مقالات

اره پروفیل بر میلواکی

اره پروفیل بر میلواکی

در این مقاله قصد داریم شما را با اره پروفیل بر میلواکی، معرفی برند میلواکی، بارزترین مشخصات ابزارهای برقی پروفیل بر میلواکی از مقالات پنجره انلاین اشنا کنیم . لطفا تا انهای این مقاله با ما همراه باشید.

اره پروفیل بر میلواکی

این برند در کشور آمریکا تأسیس شده است و از زمان محبوبیت و رشد صنعت در این کشور توانسته است رشد زیادی داشته باشد. اکنون برند میلواکی همانند سایر شرکت ها، لوازم و برخی از محصولات خود را در چین، تایوان و کشورهای دیگر تولید می کند تا هزینه های ساخت محصولات خود را بسیار پایین نگه دارد. از طرفی، این برند اکنون نمایندگی های زیادی در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است و یک برند جهانی محسوب می شود.

محصولات میلواکی دارای استانداردهای جهانی و بین المللی هستند و بسته به شرایط هر کشور تولید می شوند که این موضوع کیفیت بالای وسایل صنعتی این برند را نشان می دهد. علاوه بر این، برند میلواکی محصولات خود را در دو دسته ابزار برقی و بی سیم تولید می کند و جزو برندهای محبوب در حوزه صنعت شناخته می شود.

معرفی برند میلواکی

اره‌های پروفیل بر میلواکی به دلیل سهولت در جابه‌جایی و امنیت و قدرت بیشتر آن‌هانسبت به فرزهای آهنگری کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارند. گاها ممکن است کار برش پروفیل‌ها بسیار سخت بوده و خسته کننده باشد، در این مواقع فرزهای آهنگری گزینه مناسبی برای برش پروفیل ها نیستند و می‌بایست از یک گزینه بهتر یعنی پروفیل بر استفاده نمود. اره پروفیل بر عملیات برش سخت‌ترین پروفیل‌ها را به راحتی هرچه تمام‌تر و با امنیت بالا انجام می‌دهد.

 

 پروفیل بر میلواکی

پروفیل بر میلواکی

پروفیل برها ابزار آلاتی از دسته ابزارهای برقی هستند که عملیات برش فلزات را انجام می‌دهند، ساختار بدنه پروفیل برها از یک گیره نگه‌دارنده و یک بازوی متحرک که بر روی آن موتور و دیسک برشی قرار می‌گیرد تشکیل شده است. تیغه‌های برش وظیفه‌ی برش قطعات کار را بر عهده دارند که قطر آن‌ها معمولاً مابین 300 میلی‌متر است و دارای 8/2 میلی‌متر ضخامت می‌باشد، پروفیل برها می‌توانند تا قطر 410 میلی‌متر نیز باشند.

 

بارزترین مشخصات ابزارهای برقی پروفیل بر میلواکی

اره پروفیل بر میلواکی موتور 2300 وات با سرعت 3800 دور در دقیقه برای عملکرد عالی برش را دارا می باشد. پروفیل بر میلواکی پایه فولاد مهر و موم شده با رول اضافی برای جلوگیری از تغییر شکل را در خود نهاده است. همچنین این دستگاه دارای قفل دسته برای حمل و نقل (هیچ زنجیره ای لازم نیست)است.اره میلواکی زاویه سریع از -45 تا 45 درجه را انجام می دهد. این پروفیل بر دارای فن متمرکز برای بهترین دوام و عمر طولانی و همچنین گیره مچ گیر سریع برای تغییر سریع قطعه کاری را دارد.

قابلیت ها

  • قطر سنگ: 355 میلیمتر
  • دارای موتور قدرتمند با توان 2300 وات
  • سرعت در حالت بی باری: 3800 دور در دقیقه

 

منابع و ماخذ: CIRCULAR SAWS

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *