مقالات

انواع درب های حمام شیشه ای

انواع درب های حمام شیشه ای

در این مطلب قصد داریم به انواع درب های حمام شیشه ای ، درب های حمام شیشه ای قاب دار ، درب های شیشه ای بدون قاب ، کاربرد درب های شیشه ای برای فضاهای حمام ، درب حمام کشویی در مقابل درب حمام لولایی بپردازیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم.

انواع درب های حمام شیشه ای

درب های حمام شیشه ای قاب دار

چه با یک صفحه کشویی یا محوری یا یک صفحه ثابت برای وان حمام خود استفاده کنید، در نهایت با دو گزینه روبرو خواهید شد  قاب یا بدون قاب. تفاوت چیست و کدام یک برای شما بهتر است؟ ابتدا اجازه دهید در مورد تفاوت بین دوش های شیشه ای بدون قاب و قاب از نظر عملکرد و سبک صحبت کنیم . دوش‌های شیشه‌ای قاب‌دار دقیقاً مانند بدون فریم عمل می‌کنند. محوری باشد یا کشویی. آنها همان کار را انجام می دهند . جایی که آنها با هم تفاوت دارند، چیزی است که به صورت بصری فضای شما را ارائه می دهند و پاسخ درستی وجود ندارد.

درب های شیشه ای بدون قاب

یکی از انواع درب های حمام شیشه ای دوش‌های بدون قاب به شما خطوط دید تمیزی می‌دهند و هیچ چیز فضای شما را با سخت‌افزار حجیم در همه جا شلوغ نمی‌کند. به همین دلیل درب  شیشه‌ای بدون قاب مورد علاقه طراحان و مشتریان قرار گرفته‌اند. از سوی دیگر دوش‌های شیشه‌ای قاب‌دار دارای چند طرفدار نیز هستند. وقتی سخت‌افزار مورد توجه شما قرار می‌گیرد، دوش‌های قاب‌دار به شما کمک می‌کنند.

با کتابخانه وسیعی از تکمیل‌های سخت‌افزاری موجود برای درب های شیشه‌ای، درب های قاب‌دار تبدیل به یکی از گزینه‌های مورد استفاده شده‌اند. استفاده از یک سخت افزار مسی برای تطبیق با سخت افزار در بقیه حمام به یک روند در حال ظهور تبدیل شده است و عالی به نظر می رسد. مزیت دیگر این است که درب های شیشه ای قاب دار از نظر مالی مقرون به صرفه تر هستند. گزینه‌های شیشه‌ای تزئینی، پوشش‌های سخت‌افزاری، و سبک‌های دسته همگی بین هر دو سبک دوش مشترک است.

جهت تکمیل اطلاعات خود درباره درب شیشه ای میتوانید از مقالات ایمنی درب و پنجره یو پی وی سی-6 نکته در باب آن و شیشه پرده کرکره چیست؟  نیز دیدن فرمایید.

کاربرد درب های شیشه ای برای فضاهای حمام

یکی دیگر از انواع درب های حمام شیشه ای اگر پروژه شما دارای یک حمام کوچک باشد، چه در هتل، خانه ویلایی ، آپارتمان یک درب شیشه ای بدون قاب از نظر بصری هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. ما یک درب شیشه ای بدون قاب کشویی را پیشنهاد می کنیم. درب شیشه ای کشویی فضای بسیار کمتری را اشغال می کند و لازم نیست نگران باشید که درب فضا را اشغال کرده یا به اشیاء دیگر برخورد کند. دیگر لازم نیست نگران جابجایی توالت یا روشویی باشید . با گزینه بدون قاب، فضای شما بسیار بزرگتر به نظر می رسد و دیگر لازم نیست نگران سخت افزارهای حجیم دوش باشید که محدوده دید شما را مسدود می کنند.

درب حمام کشویی در مقابل درب حمام لولایی

از دیگر انواع درب های حمام شیشه ای درب کشویی است. اگر در فضای کوچک هستید، درب های کشویی راه حلی مناسب برای این مشکل است. به خصوص در هنگام بازسازی که می خواهید با تغییر مسیر لوله کشی برای ایجاد فضایی برای درب دوش محوری در هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر فضای کافی دارید، می توانید با استفاده از درب محوری مقداری پول صرفه جویی کنید، اگرچه مشتریان به دلیل عملکرد روان، صرفه جویی در فضا و سبک مدرن، درهای دوش کشویی را ترجیح می دهند.

درب‌های لولایی به‌ویژه درب های شیشه ای بدون قاب، به دلیل هزینه کمتری که نسبت به درب های شیشه‌ای کشویی دارند و بسیار عالی و محبوب هستند. درب های شیشه ای در فضایی که می دانید فضای خالی برای درب دارید و عملکرد آن را به درب کشویی ترجیح می دهید به خوبی کار می کنند.

از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات وبسایت مانند انواع درب های شیشه ای و اشتباهات رایج در هنگام نصب درب و پنجره های یو پی وی سی نیز دیدن فرمایید.

منبع و ماخذ : ?Framed Vs Frameless Glass Shower Doors. Which is Best For You

نویسنده : سید سامان سیاح
به این مقاله امتیاز دهید

یک نظر در “انواع درب های حمام شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *