد. ماده تهیه شده در دمای + 150 درجه سانتیگراد کالسینه می شود. در فرآیند پر کردن ماسه درون لوله ، برای توزیع بهتر مواد فله ، روی سطح شیر توصیه می شود.

فرایند خم کردن پروفیل پیش گرم

فرایند خم کردن پروفیل پیش گرم

از شما دعوت می کنیم مقالات نحوه خم کردن پروفیل و پروفیل گالوانیزه چیست؟ مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است قبل از خم کردن نمایه با دستان خود، از ایمنی کار انجام شده اطمینان حاصل شود. از دستکش مخصوص ساخته شده از داربست ضخیم استفاده کنید که باعث می شود دستان شما از تماس با فلز داغ محافظت شود و همچنین تجهیزات اطفاء حریق را در این نزدیکی قرار دهید.

بخش محصولی که باید خم شود ، از قبل آنیل می شود. مشخصات فلز به خودی خود در یک گیره مخصوص یا به صورت پیش فرض با یک الگوی آماده نصب شده است. جوش داکینگ  باید در کنار محصول قرار داشته باشد. این امر باعث می شود در هنگام فشرده سازی یا تنش مواد از بارهای بیش از حد محافظت شود.

محلی که قبلاً با گچ مشخص شده بود توسط مشعل گرم می شود. مشخصات فلزی کاملاً گرم که به آرامی و یکدست در یک حرکت خم می شود. نیروهای اعمال شده باید کاملاً در یک صفحه (افقی یا عمودی) باشند. محصول خنک شده با یک الگوی مقایسه می شود ، پس از آن پرکننده ماسه ای از آن جدا می شود.

این روش که در گاراژ استفاده از آن آسان است ، در صورت لزوم به دست آوردن خم تک زاویه ای ، استفاده می شود. با گرم کردن مکرر محصولات فلزی ، مقاومت آن کاهش می یابد. در هنگام تهیه با دستان خود در خانه جزئیات مختلفی از ساخت قوسی طاق ، گلخانه ، سایبان یا سازه دیگر در نظر گرفته شود.

پروفیل گلخانه ای

پروفیل گلخانه ای از پر مصرف ترین محصولات در صنایع گلخانه ای صنعتی و کشاورزی است .این محصول دارای اشکال مختلف و کارایی های مختلفی می باشند.

از این محصول در ساخت سازه گلخانهای و همچنین محل تلاقی نایلون پوشش گلخانه و همچنین قرار دادن پنجره ها و سایر تجهیزات بر روی سازه استفاده می شود.

 

سایز لوله پروفیل گلخانه ای

در طول های 5 و 6 متری تولید می گردد و در اشکال یو ، اچ ، نیم دایره و سایر اشکال موجود می باشد.

ضخامت پروفیل 1 میلیمتر ، 1.5میلیمتر و 2 میل برای سازه سقف و ضخامت 2.8 میلیمتر و 3 میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود.

 

منابع و ماخذ:

AISC Design Guide 33 Curved Member Design Section

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *