مقالات

6 مدل درب شیشه ای مناسب برای خانه های مدرن

6 مدل درب شیشه ای مناسب برای خانه های مدرن

در این مطلب قصد داریم به 6 مدل محبوب درب شیشه ای از جمله درب شیشه ای کشویی فرانسوی(French sliding doors) ، درب شیشه ای مات(Frosted glass door designs) ، درب شیشه ای کشویی پاسیو(Sliding patio doorways) ، درب شیشه ای فریم چوبی(Glass door with wood frames) ، درب شیشه ای دوبل(Double door glass designs) ، درب شیشه ای چند رنگ(Multicolour glass doorways) بپردازیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم.

هنگام تصمیم گیری در مورد طرح های درب شیشه ای، عوامل متعددی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. ممکن است مفید باشد اگر در مورد ویژگی هایی که در یک درب نیاز دارید تحقیق کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر عاشق دکوراسیون مدرن هستید ایده های طراحی درب شیشه ای مدرن که در ادامه به آنها اشاره میکنیم به انتخاب شما کمک میکند.

6 مدل محبوب درب شیشه ای

درب شیشه ای کشویی فرانسوی(French sliding doors)

در اینجا چیزی غیرقابل انکار وجود دارد حس زیبایی را می توان در هر اقامتگاهی با درب های فرانسوی مشاهده کرد. درب های فرانسوی معمولاً شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند و برای اتاق نشیمن شما عالی هستند، به خصوص اگر به داخل چمن باز شوند.

درب شیشه ای مات(Frosted glass door designs)

اگر به عنصری چشم نواز علاقه دارید، استفاده از شیشه مات در خانه ایده فوق العاده ای است. شیشه مات یک مزیت آشکار دارد نور زیادی را وارد فضای خانه می کند، در حالی که فضای داخلی را از اشعه های نامطلوب خورشید محافظت می کند. شیشه مات ممکن است در هر طرح چیدمانی، چه مدرن یا معمولی، از طریق ترکیب آن با مواد افزودنی ساختاری تزئینی مختلف مانند چوب یا عناصر فلزی، گنجانده شود.

درب شیشه ای کشویی پاسیو(Sliding patio doorways)

با اندازه‌ها و طرح‌های متعددی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، می‌توان از طرح‌های شیشه‌ای کشویی پاسیو تقریباً در هر محیطی استفاده کرد. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، از نظر نصب پیچیدگی کمتری دارند و عالی به نظر می رسند.

درب شیشه ای فریم چوبی(Glass door with wood frames)

وقتی با قاب های چوبی جفت می شوند، طرح های درب های شیشه ای ترکیب مناسبی از سبک های قدیمی و پیچیدگی های پیشرفته را ارائه می دهند. با توجه به ظرفیتی که برای افزودن ظرافت زیادی به فضا دارد، الوار روستایی همراه با شیشه یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در طراحی درب‌های شیشه‌ای است.

درب شیشه ای دوبل(Double door glass designs)

طرح های در شیشه ای بیشتر برای خانه های بزرگ مناسب است. علاوه بر اضافه کردن اشاره ای به عظمت به ورودی شما، اگر در حال حرکت هستید، آنها نیز بسیار سودمند خواهند بود. حمل و نقل اثاثیه مستقیماً به اتاقی با در دو نفره آسان خواهد بود.

در شیشه ای چند رنگ(Multicolour glass doorways)

همچنین می‌توانید از شیشه‌های رنگ‌آمیزی پشتی یا طرح‌های درب رنگی که حریم خصوصی را ارتقا می‌دهند، استفاده کنید. برخلاف پنجره‌های رنگی معمولی، این نوع پوشش‌ها در در شیشه‌ای مقرون به صرفه‌تر هستند و می‌توانند جلوه زیبایی به فضا ببخشند. هیچ چیز شبیه طرح های شیشه ای خیره کننده درب ورودی شما یا هر در دیگری در خانه شما نیست. پس با صبوری به تحقیقات خود ادامه دهید تا بدانید چگونه می توانید بهترین طرح های در شیشه ای را برای خانه خود پیدا کنید.

از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید متشکریم. از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات وبسایت پنجره آنلاین مانند انواع درب های حمام شیشه ای و درب های کشویی یو پی وی سی و 3 مزیت برتر آن نیز دیدن فرمایید.

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است”

منبع: Modern Glass Door Design Ideas For A Modern Home

نویسنده : سید سامان سیاح
به این مقاله امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *