مقالات

پروفیل دکوراتیو چیست؟

پروفیل دکوراتیو چیست؟ در این مقاله فروشگاه یراق آلات پنجره دو جداره پنجره آنلاین به کاربرد، جنس و مزایای پروفیل دکوراتیو می پردازیم. امیدواریم از آن لذت ببرید.

پروفیل دکوراتیو بین 2 لایه شیشه دو جداره قرار گرفته و اتصال در درون آن قرار گرفته و شکل ایجاد مینماید.

پروفیل دکوراتیو چیست؟

این یراق عموماً بصورت شاخه 3 متری موجود است و بصورت تو خالی عرضه میشود. باید توجه کرد که قطر این میله ها اکثرا 10 میل میباشد و با اسپیسر 10 و 12 و 14 و… نیز قابل استفاده است.

از شما دعوت میکنیم جهت کسب اطلاعات دقیقتر حتما مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

یراق آلات پنجره چیست

 

کاربرد پروفیل دکوراتیو چیست ؟

می توان با این یراق، طرح های زیبایی را بصورت هندسی و زوایای مختلف بوجود اورد. طرح های مختلف و زیبایی را خلق کرد و بر زیبایی شیشه ها اضافه کرد. (قبلا در مقاله سه شاخ دکوراتیو چیست؟ توضیحات کاملی دادیم)

جنس و رنگ

جنس این قطعه از آلومنیوم بوده و روی آن از رنگ سفید یا طلایی یا آلومینیومی استفاده شده است. عموماً رنگ این محصول همرنگ اتصالات دکوراتیو می باشد. بطور مثال با استفاده از 4 عدد میله های دکوراتیو و 4 اتصال ساده سه شاخه میتوان یک مربع دکوراتیو ایجاد کرد که 4 خروجی دارد.

مزایای پروفیل های دکوراتیو چیست؟

  • زیبایی

اشکال هندسی و یا دکوراتیو و طرحهای زیبایی را با این محصول در درون یک شیشه دوجداره بوجود خواهیم آورد

  • دوام

(با توجه به اینکه این طرح ها بین دو جداره قرار میگیرند) محفوظ مانده و دسترسی به آن نیست و از چند جهت مزیت دوام را دارا میباشد. از جمله اینکه امکان شکستن و دست خوردن و بازی کودکان و .. وجود ندارد و بعلت اینکه درون شیشه دو جداره وکیوم شده اند، خراش و تغیر رنگ و تغیر فرم و کثیفی و خاک گرفتن و… را نیز ندارد.

جهت آشنایی بیشتر لطفا مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

https://panjerehonline.com/articles/%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%da%86%d8%b3%db%8c%d8%aa-%d8%9f/

 

منابع و مواخذ:

Decorative profiles

 

 

جهت دریافت نمایندگی یراق آلات پنجره upvc از لینک زیر استفاده کنید:

نمایندگی یراق آلات پنجره upvc

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *