مقالات

نمایندگی یراق آلات پنجره upvc

سایت پنجره آنلاین با دارا بودن فروشگاه یراق آلات پنجره دوجداره (آلومینیومی و یو پی وی سی) و تنوع بالا در ملزومات درب و پنجره دوجداره آماده خدمت رسانی و ثبت سفارشات مشتریان عزیز است. سایت پنجره آنلاین همچنین افتخار دارد که در زمینه نمایندگی یراق آلات پنجره upvc و اعطای امتیاز ویژه آن با تمامی شهرستان های ایران همکاری نماید.

شما همکاران گرامی می توانید با پر کردن فرم ساده درخواست ثبت نام و ارسال درخواست نمایندگی جهت عرضه محصولات گوناگون یراق آلات درب و پنجره به صورت انبار ارسال و نمایندگی فروش فعالیت نمایید. لازمه به ذکر است که کلیه محصصولات موجود در پنجره آنلاین توسط نمایندگی های معتبر، تولید کنندگان اصلی، وارد کنندگان دسته اول تامین و عرضه می گردد.

 

نمایندگی یراق آلات پنجره upvc

نمایندگی یراق آلات پنجره upvc

و لذا با ایجاد سبد کالایی بسیار خوب موجود در پنجره آنلاین امکان فروش و عرضه کلیه محصولات صنعت درب و پنجره و نما در این پلت فرم بوجود آمده و نمایندگان می توانند با فروش بیشتر، درآمد و سود حاصله خود را جهت مجموعه خود تضمین نمایند.

سبد محصولات موجود در پنجره آنلاین شامل:

1- پروفیل های درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم
2- یراق آلات درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم
3- ملزومات و لوازم مورد نیاز مونتاژ و نصب و ساخت درب و پنجره و نما
4- فروش شیشه های هند ریل ، لمینت ، دو جداره و چند جداره
5- درب های ضد سرقت
6- شیشه های سکوریت و میرال
7- دستگاه های مونتاژ و تولید درب و پنجره دو جداره
8- خدمات نصب ، خم ، رگلاژ و لمینت و رنگ
9- و سایر نیازمندی های صنعت درب و پنجره

عرضه یراق آلات پنجره upvc در پنجره آنلاین به صورت عمده و خرده فروشی صورت میگیرد. قیمت های یراق آلات پنجره upvc به صورت لحظه ای بروز رسانی میشود و در صورت وجود هر گونه مشکل میتوانید با بخش پشتیبانی فروش تماس بگیرید.

 

 
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *