مقالات

انتخاب درب انبار منزل – 3 نکته در باب انتخاب درب استاندارد

انتخاب درب انبار منزل

در این مطلب به درب انبار منزل و 3 نکته در باب انتخاب درب خواهیم پرداخت و نحوه انتخاب سبک مناسب درب انبار ، مزایای درب انبار چیست؟ ، انتخاب درب انبار مناسب ، اولویت در انتخاب  ، طرح های درب انبار را نیز مورد بررسی قرار میدهیم. از اینکه پنجره آنلاین را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم.

3 نکته در باب انتخاب درب انبار منزل

نحوه انتخاب سبک مناسب درب انبار

هنگام برنامه ریزی برای بازسازی یا طراحی برای یک پروژه، دانستن اینکه یک ویژگی کلاسیک چیست و چه چیزی چیزی نیست جز یک مد که ممکن است چند سال بعد از مد بیفتد، می تواند دشوار باشد. برای ویژگی های تزئینی ساده، چیز مهمی نیست. فرش ها و کفپوش ها را می توان جایگزین کرد، دیوارها را می توان با رنگ های متفاوت رنگ آمیزی کرد.

از شما دعوت میکنیم از محصولات دستگیره دو طرفه upvc ما نیز دیدن فرمایید.

با این حال، وقتی صحبت از چیزهای ساختاری یکپارچه مانند درب ها می شود.  خوب، باید مطمئن شوید که موارد مناسب را انتخاب می کنید زیرا جایگزینی آنها می تواند بسیار دشوارتر و پرهزینه تر باشد . درب انبار یکی از آن چیزهایی است که مد شد و هرگز بیرون نرفت. آنها نه تنها عالی به نظر می رسند و تقریباً برای هر سبک تزئینی مناسب هستند، بلکه فوق العاده کاربردی نیز هستند.

مزایای درب انبار چیست؟

درب انبار سبک وزن است و روی یک مسیر نصب می شود  این بدان معنی است که آنها برای افراد در هر سن و شرایط فیزیکی مناسب هستند. اکثریت قریب به اتفاق وزن و فشار توسط پیست متحمل می شود و دیگر خبری از فشار دادن یا بلند کردن دستگیره ها برای باز و بسته کردن درب ها نیست.

برای صرفه جویی در فضا درب های باز سنتی نیاز به فضا دارند تا به طور کامل باز و بسته شوند، در حالی که درب انبار فقط به فضای دیوار نیاز دارد. این به ویژه در جایی که فضا از ارتفاع خوبی برخوردار هست مفید است، همانطور که اغلب در هتل ها و ساختمان های آپارتمانی جدید استفاده می شود . درهای داخلی انبار می توانند یک اتاق را باز یا بسته کنند. این روزها تقاضای زیادی برای اتاق های چند منظوره وجود دارد.

مخاطب گرامی جهت تکمیل اطلاعات خود در زمینه درب ها میتوانید از دیگر مقالات پنجره آنلاین مانند ایمن سازی درب خروجی _ نکات موثر و اشتباهات رایج در هنگام نصب درب و پنجره های یو پی وی سی نیز دیدن فرمایید.

انتخاب درب انبار مناسب

بنابراین شما در مورد مزایای درب انبار مطالعه کرده اید و به این نتیجه رسیده اید که آنها درهای عالی برای توسعه آینده شما هستند. اکنون شما باید تصمیم بگیرید که کدام درب انبار را انتخاب کنید. گزینه های مختلفی برای درب انبار وجود دارد، بنابراین شما باید متناسب با نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. قبل از انتخاب درب انبار خود، باید محل قرارگیری آن را در نظر بگیرید.

اولویت در انتخاب

درب انبار برای اتاق‌ها یا نقاط ورودی که فضای کافی برای درب باز سنتی ندارند مناسب است. اکثر طراحان درب های انباری تکی را انتخاب می کنند زیرا بدیهی است که به فضای دیوار کمتری نیاز دارند. با این حال، اگر امیدوارید یک اتاق بزرگتر را به دو اتاق کوچکتر تقسیم کنید، یک درب انبار دوتایی ممکن است گزینه بهتری باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید انتخاب کنید که دو درب انباری در یک مسیر دوتایی داشته باشید.

هر گزینه ای که انتخاب کنید، اندازه گیری دقیق و خرید درب ضروری است. این بستگی به سلایق شخصی شما دارد و همچنین اینکه در چه مرحله ای در حال برنامه ریزی برای داشتن آنها هستید. بسته به اینکه تصمیم دارید از درب های چوبی یا فلزی استفاده کنید، گزینه های پایانی شما تغییر خواهند کرد. با درب‌های چوبی انبار، گزینه‌هایی از رنگ‌آمیزی گرفته تا رنگ‌آمیزی و طبیعی دارید. برای درب‌های فلزی انبار، می‌توانید از میان روکش‌هایی مانند روکش‌های فلزی مسطح مشکی، برس‌کاری شده و صیقلی انتخاب کنید.

طرح های درب انبار

وقتی صحبت از طراحی به میان می آید، سه نوع اصلی وجود دارد: پنل، فلاش و شیشه ای .
پنل : آن‌ها دارای استایل‌ها و ویژگی‌هایی خاص برای ایجاد طراحی روستایی‌ هستند. این طرح ها دارای محبوبیت زیادی هستند به خصوص که بیشتر شبیه درب های انبار “سنتی” هستند. اما فلاش ها برعکس هستند. آنها صاف و مسطح هستند که اگر فضای کوچکی دارید ممکن است هوشمندانه ترین انتخاب باشد.

درب‌های شیشه‌ای انبار نیز در مناطقی که حریم خصوصی مهم نیست، مانند بین دو اتاق اصلی، به طور فزاینده‌ای محبوب می‌باشند. اینها عالی هستند زیرا نور زیادی را از خود عبور می دهند. با این حال، اگر می خواهید مزایا و سبک درب های انبار شیشه ای را داشته باشید، اما همچنان لایه ای از حریم خصوصی را اضافه کنید، می توانید طرح های شیشه ای مات، شیشه های اسیدکاری شده و را انتخاب کنید.

از اینکه تا انتهای این مقاله با پنجره آنلاین همراه بودید سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات وبسایت مانند انواع درب های شیشه ای و اشتباهات رایج در هنگام نصب درب و پنجره های یو پی وی سی نیز دیدن فرمایید.

 

“زكات علم، آموختن آن به ديگران است.
استفاده از مقالات با ذکر نام پنجره آنلاین بلامانع است.”

منبع و ماخذ : How to Choose The Right Barn Door Style To Suit Your Needs

نویسنده : سید سامان سیاح
به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *