مقالات

چگونه از پنجره های آلومینیومی خود مراقبت کنیم

چگونه از پنجره های آلومینیومی خود مراقبت کنیم

در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم چگونه از پنجره های آلومینیومی خود مراقبت کنیم و مواردی مانند تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

چگونه از پنجره های آلومینیومی خود مراقبت کنیم

آلومینیوم یک مصالح ساختمانی محکم است که می تواند برای چندین دهه بدون تعمیرات اساسی دوام بیاورد. با این وجود، هنوز راه‌های ساده‌ای برای نگهداری درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی وجود دارد تا مطمئن شوید که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند. در اینجا چند نکته عالی برای حفظ ظاهر عالی پنجره شما وجود دارد!

اگر قصد دارید خانه خود را با تعویض پنجره ها یا درهای خود ارتقا دهید، ممکن است از خود بپرسید که کدام متریال برای نیازهای شما و در حد بودجه شما بهترین است. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه از پنجره های آلومینیومی خود مراقبت کنیم.

ما انواع پنجره‌ها و درب‌های چوبی و همچنین قاب‌های UPVC را برای گزینه‌های مختلف شیشه‌ای ارائه می‌کنیم، اما برای ظاهری مدرن که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد و طول عمر طولانی را تضمین می‌کند، آلومینیوم انتخاب هوشمندانه‌ای است. برای درب‌ها، درب‌های آلومینیومی دوتایی گزینه‌ای شیک هستند که به شما این امکان را می‌دهند که در طول ماه‌های تابستان فضای باز را به داخل بیاورید و ظاهری شیک و مدرن ارائه دهید.

درب های دوبل اساساً پنجره هایی از کف تا سقف هستند که می توانند ظاهر و احساس هر ملکی را تغییر دهند. در حالی که مالکان خانه هنگام ارتقاء به آلومینیوم طول عمر بیشتری پیدا می کنند، ما می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه از پنجره ها و درهای آلومینیومی نگهداری کنید تا مطمئن شوید که آنها به اندازه روزی که در طول سال ها نصب شده اند، جدید به نظر می رسند.

شیشه

قبل از تمیز کردن شیشه زیورآلات دست را بردارید تا از خراشیدگی تصادفی روی سطح جلوگیری کنید. از محلول آب و صابون برای از بین بردن هرگونه آلودگی خارجی استفاده کنید و با تمیز کردن و صیقل دادن شیشه با یک شیشه پاک کن معمولی خانگی و پارچه نرم آن را دنبال کنید. سعی کنید هنگام تمیز کردن شیشه با چراغ های سربی یا میله های فلزی فشار زیادی وارد نکنید تا باعث جابجایی یا جابجایی آنها نشود.

قاب ها

پروفیل قاب پنجره آلومینیومی فقط به تمیز کردن دوره ای نیاز دارد. حداقل هر 3 ماه یکبار آن را با محلول آب و صابون بشویید و در صورت نیاز می توانید از یک پاک کننده اختصاصی غیر ساینده برای تمیز کردن سطوح خارجی قاب هر 6 ماه استفاده کنید. هنگام تمیز کردن اطراف قاب پنجره‌های باز، مراقب باشید که به لبه‌ها یا گوشه‌های تیز برخورد نکنید.

تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری

فرآیند نگهداری از پنجره شما در واقع بسیار ساده است. این به داشتن تجهیزات کلیدی متکی است، اما زمانی که ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید، یادگیری تکنیک های مناسب در دراز مدت نتیجه خواهد داد. این موضوع به اندازه پنجره های شما بستگی دارد، اما ما به بزرگ ترین نوع پنجره ای که احتمالاً دارید و نحوه نگهداری پنجره های آلومینیومی در درب های دوبل نگاه خواهیم کرد. اگر پنجره شما کوچکتر از این است، به سادگی از نسخه های کوچکتر این ابزارهای رایج برای استفاده از ابزارها و تکنیک های مشابه استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز :

  • سطل
  • اسفنج ها
  • محلول پاک کننده پنجره یا محلول سرکه
  • پارچه میکروفیبر جاذب
  • پارچه خشک

برای جلوگیری از چسبیدن مکانیسم قفل، سالی یکبار مقدار کمی روغن یا گریس سبک و همچنین نگهدارنده ها را روی آن بمالید. برای اینکه لولاها به نرمی به کار خود ادامه دهند، یک لایه نازک از گریس سبک به آنها اضافه کنید. پنجره های ساخته شده ما این پتانسیل را دارند که خانه شما را نه تنها در خارج، بلکه در داخل نیز تغییر دهند. سبک‌های پنجره‌ای که ما ارائه می‌دهیم از پنجره‌های کلاسیک UPVC گرفته تا روکش‌های سنتی و پنجره‌های آلومینیومی مدرن و براق ما را شامل می‌شود و همه می‌توانند دقیقاً مطابق با سلیقه شما سفارشی شوند.

یک برنامه تعمیر و نگهداری داشته باشید

اگر یک نکته مهم در نگهداری پنجره های آلومینیومی وجود دارد، این است که مطمئن شوید که آنها را به طور نیمه منظم تمیز می کنید. پنجره‌های شما باید بیشتر از قاب‌ها تمیز شوند، اما ترکیب این دو کار منطقی است. به‌ویژه که ابزارهای مورد نیاز خود را از قبل در اختیار دارید.

همانطور که قبلاً ذکر شد با فریم های آلومینیومی، پنجره ها و دربها کمتر خراب می شوند، اما کمی تعمیر و نگهداری می تواند کمک زیادی کند. برای انجام کارهای اولیه نیازی به تمیزکننده پنجره ندارید. در این مقاله به شما آموختیم چگونه از پنجره های آلومینیومی خود مراقبت کنیم.

منبع : maintane of Aluminum window

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *