مقالات

پروفیل سش (Window Sash) یا لنگه پنجره

در این مقاله به پروفیل سش(Window Sash) یا لنگه پنجره، چند مورد از ویژگی ها پروفیل سش sash، انواع پروفیل‌ سش sash، پروفیل سش بازشو پنجره، پروفیل سش بازشو درب، پروفیل سش کشویی، قیمت پروفیل سش sash در وبسایت پنجره انلاین می پردازیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

پروفیل سش (Window Sash) یا لنگه پنجره

برای ساخت درب و پنجره‌ها و قسمت بازشو پنجره از مقاطع مختلف پروفیلی از جمله پروفیل سش استفاده می‌شود، که این پروفیل به شکل حرف انگلیسی S بوده و از جمله پر مصرف ترین پروفیل در انواع پنجره های UPVC می باشد. تفاوت پروفیلUPVC بازشو درب با بازشوی پنجره در ابعاد آن است به طوریکه پروفیل بازشو از لحاظ ارتفاعی بزرگتر است. درحالیکه پروفیل های سش کشویی در پنجره ی دوجداره کشویی کاربرد دارد.

پروفیل سش

پروفیل سش

چند مورد از ویژگی ها پروفیل سش sash

  • عایق حرارتی وعايق الكتريسيته
  •  ضد رطوبت و ضد زنگ زدگی
  •  مقاوم در برابر شکستگی
  •  مناسب با شرایط آب و هوایی های مختلف و قابلیت شستشو
  •  استقامت در برابر فشار باد
  •  استفاده از پوشش تیتان ومقاومت در برابر نفوذ حشرات و… نیز دارا می باشند.

 

انواع پروفیل‌ سش sash

پروفیل سش بازشو پنجره

هیچ محدودیتی در ساخت پنجره‌های بازشونده با پروفیل سش وجود ندارد. پنجره‌های بازشونده با مولیون ثابت که هر بخش از پنجره به طور مستقل باز می‌شود که یکی از جدیدترین مدل‌ها است. برای قسمت بازشو پنجره‌ها از این نوع پروفیل استفاده می‌کنند.

پروفیل سش بازشو درب

برای قسمت بازشوی درب از این نوع پروفیل استفاده می‌کنند و تفاوت آن با پروفیل سش پنجره، تنها در طول آن است. دردرب‌های با مولیون ساده‌ترین نوع درب هستند که آن‌ها را نیز می‌توان با پروفیل ساخت و با نام مولیون درب به فروش می‌رسند.

پروفیل سش کشویی

کاربرد پروفیل سش کشویی برای درب و پنجره‌هایی است که به حالت کشویی باز می‌شوند.

 

قیمت پروفیل سش sash

هزینه‌های تمام شده در ساختمان سازی حائز اهمیت است ،از این رو در خرید تمام مصالح ساخت باید دقت کرد. از طرفی نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. قیمت پروفیل سش بر اساس ابعاد پنجره و درب، رنگ و مدل آن متفاوت است. استعلام قیمت به دلیل نوسانات بازار باید به صورت روزانه انجام شود.
امروزه هزینه‌های تمام شده ساختمان در بازسازی یا ساخت ساختمان جدید بسیار مهم است. برای کاهش هزینه‌ها، نمای زیبای ساختمان و افزایش عمر درب و پنجره‌ها، خرید پروفیل درب و پنجره upvc بهترین راه حل است.

 

منابع و ماخذ:

 

UPVC Window Sash Profile

Sliding Sash Profile

نویسنده: فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *