مقالات

شیشه نورگیر چیست؟ (skylight glass)

شیشه نورگیر چیست؟ (skylight glass) در این مطلب به شما خواهیم گفت که شیشه نورگیر چیست؟ و چرا باید از شیشه نورگیر استفاده کرد؟ همچنین به شما نحوه انتخاب شیشه نورگیر(skylight glass) مناسب را مورد بررسی قرار میدهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مطلب انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم.

شیشه نورگیر چیست؟ (به انگلیسی : skylight glass)

شیشه نورگیر (skylight glass) یک ورق شیشه ای نیمه شفاف یا شفاف است که برای ورود نور طبیعی بر روی سقف ساختمان نصب می شود. اگرچه شیشه نورگیر هم در ساختمان های مسکونی و هم در ساختمان های تجاری استفاده می شود، اما بیشتر در ساختمان های تجاری نصب می شود. دلایل زیادی برای استفاده از شیشه نورگیر وجود دارد که یکی از آنها دادن ظاهری زیبا و جذاب به فضای داخلی ساختمان است.

چرا باید از شیشه نورگیر استفاده کرد؟

یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از آن این است که اجازه می دهد نور طبیعی به داخل ساختمان وارد شود که برای صرفه جویی در انرژی بسیار عالی است . با توجه به دلایل فوق و بسیاری از دلایل مشابه دیگر، شیشه نورگیر به یک انتخاب محبوب در طراحی ساختمان های تجاری تبدیل شده است. نورگیرها ظاهری زیبا دارند و جریان نور طبیعی باعث می شود فضاهای تجاری روشن و دلپذیر به نظر مصرف کنندگان به نظر برسند. به همین دلیل است که هنگام طراحی فضای اداری یا ساختمان اداری خود، باید یک تامین کننده و سازنده شیشه خوب را در نظر بگیرید تا یک شیشه نورگیر نصب کنید و ظاهر زیبایی به شرکت خود ببخشید.

انتخاب نورگیر(skylight glass) مناسب

وقتی صحبت از نصب نورگیر در ساختمان های تجاری می شود، گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد. آنها از مواد مختلفی مانند شیشه و مواد آکریلیک ساخته شده اند. نورگیرهای ساخته شده از شیشه بسیار ترجیح داده می شوند، زیرا دارای مزایای اضافی هستند که به سوله های نور شمال که در اکثر کارخانه های مهندسی متداول است، اجازه می دهد. شیشه های سقفی در اجازه دادن به نور روز به داخل ساختمان کارآمدتر هستند. چنین نورگیر بیشتر در ساختمان های مرتفع و فرودگاه ها استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم مزایای زیادی که با نصب شیشه نورگیر در ساختمان های تجاری به همراه دارد را مورد بحث قرار دهیم.

نکته : اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید یک ساختمان تجاری برای شرکت خود راه اندازی کنید، تمام مزایای فوق می تواند برای شما بسیار مفید باشد. به جای اینکه به دنبال یک سقف اولیه باشید، می توانید یک سقف شیشه ای نورگیر را انتخاب کنید تا ظاهری زیبا به ساختمان ببخشید و همچنین از تمام مزایای فوق برای کارآمد و سازگار ساختن ساختمان تجاری خود بهره ببرید.

اکنون که تمام مزایای نصب شیشه نورگیر در ساختمان های تجاری را می دانید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک تولید کننده خوب شیشه تماس بگیرید و قبل از تصمیم گیری نهایی، تمام طرح های شیشه نورگیر موجود را مشاهده کنید. هدف شما باید این باشد که به دنبال سازنده ای باشید که بهترین و با کیفیت ترین شیشه نورگیر را ارائه دهد. همچنین باید به دنبال دوام و استحکام محصول باشید تا از نصب ایمن و قابل اطمینان اطمینان حاصل کنید.

 

از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید از شما سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم از دیگر مقالات پنجره آنلاین و مقاله دیدن فرمایید.

 

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است.”

منابع و ماخذ : Things to Know Before Installing Skylight Glass Windows in Your Home

نویسنده : سید سامان سیاح

به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *