مقالات

معیارهای پروفیل پنجره دو جداره

معیارهای پروفیل پنجره دو جداره

در این مقاله سعی داریم شما را با معیارهای پروفیل پنجره دو جداره در وبسایت پنجره انلاین اشنا کنیم لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

معیارهای پروفیل پنجره دو جداره

این ویژگی های شامل موارد زیر میشن:

  1. قیمت
  2.  گارانتی
  3.  تعداد پروفیل های در حال ساخت
  4.  نمایندگی فروش

قبل از اینکه بریم سراغ مقایسه برندها بر اساس این معیارها، لازمه هر کدوم از این معیارهای چهارگانه رو بیشتر بشناسیم.

معیار اول: قیمت

قیمت شاید یکی از مهمترین ویژگی های مورد بررسی باشه. معمولاً اکثر افراد به سمت برندی با قیمت کمتر جذب میشن، مخصوصاً که اطلاعات کافی هم در مورد سایر مشخصات اون برند نداشته باشن.
بیشتر بودن قیمت یه برند نسبت به برندهای دیگه ناخودآگاه باعث جذب خریدار به سمت برند با قیمت کمتر میشه، مگه اینکه خریدار راضی بشه افزایش قیمت با سایر ویژگی‌ها رابطه مستقیم داره.

 

معیار دوم: گارانتی

بعضیا نظرشون اینطوره که گارانتی یه مورد اضافه است و فقط باعث افزایش قیمت میشه. اما همین که به جایی میرسن که از گارانتی محصولی که خریدن استفاده میکنن، خدا رو شکر میکنن که محصول با گارانتی خریدن.

پس داشتن گارانتی به عنوان یه معیاری خوب باید در نظر گرفته بشه. علاوه بر این، در خیلی از موارد وقتی یک برند گارانتی ارائه میکنه، نشون میده که نسبت به کیفیت کار خودش هم مطمئنه!

معیارهای پروفیل پنجره دو جداره

معیارهای پروفیل پنجره دو جداره

معیار سوم: تعداد پروفیل های در حال ساخت 

منظور از تعداد پروفیل، تعداد اشکال مختلفی هست که شرکت سازنده میتونه بسازه و یا شرکت واردکننده وارد کنه. این عدد برای پروفیل ها به کمتر از 50 میرسه و معمولا تعداد پروفیل های هر شرکت، کمتر از این عدد هست.
خب حالا ممکنه بپرسین چرا باید تعداد پروفیل مهم باشه؟! اهمیتش به این خاطره که اگر بعد از مدتی برای جای دیگه ای از خونتون به متریال نیاز داشتین، شرکت قبلی بتونه با تنوع نیمرخ های خودش نیاز شما رو برطرف کنه.

 

معیار چهارم: نمایندگی فروش

داشتن نمایندگی فروش در هر استان و هر شهر برای یه شرکت، امتیاز محسوب میشه. نمایندگی های فروش، وظیفه فروش کالا رو برعهده دارن و اگر متریال یه شرکت خراب از آب در بیاد باید به نمایندگی مراجعه کنید.

برای ارزیابی وضعیت و مزایای یک پنجره استاندارد دوجداره ابتدا باید بدانیم که پنجره در چه محیطی قرار خواهد گرفت، دوم اینکه از چه موادی تولید شده و سوم اینکه چگونه تولید شده است بر همین اساس معیارهای اثرگذار بر ساخت یک پنجره استاندارد تعیین‪کننده خواهد بود. بگذارید در ابتدای سخن اجزای تشکیل دهنده یک پنجره استاندارد یوپی‌‌وی‌سی را مورد کالبد شکافی قرار دهیم که شامل 38 قطعه می‌شود که در پنج بخش اصلی قابل رصد کردن است. پنج بخش اصلی تشکیل می دهند.

پنجره های یوپی‌وی‌سی شامل پروفیل یو‌پی‌وی‌سی، گالوانیزه تقویتی، لاستیک‌های درزگیر، یراق‌‌آلات و شیشه دوجداره می شود. نکته دیگری که بر کیفیت پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی تاثیرگذار است، ضخامت دیواره‌های پروفیل است که باید حداقل 8/2 تا 2/3 میلی‌متر باشد. خریدار به راحتی می‌تواند این پارامتر را کنترل کند و با مقایسه ظاهری ضخامت دیواره‌های پروفیل از کیفیت آنها آگاه شود، که البته این پارامتر‌هم به تنهایی نمی‌تواند ملاک انتخاب نهایی خریدار باشد.

 

منابع و ماخذ در این مقاله :

Specification product Guide

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *