مقالات

پروفیل زهوار دوجداره UPVC

پروفیل زهوار دوجداره UPVC

در این مقاله به پروفیل زهوار دوجداره UPVC، قیمت پروفیل زهوار UPVC، کارکرد پروفیل زهوار دوجداره  UPVC، وزن و انواع مختلف زهوار پنجره، رنگ زهوار پنجره دوجداره، مزایای زهوار دوجداره در وب سایت پنجره انلاین می پردازیم. لطفا تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

 

پروفیل زهوار دوجداره UPVC

این نوع پروفیل زهوار دکوراتیو برای بخش ثابت نگه داشتن پنجره دوجداره به کار برده می شود دو نوع نوار درزبندی مختلف در نقاط اتصال به پروفیل و شیشه استفاده می گردد این پروفیل UPVC قابلیت اتصال به پروفیل میانی متحرک را نیز داراست دارای گسگت یا لاستیک سرخود می باشد.

 

قیمت پروفیل زهوار UPVC

این محصول هم اکنون در پنجره آنلاین موجود است. شما می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما یا به صورت لحظه ای از قیمت این محصول مطلع گردید. دقت کنید که با توجه به نوسانات بازار، قیمت لحظه ای محصولات ممکن است کمی اصلاح گردد.

 

کارکرد پروفیل زهوار دوجداره UPVC

زهوار باید شیشه را کاملاً محکم نگه دارد، و شیشه در جای خود لقی، فاصله و یا تکان نداشته باشد. زهوار پنجره دو جداره، دارای دندانه های ریزی است که با قرارگیری شیشه روی آن، در شیار پروفیل قرار گرفته و آن را ثابت نگه می دارد.

پس از قرار گیری شیشه داخل فریم پروفیل، زوار را با زوایه ۹۰ یا ۴۵ درجه برش می دهند. سپس شیشه را روی شیار انتهایی پروفیل نصب می کنند. پس از نصب نیز برای جایگیری و فیکس بهتر، با استفاده از چکش پلاستیکی مخصوص، زهوار را روی پروفیل محکم می کنند.

پروفیل زهوار دوجداره UPVC

پروفیل زهوار دوجداره UPVC

وزن و انواع مختلف زهوار پنجره

زهوار پنجره ها براساس ضخامت و تعداد جداره های پنجره (لایه شیشه ها) دسته بندی می شود که شامل زهوار تک، دو و چند جداره میشود. معروف ترین آن زهوار پنجره دو جداره است. این زوار استفاده بسیار زیادی برای پنجره های upvc  (که در آن ها از دو جداره شیشه استفاده میگردد) دارد. بنابراین زهوار دو جداره قابلیت نصب دو شیشه با ضخامت های ۱۸ تا ۲۴ میلی متری را دارد.

وزن این قطعه یراق آلات در و پنجره نیز بسته به جنس آن متفاوت است. شما می توانید در جدول مقایسه محصولات وب سایت ما، این وزن ها را با وزن سایر زهوار پنجره ها مقایسه نمایید.

 

رنگ زهوار پنجره دوجداره

پروفیل زهوار می تواند بدون رنگ بوده و معمولا UPVC یعنی سفید و یا آلومینیوم (بسته به جنس زهوار) دارد. اما خوشبختانه برای داشتن ظاهر بهتر در پنجره، می توان آن را به صورت لمینت و رنگی نیز تهیه کرد تا هماهنگی لازم را با طرح و رنگ فریم پنجره داشته باشد.

 

مزایای زهوار دوجداره

1. عایق حرارتی
2. عایق صوت
3. عایق جریان الکتریسیته
4. تنوع رنگ
5. سهولت در نصب
6. غیر قابل اشتعال
7. ظرافت و زیبای
8. مقرون به صرفه
9. امنیت بسیار بالا
10. در برابر اشعه UV
11. امکان نصب توری و حفاظ
12. طراحی انعطاف پذیر
13. قابلیت بازیافت
14. نظافت آسان
15. جلوگیری از ورود آب و باران

 

مشخصات فنی محصول پروفیل زهوار دوجداره یو پی وی سی 

چگالی :1380 کیلوگرم/متر
نقطه دمای تغییر شکل : 83 درجه سانتی گراد
عایق صدا : 30 تا 42 دسیبل
تنش کششی : حدود 55N میلیمتر
حداکثر، دما، برای استفاده : 60 درجه سانتی گراد
دمای ذوب : 90 درجه سانتی گراد

Density : 1380 kg/m
Point of deformation : 83°c
Sound insulation : 30 db – 42 db
Tensile stress : approx 55 N/mm²
Max, temp, for use : 60°c
Melting temperature : 90°c

 

منابع و ماخذ در این مقاله :

UPVC Double glazing cross section

UPVC Window Profile

نویسنده : فرشید پارسین کارشناس سئو و تولید محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *