مقالات

زیر شیشه – شیم – تاکوز – اسپیسر زیر شیشه

زیر شیشه 5 میل

زیر شیشه یا شیم یا تاکوز یا اسپیسر زیر شیشه همه نام های یک محصول هستند که جهت نصب و تنظیم شیشه های فیکس و بازشو در پنجره های UPVC، آلومنیومی استفاده می شود. هم چنین این محصول از ملزومات نصب می باشد که هم در گوشه و هم در کف شیشه قرار میگیرد.

این یراق در بسته بندی های 1000 عدد در فروشگاه اینترنتی یراق آلات پنجره آنلاین موجود می باشد.

کاربرد زیر شیشه چیست؟

زیر شیشه نوعی اسپیسر و فاصله انداز پلاستیکی از جنس پی وی سی است. این قطعه جهت تنظیم و یا محافظت شیشه می باشد. این یراق 2میل بدین صورت عمل میکند که بین شیشه ها و کف فریم پنجره فاصله ایجاد نماید. زیر شیشه با جدا سازی شیشه از کف کار باعث میشود که شیشه در وسط کار تنظیم و ثابت شود.

از شما دعوت میکنیم جهت کسب اطلاعات دقیقتر حتما مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

یراق آلات پنجره چیست

 

با این کار جلوی اتصال و برخورد با پیچ های نصب و پیچهای اتصال گالوانیزه و یا کانکتور و اتصال دهنده ها با شیشه جلوگیری میکند و از شیشه محافظت میشود. قابلیت خم شدن دارد و میتواند گوشه های شیشه را محافظت نماید. این نوع زیر شیشه با پهنای 2.5 سانتی خود عموماً شیشه های دو جداره را کاملاً پوشش می دهد.

نامهای دیگر

نام های از قبیل شیم، تاکوز  و یا اسپیسر که در کارگاه ها و گویش نصاب ها متفاوت است. (قبلا در مقاله زهوار پنجره دو جداره چیست؟ توضیحات بیشتری دادیم)

ابعاد و اندازه

ابعاد این یراق آلات در اندازه های 2m  *25 m * 80 m  میباشد. با توجه به شکل این نوع زیر شیشه مصرف کننده میتوان آن را به 2 نیم تقسیم و در شیشه های کوچک استفاده به صرفه و کاربردی نماید.

جهت آشنایی بیشتر لطفا مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

https://panjerehonline.com/articles/%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%da%86%d8%b3%db%8c%d8%aa-%d8%9f/

 

مرجع این مقاله:

How to Fit a Double Glazed Window

 

 

جهت دریافت نمایندگی یراق آلات پنجره upvc از لینک زیر استفاده کنید:

نمایندگی یراق آلات پنجره upvc

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *